
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)
Σε δοκιμές η ναυαρχίδα της Citroen
Έκδοση επιδόσεων για κάθε μοντέλο ετοιμάζει η Peugeot
Η Lancia «φρεσκάρει» την Ypsilon
Έρχεται νέα έκδοση της Taycan, αλλά ποια;
Νέο Kamiq το απόλυτο compact SUV από 16.500€
Mε τιμή κάτω από 20.000 ευρώ το νέο Renault 5
Στις 18/2 κάνει ντεμπούτο το νέο Honda HR-V
Δοκιμή: To Plug-in Jeep Compass 4xe με 190 PS
Ford bonus με επιτόκιο 0.99% και 8 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση.
Tesla Model 3 «τελικιάζει» στα 260+ km/h από στάση
12 νέες κάμερες στις λεωφορειολωρίδες της Αθήνας
Εκπτώσεις από την Mazda έως και 4.000€
Η Ford βάζει τέλος στο θόλωμα του παρμπρίζ
Αν και το τεστ είναι διαφωτιστικό για την οδική συμπεριφορά των αυτοκινητων, πιστεύω ότι οι ξαφνικοι κίνδυνοι περισσότερο εμφανίζονται μέσα στις πόλεις, σε σημεία με κακή ορατότητα, με μικρότερες ταχύτητες (40-50 χλμ). Ακόμη κι εκεί η καλή συμπεριφορά του αυτοκινήτου μπορεί να μην είναι αρκετη. Θα χρειαστούμε και το σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος, όπου υπάρχει, αλλά πρωτίστως καλά αντανακλαστικα για ελιγμό ή φρεναρισμα για την αποφυγή του κινδυνου. Αν σχεδιαστει ένα παρόμοιο τεστ με απροοπτα εμπόδια στο δρομο (π.χ μια μπαλλα,μπροστά μας) θα βγουν κάποια χρήσιμα συμπεράσματα ,