Θέτουμε αντιμέτωπα το νέο Opel Insignia Grand Sport με τον προκάτοχό του; Τι άλλαξε στο νέο μοντέλο; Δείτε τα όλα στο αναλυτικό μας θέμα.

Το Insignia Grand Sport βασίζεται στη νέα Ε2 πλατφόρμα της GM και είναι αρκετά μεγαλύτερο από το 1ης γενιάς Insignia.

Ακόμη και σήμερα, το προηγούμενο Opel Insignia δείχνει κομψό, δυναμικό και ξεχωριστό.

Εντελώς νέα είναι η σχεδίαση του ταμπλό, το οποίο είναι κατασκευασμένο από πολύ πιο ποιοτικά πλαστικά.

H «φορτωμένη» με κουμπιά κεντρική κονσόλα του προηγούμενου Opel Insignia ήταν ένα βασικό μειονέκτημα.

Εντυπωσιάζει με το πλάτος του το νέο Opel Insignia Grand Sport.

H βασική βενζινοκίνητη έκδοση του Opel Insignia Grand Sport είναι χαμηλότερη από την αντίστοιχη του εικονιζόμενου Opel Insignia.

Το νέο Opel Insignia GS απέναντι στο προηγούμενο

7.395 Επισκέψεις στο άρθρο (4/10/2017)

Δείτε τώρα τι καινούργιο φέρνει το νέο Insignia Grand Sport και που διαφέρει σε σχέση με το προηγούμενο Insignia 1ης γενιάς.

Που διαφέρει
- Mακρύτερο και φαρδύτερο, αλλά ελαφρύτερο πλαίσιο
- Με 5θυρο και στέισον αμάξωμα, όχι σεντάν
- Τεχνολογίες και βελτιωμένη εργονομία καμπίνας
- 1.500άρης βενζίνης με 165 άλογα
- Σοφιστικέ τετρακίνηση
- Φθηνότερο στη βασική έκδοση

Μεγαλύτερο, αλλά ελαφρύτερο χάρη στη νέα πλατφόρμα
Το Insignia Grand Sport βασίζεται στη νέα Ε2 πλατφόρμα της GM. Είναι 55 χλστ μακρύτερο (4.897 χλστ.) από το 1ης γενιάς Insignia, φαρδύτερο και με 11 χλστ. μεγαλύτερα μετατρόχια, ενώ το μεταξόνιο έχει διευρυνθεί κατά 92 χλστ. Το ύψος είναι 29 χλστ. μικρότερο (1.455 χλστ.). Παρά την αύξηση των διαστάσεων το νέο Insignia είναι έως και 175 κιλά ελαφρύτερο από πριν. Η νέα σχεδίαση έχει βοηθήσει και στη βελτίωση του αεροδυναμικού συντελεστή ο οποίος βρίσκεται πλέον στο εντυπωσιακά χαμηλό Cd: 0,26. 

Με ακόμη πιο εντυπωσιακή σχεδίαση
Το προηγούμενο Opel Insignia χαρακτηρίστηκε από την εντυπωσιακή σχεδίαση, που έβαζε τέλος στις άχρωμες γραμμές του Vectra. To νέο μοντέλο, εκτός από την προσθήκη των λέξεων Grand Sport, απέκτησε ακόμη πιο αιχμηρή σχεδίαση με πηγή έμπνευσης το πρωτότυπο Monza Concept. Tις εντυπώσεις κερδίζει η φαρδιά μάσκα, αλλά και οι νέοι IntelliLux LED matrix προβολείς (με 32 LED πλέον). Το Insignia Grand Sport δε θα είναι διαθέσιμo πλέον σε 4θυρη έκδοση, αλλά μόνο σε 5θυρη και στέισον βάγκον Sports Tourer. Αξίζει να τονιστεί πως για πρώτη φορά υπάρχει και πρόγραμμα εξατομίκευσης Opel Exclusive για να μπορεί καθένας να διαμορφώσει το Insignia Grand Sport σύμφωνα με τα γούστα του.

