Citroen C3 Aircross: Κυνηγώντας το 1 χλμ./ώρα παραπάνω

9.707 Επισκέψεις στο άρθρο (1/5/2018)

Δείτε τις προσπάθειες του Citroen C3 Aircross στο τεστ ταράνδου, στο κυνήγι της καλύτερης επίδοσης, που πραγματοποιήθηκε από την ομάδα του Auto Τρίτη Test Center.

To Citroen C3 Aircross είναι αναμφίβολα ένα από τα πιο στιλάτα μικρά crossover της αγοράς, όπως και το C3 άλλωστε, στο οποίο και βασίζεται. Χαρακτηριστικό του C3 Aircross είναι η μαλακή ρύθμιση και η μεγάλη διαδρομή της ανάρτησης. Το γεγονός αυτό και σε συνδυασμό με την αυξημένη απόσταση από το έδαφος (178 χλστ.) συνέβαλαν στην εμφάνιση έντονης κλίσης, η οποία έθεσε και το όριο του C3 Aircross στη δοκιμασία.

65 χλμ./ώρα: Eπιτυχημένη προσπάθεια
Κανένα απολύτως πρόβλημα για το C3 Aircross στην πρώτη προσπάθεια, ωστόσο η κλίση ήταν αισθητή για την ταχύτητα και μάλιστα υπήρξε μια στιγμιαία ενεργοποίηση του ESP. H συμπεριφορά του αυτοκινήτου όμως ήταν απροβλημάτιστη.

73 χλμ./ώρα: Aνεπιτυχής προσπάθεια
Η επόμενη προσπάθεια έγινε στα 73 χλμ./ώρα, αλλά στην πράξη αποδείχθηκε πως αυτή ήταν μια ταχύτητα, που δεν μπορούσε να διαχειριστεί το μικρό γαλλικό crossover. Η κλίση ήταν ακόμη πιο έντονη, το τιμόνι ελάφρυνε αισθητά, ενώ από τη μεταφορά βάρους χάθηκε η πρόσφυση με αποτέλεσμα έντονη υποστροφή και αισθητή ενεργοποίηση του ESP. Δεν ήταν δυνατή η ολοκλήρωση του ελιγμού στην προκαθορισμένη πορεία.

71 χλμ./ώρα: Aνεπιτυχής προσπάθεια
Αποτυχημένη ήταν και η προσπάθεια του C3 Aircross στα 71 χλμ./ώρα, όπου αν και δεν έριξε κορίνες, το μικρό crossover της Citroen ήταν οριακά ελεγχόμενο ως προς την πορεία του.

70 χλμ./ώρα: Eπιτυχημένη προσπάθεια
Η προσπάθεια, που έγινε στα 70 χλμ./ώρα ήταν επιτυχημένη μιας και το C3 Aircross κατάφερε να περάσει με ευκολία το τεστ παρά την αισθητή κλίση και την έντονη επέμβαση του ESP. Στην πρώτη στροφή έστριψε σωστά χάρη και στη λειτουργία του ESP. Δεν εμφάνισε υποστροφή, ενώ το τιμόνι αν και ελαφρύ δεν έχασε την ακρίβειά του βοηθώντας την ολοκλήρωση του ελιγμού. 

Τάση ανατροπής: Όχι
Γενική αίσθηση οδηγού: Έντονη κλίση και αισθητές ταλαντώσεις στις διαδοχικές εναλλαγές πορείας της διαδικασίας, χωρίς όμως κίνδυνο ανατροπής. Η χαμηλή ταχύτητα εξόδου δείχνει την έντονη επέμβαση του ESP.
Γενική αίσθηση επιβαινόντων: Οι κλίσεις του ήταν ιδιαίτερα αισθητές και για εμάς. Στα πολλά χιλιόμετρα και στην φάση που πέρναγε στο τελευταίο κομμάτι του τεστ (επιστροφή στη λωρίδα του) το νιώσαμε να θέλει να ξεκολλήσει από το δρόμο.


Δείτε την επιτυχημένη προσπάθεια του Citroen C3 Aircross στα 70 χιλιόμετρα/ώρα.

 

Δείτε την αποτυχημένη προσπάθεια του Citroen C3 Aircross κυνηγώντας μια υψηλότερη επίδοση.

 
 
Δείτε εδώ την επιτυχημένη προσπάθεια του Citroen C3 Aircross και μέσα από την καμπίνα των επιβατών.
 

 

Toyota
test center