• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Jeep Renegade: Κυνηγώντας το 1 χλμ./ώρα παραπάνω

Διαβάστηκε από 3964 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 1/5/2018
 

Δείτε τις προσπάθειες του Jeep Renegade στο τεστ ταράνδου, στο κυνήγι της καλύτερης επίδοσης, που πραγματοποιήθηκε από την ομάδα του Auto Τρίτη Test Center.

Το Jeep Renegade μπορεί να έχει κοινό πάτωμα και μηχανικά μέρη με το Fiat 500X, αλλά είναι μια εντελώς διαφορετική εκτέλεση ως συνταγή με έμφαση στον off road χαρακτήρα, κάτι που δείχνει και η απόσταση των 198 χλστ. από το έδαφος. Το μοντέλο, που μας παραχωρήθηκε για δοκιμή ήταν 4Χ4 με αυτόματο κιβώτιο και 170 άλογα. Επίσης έφερε έξτρα τροχούς 17 ιντσών αντί των 16 που έχει η μεσαία έκδοση 4Χ2 Longitude.

65 χλμ./ώρα: Eπιτυχημένη προσπάθεια
Στην πρώτη προσπάθεια των 65 χλμ./ώρα το Renegade δεν είχε απολύτως κανένα πρόβλημα να ολοκληρώσει τη διαδικασία. Παρά το αυξημένο ύψος η κλίση ήταν λογική, η πρόσφυση δεν ταράχθηκε και το ESP ούτε που λειτούργησε. Ενέπνευσε μάλιστα για επόμενη προσπάθεια με αρκετά μεγαλύτερη ταχύτητα.

77 χλμ./ώρα: Aνεπιτυχής προσπάθεια
Η προσπάθεια με την ταχύτητα των 77 χλμ./ώρα απέδειξε πως ήμασταν ιδιαίτεροι αισιόδοξοι. Ξεπερνώντας αρκετά το όριο του αυτοκινήτου είχαμε έντονη υποστροφή την οποία το ESP δεν μπόρεσε να χαλιναγωγήσει με αποτέλεσμα να κάνουμε… strike στις κορίνες που οριοθετούν την είσοδο του 3ου διαδρόμου. Παρά την έντονη κλίση δεν υπήρχε καμία τάση ανατροπής.

73 χλμ./ώρα: Eπιτυχημένη προσπάθεια
Mετά από αποτυχημένες προσπάθειες στα 75 και στα 74 χλμ./ώρα «πέσαμε» στα 73 χλμ/ώρα, όπου το Renegade κατάφερε να περάσει το τεστ. Χωρίς ιδιαίτερο δράμα, με το τιμόνι να ανταποκρίνεται άμεσα στις εντολές, χωρίς άτσαλες επαναφορές της ανάρτησης  από τις αλλαγές πορείας και με το ESP να λειτουργεί διακριτικά και αποτελεσματικά, το Renegade τα κατάφερε. Ωστόσο λόγω τροχών και 4κίνησης (η συγκεκριμένη έκδοση έδειξε πιο ζυγισμένη από την 4Χ2) έχει ένα πέναλτυ 2,5 χλμ./ώρα.

Τάση ανατροπής: Όχι
Γενική αίσθηση οδηγού: Εξέπληξε ευχάριστα η ομοιογένεια των αντιδράσεων σε οριακές καταστάσεις, ενώ διαθέτει πολύ καλύτερο τιμόνι 
και πάτημα από ότι ίσως περιμένει κανείς. Το ESP είναι ιδιαίτερα 
διακριτικό εξ ου και τα 54 χλμ./ώρα στην έξοδο.
Γενική αίσθηση επιβαινόντων: Δεν μας φόβισε, ούτε μας πέρασε από το μυαλό πως θα μπορούσε να τουμπάρει ακόμα και σε πολλά περισσότερα χιλιόμετρα από εκείνα, που μπορούσε να αντέξει, παρότι δεν τα κατάφερε.

Δείτε την επιτυχημένη προσπάθεια του Jeep Renegade στα 73 χιλιόμετρα/ώρα.
 

Δείτε την αποτυχημένη προσπάθεια του Jeep Renegade κυνηγώντας μια υψηλότερη επίδοση.
 

 
Οι προσπάθειες του Jeep Renegade μέσα από το αυτοκίνητο
 


 

 

48 ώρες στα Καλάβρυτα: Τι να κάνεις;

Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

Νέο concept φέρνει στο Τόκιο η Νissan

Δοκιμή: Nissan Qashqai 4Χ4

Η κίνηση στους δρόμους

Αποκάλυψε το νέο πρωτότυπο του Mirai η Toyota

Tα 5 καλύτερα μικρά SUV στο φρενάρισμα

To νέο Toyota Υaris με «καλούδια» TRD

Πρώτη εικόνα του Subaru Levorg προ-παραγωγής

To νέο Honda Jazz;

Eίναι αυτή η νέα BMW M3;

Υπάρχει «δύσκολη» σχεδιαση;

Το νέο Nissan Juke «παίζει» στο Champions League (+video)

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORDAdvertisement: Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

PEUGEOT: Θέλεις SUV Peugeot από 14.700 ευρώ;

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »