• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

ELK Test: Μικρά SUV



Έκδοση - μοντέλο Ταχύτητα elk test με ποινή Καύσιμο Άλογα Λάστιχα Τιμή σε €

Peugeot 2008 1,2 Puretech (2018)
76 χλμ./ώραΒενζίνη110195/60 R1621.700

Ford Puma 1,0 EcoBoost mHEV (2020)
75,5 χλμ./ώρα *Βενζίνη-Υβριδικό155215/50 R1823.007

Ford Puma 1,0 Ecoboost (2020)
75 χλμ./ώραΒενζίνη125215/50 R1721.252

Peugeot 2008 1,2 PureTech (Νέο)
75 χλμ./ώραΒενζίνη100215/60 R1720.100

Ford Ecosport 1,0 EcoBoost (2018)
74,5 χλμ./ώρα *Βενζίνη140205/50 R1721.509

Renault Captur 1,3 TCe (Νέο)
74 χλμ./ώραΒενζίνη130215/60 R1722.150

Nissan Juke 1,0 DIG Turbo (Νέο)
74 χλμ./ώραΒενζίνη114215/60 R1718.700

Hyundai Bayon 1,0 T-GDI
74 χλμ./ώραΒενζίνη 100205/55 R1717.390

Skoda Kamiq 1,5 TSI (2019)
74 χλμ./ώραΒενζίνη150205/55 R1723.200

Toyota Yaris Cross Hybrid
73 χλμ./ώραΒενζίνη-Υβριδικό116215/50 R1820.320

Kia Stonic 1,0 TGDi (2018)
73 χλμ./ώραΒενζίνη120205/55 R1717.090

Opel Mokka X 1,4Τ 4Χ4 X-plore (2018)
72,5 χλμ./ώρα *Βενζίνη140215/55 R1822.200

Renault Captur 1,2 TCe Dynamic (2018)
72 χλμ./ώραΒενζίνη130205/55 R1718.890

SEAT Arona 1,0 Xcellence Launch Edition (2018)
71,5 χλμ./ώρα *Βενζίνη115205/55 R1720.500

VW T-Roc 1,0 TSI (2018)
71,5 χλμ./ώρα *Βενζίνη115205/55 R1721.790**

Fiat 500X 1,4 MultiAir Mirror (2018)
71 χλμ./ώραΒενζίνη140215/55 R1721.200

Nissan Juke 1,2 Acenta Con Roof (2018)
71 χλμ./ώραΒενζίνη115215/55 R1720.890

Jeep Renegade 1,4 MultiAir2 4X4 Auto Limited (2018)
70,5 χλμ./ώρα *Βενζίνη170215/60 R1728.060

Citroen C3 Aircross 1,2 Feel (2018)
70 χλμ./ώραΒενζίνη110205/60 R1617.950

Opel Crossland X 1,2T X-Plore (2018)
70 χλμ./ώραΒενζίνη110215/55 R1718.400

Suzuki Vitara 1,6 GL+ 120 (2018)
70 χλμ./ώραΒενζίνη120215/55 R1717.650

* Με ποινή λόγω sport έκδοσης
** Η τιμή δεν περιλαμβάνει τις ζάντες 17" της δοκιμής αλλά τις 16άρες της έκδοσης Advance.

Ευχάριστη έκπληξη! Τα σηµερινά µικρά crossover είναι τόσο καλά, που κάποια στη δοκιµασία αποφυγής κινδύνου τα κατάφεραν καλύτερα και από τα συμβατικά αδερφάκια τους.

Το 17άρι μετράει περισσότερο. Τα crossover είναι ψηλά και έχουν μεγάλες διαδρομές ανάρτησης. Η παραμόρφωση του ελαστικού επηρεάζει σαφώς περισσότερο την επίδοση από ότι σε ένα αντίστοιχο μικρό μοντέλο. Έτσι με 17άρια το όχημα έδειξε να ευνοείται σε σχέση με τον αν «φορούσε» τα 16άρια με υψηλότερο προφίλ.

Το +1 χλµ/ωρα παραμένει ...βουνό!. Όπως φάνηκε και στα μικρά, δεν γίνεται να ξεπεράσεις το όριο. Πιάνεις το όριο και ύστερα αυξάνεις κατά 1 χλµ/ώρα την ταχύτητα. Το αυτοκίνητο σχεδόν δεν «µαζεύεται». Κάθε µοντέλο φαίνεται σχεδιασµένο (αναρτήσεις, ESP, κέντρο βάρους κλπ.) για να περνάει σε αυτή ακριβώς την ταχύτητα. Σαν οι κατασκευαστές να έχουν προαποφασίσει τα αποτελέσµατα. Οταν δηλώνουν ότι το στήσιµο των αυτοκινήτων σήµερα γίνεται έτσι ώστε να µπορεί να περάσει µε επιτυχία την δοκιµασία αποφυγής κινδύνου, είναι σαφές οτι έχουν αποφασίσει και σε ποιό νούµερο θα σταµατήσουν. Η επιλογή τους έχει να κάνει µε το κόστος και την άνεση.

ESP ή ανάρτηση; Το ένα χέρι νίβει το άλλο και τα δυο το πρόσωπο, λέει η παροιμία και στην περίπτωση αυτής τη δοκιμασίας, ένα μοντέλο για να τα καταφέρει πρέπει να έχει σωστή ανάρτηση, αλλά και σωστή λειτουργία του ESP.

Επιστροφή

Διαλέξτε το μοντέλο που σας ενδιαφέρει και δείτε τη δοκιμή!