Ο τρίτος όγκος στο Fiat Tipo ακολουθεί αρμονικά και καλαίσθητα το αμάξωμα. Πιο δυναμικό σε σχεδίαση είναι το μπροστινό μέρος του Nissan Pulsar.

Το Fiat Tipo ξεχωρίζει με την ποιότητα κύλισης και την συμπεριφορά του στον αυτοκινητόδρομο.

Μοντέρνο σε σχεδίαση είναι το εσωτερικό του Fiat Tipo. Η συναρμογή καλή, η θόνη στην κεντρική κονσόλα δεν έχει κορυφαία ευκρίνεια και απόκριση.

Με 520 λίτρα, το πορτ-μπαγκάζ του Fiat Tipo κερδίζει τη μάχη των αποσκευών.

Καλή είναι η συνολική αίσθηση του Nissan Pulsar στο δρόμο.

Πολύ αναπαυτικά θα καθίσουν οι επιβάτες στο πίσω κάθισμα του Nissan Pulsar.

Καλό σε ποιότητα και συναρμογή είναι το εσωτερικό του Nissan Pulsar, ωστόσο η σχεδίαση λιγότερο μοντέρνα.

Fiat Tipo Vs Nissan Pulsar

14.285 Επισκέψεις στο άρθρο (21/12/2017)

Τα Fiat Tipo και Nissan Pulsar αποτελούν δύο κατεξοχήν οικογενειακά μοντέλα γιατί ξεχωρίζουν με την ευρυχωρία τους. Εδώ τα δοκιμάζουμε σε δύο διαφορετικές σε ύφος εκδόσεις που κοστίζουν όμως περίπου τα ίδια χρήματα, 15.000 ευρώ.

«Χώρους». Αυτή είναι η κλισέ απάντηση στην ερώτηση του τι ζητάει ο οικογενειάρχης, όμως τελικά μήπως οι χώροι δεν είναι το μόνο και το αυτό; Για το λόγο αυτό, επιλέξαμε μεν εδώ δύο παραδοσιακά οικογενειακά, διαφορετικής όμως φιλοσοφίας. Αφενός το Fiat Tipo σε λογική κούρσας και με diesel μοτέρ κάτω από το καπό, αφετέρου το Nissan Pulsar, το οποίο έχει χάτσμπακ αμάξωμα, το μεγαλύτερο μεταξόνιο στην κατηγορία του και κάτω από το καπό του βρίσκεται ένας 1.200αρης turbo βενζινοκινητήρας. 
 
Βέβαια, να πούμε πως υπάρχει σημείο επαφής μεταξύ των δύο μοντέλων πέρα των χώρων, και αυτό είναι η τιμή, μιας και κυμαίνεται στα 15.000 ευρώ. Συγκεκριμένα, για το ιταλικό σεντάν των 95 ίππων η τιμή στην αρχική έκδοση Pop είναι 14.150 ευρώ, για το Nissan Pulsar των 115 ίππων είναι 14.990 ευρώ στην Energy. Παρακάτω επιχειρούμε μια άτυπη σύγκριση μεταξύ τους.
 
Εμφάνιση: Κούρσα VS κοφτό πίσω μέρος
Σίγουρα το χάτσμπακ αμάξωμα είναι πιο διαδεδομένο και εύπεπτο στον Έλληνα καταναλωτή, όμως και το σεντάν έχει το δικό του -ειδικό- βάρος. Μάλιστα, στην περίπτωση του Fiat Tipo η σχεδίαση είναι αρμονική και καλαίσθητη με ιταλικό DNA αποκαλύπτοντας πως το μοντέλο πήρε σάρκα και οστά πρώτα ως σεντάν και όχι ως χάτσμπακ, στο οποίο έπειτα προστέθηκε ο τρίτος όγκος. Κατά τα άλλα, αναφορικά για το ποιο μοντέλο είναι πιο ωραίο, η απάντηση είναι σίγουρα υποκειμενική. Το Nissan Pulsar βγάζει σε εμάς έναν δυναμισμό, το Tipo είναι λίγο πιο εκλεπτυσμένο και κερδίζει κάνα δύο παραπάνω ματιές.
 
