Ποιο μοντέλο παίρνει πρωτάθλημα αυτονομίας;
Νέο Ford Puma GEN-E. Ανακαλύψτε ξανά τη χαρά της οδήγησης.
Η γκάμα της Nissan τα έχει όλα!
Τετρακίνητη SUV-άρα με γκάζια και σπορ βλέψεις
Έκδοση - μοντέλο | Ταχύτητα που πέρασε στο Εlk Test (σε χλμ/ώρα). | Καύσιμο | Άλογα | Λάστιχα |
---|---|---|---|---|
![]() Alfa Romeo Junior Ibrida | 78,5 | Ήπια υβριδικό βενζίνης | 145 | 215/55 R18 |
![]() Ford Puma 1,0 EcoBoost mHEV ST-Line (Auto) | 77 | Ήπια υβριδικό βενζίνης | 125 | 215/55 R17 |
![]() Ford Puma Gen-E | 77 | Ηλεκτρικό | 168 | 215/50 R18 |
![]() VW T-Cross FL 1,0 TSI | 76,6 | Βενζίνη | 116 | 205/60 R16 |
![]() Lexus LBX | 76,5 | Full υβριδικό βενζίνης | 136 | 225/55 R18 |
![]() VW Taigo 1,0 TSI | 76,5 * | Βενζίνη | 110 | 205/55 R17 |
![]() Peugeot 2008 1,2 Puretech (2018) | 76 | Βενζίνη | 110 | 195/60 R16 |
![]() Opel Mokka 1,2T 6MT | 75,5 | Βενζίνη | 136 | 215/60 R17 |
![]() smart #1 Pure+ | 75 | Ηλεκτρικό | 272 | 235/45 R19 |
![]() Ford Puma 1,0 Ecoboost (2020) | 75 | Βενζίνη | 125 | 215/50 R17 |
![]() Peugeot 2008 1,5 BlueHDi | 75 | Diesel | 130 | 215/60 R17 |
![]() Opel Mokka 1,2 PuteTech EAT8 130 PS (old) | 75 | Βενζίνη | 130 | 215/60 R17 |
![]() Jeep Avenger Electric 156 PS 54 kWh | 74,7 | Ηλεκτρικό | 156 | 215/55 R18 |
![]() Ford Ecosport 1,0 EcoBoost (2018) | 74,5 * | Βενζίνη | 140 | 205/50 R17 |
![]() Renault Captur 1,3 TCe | 74 | Βενζίνη | 130 | 215/60 R17 |
![]() Nissan Juke 1,0 DIG Turbo (Νέο) | 74 | Βενζίνη | 114 | 215/60 R17 |
![]() Hyundai Bayon 1,0 T-GDI | 74 | Βενζίνη | 100 | 205/55 R17 |
![]() Skoda Kamiq 1,5 TSI (2019) | 74 | Βενζίνη | 150 | 205/55 R17 |
![]() Kia EV3 Long Range | 73,5 | Ηλεκτρικό | 204 | 215/50 R19 |
![]() Toyota Yaris Cross Hybrid | 73 | Full υβριδικό βενζίνης | 116 | 215/50 R18 |
![]() KGM Tivoli 1,5T 2WD | 73 | Βενζίνη | 163 | 205/65 R16 |
![]() Kia Stonic 1,0 TGDi (2018) | 73 | Βενζίνη | 120 | 205/55 R17 |
![]() Opel Mokka X 1,4Τ 4Χ4 X-plore (2018) | 72,5 * | Βενζίνη | 140 | 215/55 R18 |
![]() Opel Mokka-e 136 PS 50 kWh (old) | 72 | Ηλεκτρικό | 136 | 215/60/ R17 |
![]() Renault Captur 1,2 TCe Dynamic (2018) | 72 | Βενζίνη | 130 | 205/55 R17 |
![]() SEAT Arona 1,0 Xcellence Launch Edition (2018) | 71,5 * | Βενζίνη | 115 | 205/55 R17 |
![]() VW T-Roc 1,0 TSI (2018) | 71,5 * | Βενζίνη | 115 | 205/55 R17 |
![]() Fiat 500X 1,4 MultiAir Mirror (2018) | 71 | Βενζίνη | 140 | 215/55 R17 |
![]() Nissan Juke 1,2 Acenta Con Roof (2018) | 71 | Βενζίνη | 115 | 215/55 R17 |
![]() Jeep Renegade 1,4 MultiAir2 4X4 Auto Limited (2018) | 70,5 * | Βενζίνη | 170 | 215/60 R17 |