Ποιοτικότερο, πιο ευρύχωρο και πιο high-tech 
Εντελώς νέα είναι η σχεδίαση του ταμπλό, το οποίο είναι κατασκευασμένο από πολύ πιο ποιοτικά πλαστικά. Η μεγάλη αλλαγή έχει να κάνει την παρουσία μιας μεγάλης οθόνης αφής, μέσω της οποίας γίνεται ο εύκολος χειρισμός του συστήματος infotainment IntelliLink. Η πανδαισία κουμπιών του προηγούμενου μοντέλου ανήκει δόξα τον θεό στο παρελθόν. Επιπλέον, το 4G LTE Wi-Fi Hotspot του OnStar, επιτρέπει τη σύνδεση στο διαδίκτυο έως και 7 συσκευών. Η καμπίνα είναι επίσης πιο ευρύχωρη, αλλά ο χώρος αποσκευών από τα 530 «έπεσε» στα 490 λτ.

Νέος κινητήρας βενζίνης 1,5 λτ.
Ο βασικός turbo βενζινοκινητήρας άμεσου ψεκασμού  από τα 1.600 κυβικά «έπεσε» στα 1.500 κυβικά, ενώ καταργήθηκε ο 1,4 turbo των 140 ίππων. Ο νέος 1,5 DIT Ecotec κινητήρας αποδίδει 140 ή 165 ίππους και σύμφωνα με την Opel είναι κατά 10% πιο οικονομικός σε κατανάλωση. Στις diesel επιλογές παραμένει ο 1,6 CDTi με 110 ή 136 ίππους και ο 2,0 DTH με 170 άλογα (από 176) και τετρακίνηση. 

Νέα και η τετρακίνηση
Σχετικά με τη ανάρτηση, η διάταξη παραμένει με γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω, ωστόσο υπάρχουν νέες ρυθμίσεις όπως και στο τιμόνι. Συνεχίζει και το (έξτρα) σύστημα παραμετροποίησης των βασικών λειτουργιών FlexRide. Το τελευταίο προσαρμόζει τα αμορτισέρ, το σύστημα διεύθυνσης, την απόκριση του γκαζιού και τα σημεία αλλαγών σχέσεων (στα αυτόματα κιβώτια), το ESP, ακόμη και τον ήχο, μέσω των επιλέξιμων προγραμμάτων «Standard», «Sport» και «Tour». Μάλιστα το πρόγραμμα Sport διαμορφώνεται και ανάλογα με τις επιμέρους επιλογές του οδηγού.
 Ωστόσο νέο είναι το «έξυπνο» σύστημα τετρακίνησης: Δύο ηλεκτρονικά ελεγχόμενοι πολύδισκοι συμπλέκτες αντικαθιστούν το σύνηθες πίσω διαφορικό, παρέχοντας πολύ πιο ακριβή μετάδοση ισχύος σε κάθε τροχό ξεχωριστά, ανεξάρτητα αν το οδόστρωμα έχει χαλίκια, νερό, πάγο ή χιόνι. Στις στροφές, πρόσθετη ροπή μεταδίδεται στον εξωτερικό, πίσω τροχό, μειώνοντας αισθητά την υποστροφή και επιτρέποντας μεγαλύτερη ακρίβεια ελέγχου. 

Η βασική έκδοση είναι φθηνότερη από πριν!
Σύμφωνα με τους καταλόγους της Opel, η τελευταία φουρνιά του προηγούμενου Insignia στην 5θυρη έκδοση 1,4T 140 PS στην έκδοση Business κόστιζε 22.300 ευρώ, ενώ το νέο 1,5 DIT των 140 ίππων στην έκδοση Selection κοστίζει 21.950 ευρώ (από 27.700 ευρώ η πλουσιότερη έκδοση Edition των 165 ίππων). Το προηγούμενο 1,6 diesel των 136 ίππων στην έκδοση Business κόστιζε 27.700 ευρώ, αλλά το νέο 31.500 ευρώ. Η έκδοση των 110 ίππων ξεκινάει από 25.750 ευρώ.

peugeot
NISSAN