ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

ELK Test: Μικρά SUV



Έκδοση - μοντέλο Ταχύτητα που πέρασε στο Εlk Test (σε χλμ/ώρα). Καύσιμο Άλογα Λάστιχα

Alfa Romeo Junior Ibrida
78,5 Ήπια υβριδικό βενζίνης 145215/55 R18

Ford Puma 1,0 EcoBoost AUTO mHEV (2020)
77 Ήπια υβριδικό βενζίνης125215/55 R17

VW T-Cross FL 1,0 TSI
76,6 Βενζίνη116205/60 R16

VW Taigo 1,0 TSI
76,5 *Βενζίνη110205/55 R17

Peugeot 2008 1,2 Puretech (2018)
76 Βενζίνη110195/60 R16

smart #1 Pure+
75 Ηλεκτρικό272235/45 R19

Ford Puma 1,0 Ecoboost (2020)
75 Βενζίνη125215/50 R17

Peugeot 2008 1,5 BlueHDi
75 Diesel130215/60 R17

Opel Mokka 1,2 PuteTech EAT8 130 PS (old)
75 Βενζίνη130215/60 R17

Jeep Avenger Electric 156 PS 54 kWh
74,7 Ηλεκτρικό156215/55 R18

Ford Ecosport 1,0 EcoBoost (2018)
74,5 *Βενζίνη140205/50 R17

Renault Captur 1,3 TCe
74 Βενζίνη130215/60 R17

Nissan Juke 1,0 DIG Turbo (Νέο)
74 Βενζίνη114215/60 R17

Hyundai Bayon 1,0 T-GDI
74 Βενζίνη 100205/55 R17

Skoda Kamiq 1,5 TSI (2019)
74 Βενζίνη150205/55 R17

Toyota Yaris Cross Hybrid
73 Full υβριδικό βενζίνης116215/50 R18

Kia Stonic 1,0 TGDi (2018)
73 Βενζίνη120205/55 R17

Opel Mokka X 1,4Τ 4Χ4 X-plore (2018)
72,5 *Βενζίνη140215/55 R18

Opel Mokka-e 136 PS 50 kWh (old)
72 Ηλεκτρικό136215/60/ R17

Renault Captur 1,2 TCe Dynamic (2018)
72 Βενζίνη130205/55 R17

SEAT Arona 1,0 Xcellence Launch Edition (2018)
71,5 *Βενζίνη115205/55 R17

VW T-Roc 1,0 TSI (2018)
71,5 *Βενζίνη115205/55 R17

Fiat 500X 1,4 MultiAir Mirror (2018)
71 Βενζίνη140215/55 R17

Nissan Juke 1,2 Acenta Con Roof (2018)
71 Βενζίνη115215/55 R17

Jeep Renegade 1,4 MultiAir2 4X4 Auto Limited (2018)
70,5 *Βενζίνη170215/60 R17

Citroen C3 Aircross 1,2 Feel (2018)
70 Βενζίνη110205/60 R16

Opel Crossland X 1,2T X-Plore (2018)
70 Βενζίνη110215/55 R17

Suzuki Vitara 1,6 GL+ 120 (2018)
70 Βενζίνη120215/55 R17

* Με ποινή λόγω sport έκδοσης
** Η τιμή δεν περιλαμβάνει τις ζάντες 17" της δοκιμής αλλά τις 16άρες της έκδοσης Advance.

Ευχάριστη έκπληξη! Τα σηµερινά µικρά crossover είναι τόσο καλά, που κάποια στη δοκιµασία αποφυγής κινδύνου τα κατάφεραν καλύτερα και από τα συμβατικά αδερφάκια τους.

Το 17άρι μετράει περισσότερο. Τα crossover είναι ψηλά και έχουν μεγάλες διαδρομές ανάρτησης. Η παραμόρφωση του ελαστικού επηρεάζει σαφώς περισσότερο την επίδοση από ότι σε ένα αντίστοιχο μικρό μοντέλο. Έτσι με 17άρια το όχημα έδειξε να ευνοείται σε σχέση με τον αν «φορούσε» τα 16άρια με υψηλότερο προφίλ.

Το +1 χλµ/ωρα παραμένει ...βουνό!. Όπως φάνηκε και στα μικρά, δεν γίνεται να ξεπεράσεις το όριο. Πιάνεις το όριο και ύστερα αυξάνεις κατά 1 χλµ/ώρα την ταχύτητα. Το αυτοκίνητο σχεδόν δεν «µαζεύεται». Κάθε µοντέλο φαίνεται σχεδιασµένο (αναρτήσεις, ESP, κέντρο βάρους κλπ.) για να περνάει σε αυτή ακριβώς την ταχύτητα. Σαν οι κατασκευαστές να έχουν προαποφασίσει τα αποτελέσµατα. Οταν δηλώνουν ότι το στήσιµο των αυτοκινήτων σήµερα γίνεται έτσι ώστε να µπορεί να περάσει µε επιτυχία την δοκιµασία αποφυγής κινδύνου, είναι σαφές οτι έχουν αποφασίσει και σε ποιό νούµερο θα σταµατήσουν. Η επιλογή τους έχει να κάνει µε το κόστος και την άνεση.

ESP ή ανάρτηση; Το ένα χέρι νίβει το άλλο και τα δυο το πρόσωπο, λέει η παροιμία και στην περίπτωση αυτής τη δοκιμασίας, ένα μοντέλο για να τα καταφέρει πρέπει να έχει σωστή ανάρτηση, αλλά και σωστή λειτουργία του ESP.

Επιστροφή

Διαλέξτε το μοντέλο που σας ενδιαφέρει και δείτε τη δοκιμή!