![]() Citroen C3 Aircross 1,2 Feel (2018) | 70 | Βενζίνη | 110 | 205/60 R16 |
![]() Opel Crossland X 1,2T X-Plore (2018) | 70 | Βενζίνη | 110 | 215/55 R17 |
![]() Suzuki Vitara 1,6 GL+ 120 (2018) | 70 | Βενζίνη | 120 | 215/55 R17 |
* Με ποινή λόγω sport έκδοσης
** Η τιμή δεν περιλαμβάνει τις ζάντες 17" της δοκιμής αλλά τις 16άρες της έκδοσης Advance.
Ευχάριστη έκπληξη! Τα σηµερινά µικρά crossover είναι τόσο καλά, που κάποια στη δοκιµασία αποφυγής κινδύνου τα κατάφεραν καλύτερα και από τα συμβατικά αδερφάκια τους.
Το 17άρι μετράει περισσότερο. Τα crossover είναι ψηλά και έχουν μεγάλες διαδρομές ανάρτησης. Η παραμόρφωση του ελαστικού επηρεάζει σαφώς περισσότερο την επίδοση από ότι σε ένα αντίστοιχο μικρό μοντέλο. Έτσι με 17άρια το όχημα έδειξε να ευνοείται σε σχέση με τον αν «φορούσε» τα 16άρια με υψηλότερο προφίλ.
Το +1 χλµ/ωρα παραμένει ...βουνό!. Όπως φάνηκε και στα μικρά, δεν γίνεται να ξεπεράσεις το όριο. Πιάνεις το όριο και ύστερα αυξάνεις κατά 1 χλµ/ώρα την ταχύτητα. Το αυτοκίνητο σχεδόν δεν «µαζεύεται». Κάθε µοντέλο φαίνεται σχεδιασµένο (αναρτήσεις, ESP, κέντρο βάρους κλπ.) για να περνάει σε αυτή ακριβώς την ταχύτητα. Σαν οι κατασκευαστές να έχουν προαποφασίσει τα αποτελέσµατα. Οταν δηλώνουν ότι το στήσιµο των αυτοκινήτων σήµερα γίνεται έτσι ώστε να µπορεί να περάσει µε επιτυχία την δοκιµασία αποφυγής κινδύνου, είναι σαφές οτι έχουν αποφασίσει και σε ποιό νούµερο θα σταµατήσουν. Η επιλογή τους έχει να κάνει µε το κόστος και την άνεση.
ESP ή ανάρτηση; Το ένα χέρι νίβει το άλλο και τα δυο το πρόσωπο, λέει η παροιμία και στην περίπτωση αυτής τη δοκιμασίας, ένα μοντέλο για να τα καταφέρει πρέπει να έχει σωστή ανάρτηση, αλλά και σωστή λειτουργία του ESP.
Ποιο μοντέλο παίρνει πρωτάθλημα αυτονομίας;
Νέο Ford Puma GEN-E. Ανακαλύψτε ξανά τη χαρά της οδήγησης.
Η γκάμα της Nissan τα έχει όλα!
Τετρακίνητη SUV-άρα με γκάζια και σπορ βλέψεις
1.500.000 ΠΡΟΙΟΝΤΑ : Με 1 κλίκ!
AUTOPLUS : Οι Καλύτερες Κουκούλες ΕΔΩ!
AUTOPLANET : Είδη Νανοπροστασίας Hendlex!
LADADIKO : Δωρεάν Αλλαγή Λιπαντικών
PANCARSHOP : πλήρωσε έως 24 άτοκες δόσεις!
IQ-AUTO : από -20% σε Όλα τα Αξεσουάρ!
SARDELISAUTOPARTS : Κορυφαία Brands!
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Ταυτότητα | Όροι Χρήσης - Πολιτική Απορρήτου - Πολιτική Cookies
Copyright © 2025