6 φωτογραφίες »

Nissan Juke

75.062 Επισκέψεις στο άρθρο (8/3/2020)

To νέο Nissan Juke σημείωσε εντυπωσιακή βελτίωση στο τεστ αποφυγής κινδύνου εξαργυρώνοντας με τον καλύτερο τρόπο τη νέα, πιο ελαφριά και πιο άκαμπτη ταυτόχρονα, πλατφόρμα στην οποία βασίζεται. Από την πρώτη κιόλας προσπάθεια το νέο Juke έδειξε ένα ιδιαίτερα ευχάριστο και allegro χαρακτήρα, ενώ σε όλη τη διάρκεια του τεστ επέδειξε πολύ καλή συμπεριφορά και άριστο έλεγχο ακόμη και όταν ξεπέρασε το όριο του. Ας δούμε όμως τι ακριβώς έκανε στο τεστ, αλλά και σε σχέση με το προηγούμενο.

71 χλμ./ώρα: Επιτυχημένη προσπάθεια
Η πρώτη προσπάθεια έγινε στην ταχύτητα επιτυχίας του προηγούμενου, δηλαδή στα  71 χλμ./ώρα και εκεί που το παλιό Juke τελείωνε το νέο έδειξε με το καλημέρα πως έχει πολύ μεγαλύτερα περιθώρια. Το ESP δεν ενεπλάκη καν, για υποστροφή ούτε λόγος, ενώ η συνολική «αέρινη» αίσθηση έδινε σιγουριά σε όλη τη διάρκεια του τεστ.

74 χλμ./ώρα: Επιτυχημένη προσπάθεια
Αντίστοιχη ήταν η εικόνα του νέου Juke και στα 74 χλμ./ώρα περνώντας με επιτυχία το τεστ και σε αυτήν την ταχύτητα εισόδου. Φυσικά η κλίση ήταν πιο έντονη, αλλά χωρίς κόπο και με απόλυτα έλεγχο του αμαξώματος από το άμεσο και ακριβές τιμόνι, το Juke είχε ουδέτερη αντίδραση χάρη και στη διακριτική διορθωτική παρέμβαση του ESP.

75 χλμ./ώρα: Αποτυχημένη προσπάθεια
Στην επαναλαμβανόμενη προσπάθειά του στα 75 χλμ./ώρα, το νέο Juke  φάνηκε να δυσκολεύεται να παραμείνει ενός… τροχιάς με αισθητή υποστροφή στην πρώτη αλλαγή πορείας, αλλά και έντονη κλίση του αμαξώματος. Χάρη στη δραστική παρέμβαση του ESP οι αντιδράσεις δεν έγινα σε καμία περίπτωση ανεξέλεγκτες, ενώ σημαντικό στοιχείο είναι και η προοδευτικότητα αυτών.

Γενική αίσθηση οδηγού: Aν και σχετικά ελαφρύ, το νέο Nissan Juke έχει ένα ακριβές και άμεσο τιμόνι. Η συνολική αίσθηση του αυτοκινήτου είναι αισθητά πιο allegra από πριν με ευχάριστα ανάλαφρο πάτημα και ζωντανή συμπεριφορά. Όλα αυτά εξαργυρώθηκαν με μια εντυπωσιακά βελτιωμένη επίδοση. To ΕSP λειτουργεί πλέον σωστά και δεν «πνίγει» το Juke.

Γενική αίσθηση επιβαινόντων: Αισθητά καλύτερος έλεγχος των κινήσεων του αμαξώματος από την ανάρτηση, ενώ ακόμη και όταν ξεπεράστηκε το όριο δε νιώσαμε καμία ανασφάλεια.

VS προηγούμενου Juke
To προηγούμενο Nissan Juke είχε καταφέρει να περάσει με επιτυχία το τεστ αποφυγής κινδύνου στα 71 χλμ./ώρα Η νέα γενιά βασίζεται σε νέα πλατφόρμα, η οποία έχει ωφελήσει τα μάλλα σε θέματα ευελιξίας και αμεσότητας. Όταν το 1 χλμ./ώρα παραπάνω είναι σημαντική επιτυχία, το νέο Nissan Juke κατάφερε 3 χλμ./ώρα. Η επίδοση αυτή μάλιστα είναι ακόμα πιο εντυπωσιακή αν αναλογιστεί κανείς πως έγινε με ελαστικά 215/60 R17, όταν το παλιό είχε δοκιμαστεί με 215/55 R17.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Toyota
test center