Εσωτερικό: Λίγο πιο μοντέρνο το Tipo
Ανοίγοντας την πόρτα και μπαίνοντας στο εσωτερικό των δύο μοντέλων, η πρώτη αίσθηση είναι θετική. Το ιταλικό μικρομεσαίο κερδίζει τις εντυπώσεις με την μοντέρνα σχεδίασή του και την οθόνη στο κέντρο του ταμπλό, το Nissan Pulsar έχει πιο λιτό διάκοσμο, ωστόσο προσφέρει καλύτερη αίσθηση στιβαρότητας κατασκευής. Μαλακό υλικό υπάρχει στο πάνω μέρος του ταμπλό και των δύο, με το Pulsar να εμφανίζει γενικότερα καλύτερη ποιότητα κατασκευής, καλύτερη συναρμολόγηση και πιο προσεγμένο φινίρισμα. 

Χώροι: Είναι θέμα οπτικής
Όπως είπαμε και στην αρχή του θέματος, οι χώροι αποτελούν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα των δύο μοντέλων. Ωστόσο υπάρχουν διαφορές μεταξύ τους. Το Fiat Tipo, αρχικά, χάρη στον τρίτο όγκο του προσφέρει τεράστιο χώρο αποσκευών που φτάνει τα 520 λίτρα (το Pulsar έχει 385 λτ.) και κερδίζει ξεκάθαρα τη μάχη. Βέβαια, σημειώστε πως λόγω σεντάν αμαξώματος, το άνοιγμα του πορτ-μπαγκάζ είναι πιο μικρό από του Pulsar. Το Nissan Pulsar από την άλλη έχει το μεγαλύτερο μεταξόνιο στην κατηγορία του και αυτό αποτυπώθηκε στις μετρήσεις των χώρων για τους επιβάτες. ¶ρα, μετά τα παραπάνω, το ποιο θα καλύψει καλύτερα τις μετακινήσεις σας, εξαρτάται και από τις ανάγκες-προτεραιότητές σας.

Κινητήρες: Επιδόσεις VS οικονομία
Κάτω από το καπό των δύο μοντέλων βρίσκονται δύο διαφορετικού καυσίμου κινητήρες, επομένως άμεση σύγκριση μεταξύ τους δεν μπορεί να γίνει. Το πετρελαιοκίνητο Fiat Tipo δίνει έμφαση στην οικονομία καυσίμου και χάνει σε επιδόσεις, αλλά λόγω ροπής από χαμηλά τα καταφέρνει καλά στις ρεπρίζ. Το βενζινοκίνητο Nissan Pulsar από την άλλη κερδίζει σε επιδόσεις, ενώ αν δεν το πιέσεις δεν θα καταναλώσει πολύ βενζίνη. Μάλιστα, όσοι επιθυμούν ακόμη καλύτερες επιδόσεις, μπορούν να τοποθετήσουν ένα κιτ βελτίωσης της Nissan (κόστος 500 ευρώ), με το οποίο η ιπποδύναμη φτάνει τα 135 άλογα. Επομένως, πάλι έχουμε να κάνουμε με μια μάχη ανάλογα με την οπτική που το βλέπεις…
 
Στο δρόμο: Ταξιδιάρικα
Κοινό στοιχείο στην οδική συμπεριφορά και των δύο μοντέλων είναι ο ταξιδιάρικός τους χαρακτήρας που συνθέτεται από την καλή ποιότητα κύλισης, την ανάρτηση που απορροφά τις ανωμαλίες χωρίς να έχει πλεύσεις και την καλή ηχομόνωση. Από εκεί και μέρα, το Nissan Pulsar εμφανίζει λιγότερες κλίσεις, είναι λίγο πιο δυναμικό στο δρόμο και με καλύτερο σε αίσθηση τιμόνι, το δε Fiat Tipo είναι πιο ήσυχο στον αυτοκινητόδρομο και με καλύτερη ποιότητα κύλισης. 

Συμπέρασμα
Η κοντινή τιμή των δύο μοντέλων σε βάζει σε σκέψεις καθώς και τα δύο αποτελούν δύο πολύ καλές οικογενειακές προτάσεις. Η τελική επιλογή είναι θέμα αναγκών, ωστόσο το μεγάλο πορτ-μπαγκάζ και ο 1,3 diesel κινητήρας του Fiat Tipo (μόνο αν κάνεις πολλά χλμ./έτος), δίνουν ένα μικρό προβάδισμα.

BRIDGESTONE TURANZA 6
test center