ELK Test: Μικρά SUV



Έκδοση - μοντέλο Ταχύτητα elk test με ποινή Καύσιμο Άλογα Λάστιχα

Ford Puma 1,0 EcoBoost AUTO mHEV (2020)
77 χλμ./ώρα Ήπια υβριδικό βενζίνης155215/50 R18

VW Taigo 1,0 TSI
77 χλμ./ώρα *Βενζίνη110205/55 R17

Peugeot 2008 1,2 Puretech (2018)
76 χλμ./ώραΒενζίνη110195/60 R16

Ford Puma 1,0 Ecoboost (2020)
75 χλμ./ώραΒενζίνη125215/50 R17

Peugeot 2008 1,2 PureTech
75 χλμ./ώραΒενζίνη100215/60 R17

Opel Mokka 1,2 PuteTech EAT8 130 PS
75 χλμ./ώραΒενζίνη130215/60 R17

Ford Ecosport 1,0 EcoBoost (2018)
74,5 χλμ./ώρα *Βενζίνη140205/50 R17

Renault Captur 1,3 TCe
74 χλμ./ώραΒενζίνη130215/60 R17

Nissan Juke 1,0 DIG Turbo (Νέο)
74 χλμ./ώραΒενζίνη114215/60 R17

Hyundai Bayon 1,0 T-GDI
74 χλμ./ώραΒενζίνη 100205/55 R17

Skoda Kamiq 1,5 TSI (2019)
74 χλμ./ώραΒενζίνη150205/55 R17

Toyota Yaris Cross Hybrid
73 χλμ./ώραFull υβριδικό βενζίνης116215/50 R18

Kia Stonic 1,0 TGDi (2018)
73 χλμ./ώραΒενζίνη120205/55 R17

Opel Mokka X 1,4Τ 4Χ4 X-plore (2018)
72,5 χλμ./ώρα *Βενζίνη140215/55 R18

Renault Captur 1,2 TCe Dynamic (2018)
72 χλμ./ώραΒενζίνη130205/55 R17

SEAT Arona 1,0 Xcellence Launch Edition (2018)
71,5 χλμ./ώρα *Βενζίνη115205/55 R17

VW T-Roc 1,0 TSI (2018)
71,5 χλμ./ώρα *Βενζίνη115205/55 R17

Fiat 500X 1,4 MultiAir Mirror (2018)
71 χλμ./ώραΒενζίνη140215/55 R17

Nissan Juke 1,2 Acenta Con Roof (2018)
71 χλμ./ώραΒενζίνη115215/55 R17

Jeep Renegade 1,4 MultiAir2 4X4 Auto Limited (2018)
70,5 χλμ./ώρα *Βενζίνη170215/60 R17

Citroen C3 Aircross 1,2 Feel (2018)
70 χλμ./ώραΒενζίνη110205/60 R16

Opel Crossland X 1,2T X-Plore (2018)
70 χλμ./ώραΒενζίνη110215/55 R17

Suzuki Vitara 1,6 GL+ 120 (2018)
70 χλμ./ώραΒενζίνη120215/55 R17

* Με ποινή λόγω sport έκδοσης
** Η τιμή δεν περιλαμβάνει τις ζάντες 17" της δοκιμής αλλά τις 16άρες της έκδοσης Advance.

Ευχάριστη έκπληξη! Τα σηµερινά µικρά crossover είναι τόσο καλά, που κάποια στη δοκιµασία αποφυγής κινδύνου τα κατάφεραν καλύτερα και από τα συμβατικά αδερφάκια τους.

Το 17άρι μετράει περισσότερο. Τα crossover είναι ψηλά και έχουν μεγάλες διαδρομές ανάρτησης. Η παραμόρφωση του ελαστικού επηρεάζει σαφώς περισσότερο την επίδοση από ότι σε ένα αντίστοιχο μικρό μοντέλο. Έτσι με 17άρια το όχημα έδειξε να ευνοείται σε σχέση με τον αν «φορούσε» τα 16άρια με υψηλότερο προφίλ.

Το +1 χλµ/ωρα παραμένει ...βουνό!. Όπως φάνηκε και στα μικρά, δεν γίνεται να ξεπεράσεις το όριο. Πιάνεις το όριο και ύστερα αυξάνεις κατά 1 χλµ/ώρα την ταχύτητα. Το αυτοκίνητο σχεδόν δεν «µαζεύεται». Κάθε µοντέλο φαίνεται σχεδιασµένο (αναρτήσεις, ESP, κέντρο βάρους κλπ.) για να περνάει σε αυτή ακριβώς την ταχύτητα. Σαν οι κατασκευαστές να έχουν προαποφασίσει τα αποτελέσµατα. Οταν δηλώνουν ότι το στήσιµο των αυτοκινήτων σήµερα γίνεται έτσι ώστε να µπορεί να περάσει µε επιτυχία την δοκιµασία αποφυγής κινδύνου, είναι σαφές οτι έχουν αποφασίσει και σε ποιό νούµερο θα σταµατήσουν. Η επιλογή τους έχει να κάνει µε το κόστος και την άνεση.

ESP ή ανάρτηση; Το ένα χέρι νίβει το άλλο και τα δυο το πρόσωπο, λέει η παροιμία και στην περίπτωση αυτής τη δοκιμασίας, ένα μοντέλο για να τα καταφέρει πρέπει να έχει σωστή ανάρτηση, αλλά και σωστή λειτουργία του ESP.

Επιστροφή

Διαλέξτε το μοντέλο που σας ενδιαφέρει και δείτε τη δοκιμή!