• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

ELK Test: Μικρά SUV



Έκδοση - μοντέλο Επίδοση με ποινή Καύσιμο Άλογα Λάστιχα Τιμή

Peugeot 2008 1.2 Puretech Allure
76 χλμ./ώραΒενζίνη110195/60 R1621.700

Ford Ecosport 1.0 140PS ST-Line
74,5 χλμ./ώρα *Βενζίνη140205/50 R1721.509

Kia Stonic 1,0 TGDi
73 χλμ./ώραΒενζίνη120205/55 R1717.090

Opel Mokka X 1.4Τ 4Χ4 X-plore
72,5 χλμ./ώρα *Βενζίνη140215/55 R1822.200

Renault Captur 1.2 Tce Dynamic
72 χλμ./ώραΒενζίνη130205/55 R1718.890

SEAT Arona 1.0 Xcellence Launch Edition
71,5 χλμ./ώρα *Βενζίνη115205/55 R1720.500

VW T-Roc 1.0 Advance
71,5 χλμ./ώρα *Βενζίνη115205/55 R1721.520**

Fiat 500X 1.4 140ps Mirror
71 χλμ./ώραΒενζίνη140215/55 R1721.200

Nissan Juke 1.2 Acenta Con Roof
71 χλμ./ώραΒενζίνη115215/55 R1720.890

Jeep Renegade 1.4 MultiAir2 4X4 Auto Limited
70,5 χλμ./ώρα *Βενζίνη170215/60 R1728.060

Citroen C3 Aircross 1.2 Feel
70 χλμ./ώραΒενζίνη110205/60 R1617.950

Opel Crossland X 1.2 X-Plore
70 χλμ./ώραΒενζίνη110215/55 R1720.850

Suzuki Vitara 1.6 GL+ 120
70 χλμ./ώραΒενζίνη120215/55 R1717.650

* Βάλαμε ποινή χλμ/ώρα σε T-Roc, Renegade, Mokka, Ecosport, Arona γιατί δεν ήταν κοντά στη δημοφιλή έκδοση της αγοράς.
** Η τιμή δεν περιλαμβάνει τις ζάντες 17" της δοκιμής αλλά τις 16άρες της έκδοσης Advance.

Ευχάριστη έκπληξη! Τα σηµερινά µικρά crossover είναι τόσο καλά, που κάποια στη δοκιµασία αποφυγής κινδύνου τα κατάφεραν καλύτερα και από τα συμβατικά αδερφάκια τους.

Το 17άρι μετράει περισσότερο. Τα crossover είναι ψηλά και έχουν μεγάλες διαδρομές ανάρτησης. Η παραμόρφωση του ελαστικού επηρεάζει σαφώς περισσότερο την επίδοση από ότι σε ένα αντίστοιχο μικρό μοντέλο. Έτσι με 17άρια το όχημα έδειξε να ευνοείται σε σχέση με τον αν «φορούσε» τα 16άρια με υψηλότερο προφίλ.

Το +1 χλµ/ωρα παραμένει ...βουνό!. Όπως φάνηκε και στα μικρά, δεν γίνεται να ξεπεράσεις το όριο. Πιάνεις το όριο και ύστερα αυξάνεις κατά 1 χλµ/ώρα την ταχύτητα. Το αυτοκίνητο σχεδόν δεν «µαζεύεται». Κάθε µοντέλο φαίνεται σχεδιασµένο (αναρτήσεις, ESP, κέντρο βάρους κλπ.) για να περνάει σε αυτή ακριβώς την ταχύτητα. Σαν οι κατασκευαστές να έχουν προαποφασίσει τα αποτελέσµατα. Οταν δηλώνουν ότι το στήσιµο των αυτοκινήτων σήµερα γίνεται έτσι ώστε να µπορεί να περάσει µε επιτυχία την δοκιµασία αποφυγής κινδύνου, είναι σαφές οτι έχουν αποφασίσει και σε ποιό νούµερο θα σταµατήσουν. Η επιλογή τους έχει να κάνει µε το κόστος και την άνεση.

ESP ή ανάρτηση; Το ένα χέρι νίβει το άλλο και τα δυο το πρόσωπο, λέει η παροιμία και στην περίπτωση αυτής τη δοκιμασίας, ένα μοντέλο για να τα καταφέρει πρέπει να έχει σωστή ανάρτηση, αλλά και σωστή λειτουργία του ESP.

Επιστροφή

Διαλέξτε το μοντέλο που σας ενδιαφέρει και δείτε τη δοκιμή!