Μάχη σε 4 best seller οικογενειακά

87.054 Επισκέψεις στο άρθρο (6/5/2018)

Τα Ford Focus, Nissan Pulsar, Opel Astra και Toyota Auris βρέθηκαν στην κορυφή των λιανικών πωλήσεων το 2017, προτάσσοντας το καθένα τα δικά του συγκριτικά πλεονεκτήματα. Διαβάστε παρακάτω λοιπόν ποια είναι αυτά και που υπερτερεί το κάθε μοντέλο έναντι των άλλων.

Η αποδοχή ενός μοντέλου από το κοινό, είναι μια πολύ σημαντική ένδειξη αφενός ότι το ίδιο το μοντέλο είναι πετυχημένο και ξεχωρίζει από τους ανταγωνιστές του, αφετέρου καταδεικνύει και την σωστή πολιτική που έχει ακολουθήσει η εκάστοτε αντιπροσωπεία για την προώθηση του. 

Συνεπώς οι πωλήσεις σε ιδιώτες ή οι λιανικές πωλήσεις διαφορετικά, είναι μία από τις σημαντικότερες παραμέτρους της εμπορικότητας ενός μοντέλου και σε αρκετές περιπτώσεις τα αποτελέσματα τους, πιο σημαντικά ακόμα και από αυτά των συνολικών πωλήσεων.

Για το 2017 λοιπόν, στην κατηγορία των μικρομεσαίων μοντέλων, τα 4 πρώτα μοντέλα σε πωλήσεις ήταν τα Ford Focus, Nissan Pulsar, Opel Astra και Toyota Auris. 

Οπότε τι πιο λογικό από το να τα συγκρίνουμε μεταξύ τους για να δούμε τι είναι αυτό που τα κάνει τόσο δημοφιλή, αλλά και ποια είναι τα δυνατά σημεία του κάθε μοντέλου, έναντι των ανταγωνιστών του. Στο θέμα μας επιλέξαμε τις αρχικές εκδόσεις των τούρμπο βενζινοκίνητων εκδόσεων, οι οποίες είναι και αυτές με το περισσότερο ενδιαφέρον και πιο συμφέρουσες για το μέσο Έλληνα αγοραστή και πιο συγκεκριμένα τα Ford Focus EcoBoost 1,0 125 PS, Nissan Pulsar 1,2 DiG-T 115 PS, Opel Astra 1,0 Ecotec 105 PS και Toyota Auris 1,2Τ 116 PS. 

Σχεδίαση: Πιο ενδιαφέροντα τα Focus και Auris 
Η εξωτερική σχεδίαση των τεσσάρων μοντέλων είναι συνυφασμένη με τον συνολικό χαρακτήρα τους, χωρίς κάποιο να ξεχωρίζει σε μεγάλο βαθμό είτε θετικά είτε αρνητικά. Πιο «διαφορετικό» σχεδιαστικά είναι το Toyota Auris, που σε μικρό βαθμό ξεφεύγει από τη συνηθισμένη σχεδίαση ενός χατσμπακ μοντέλου, κυρίως χάρη στο σφηνοειδές εμπρόσθιο τμήμα, με τα μοντέρνα φωτιστικά, το οποία συντελεί ώστε το ιαπωνικό μικρομεσαίο να φαίνεται πως κινείται ακόμη και αν είναι σταματημένο. Επίσης σχεδιαστικά και το Focus ξεφεύγει από τα τετριμμένα, καθώς διαθέτει τα πιο μοντέρνα και δυναμικά επιμέρους  χαρακτηριστικά. Σε αυτά ξεχωρίζουν η τραπεζοειδής μάσκα, τα μακρόστενα δυναμικά LED φανάρια και το καπό με τα μυώδη powerdomes.

Το Opel Astra από την άλλη διαθέτει πιο κλασσική σχεδίαση,  με κύρια χαρακτηριστικά τις ανάγλυφες γραμμές του, τα νεύρα στο καπό και στα πλαϊνά του και τις μαύρες πίσω κολώνες, που δημιουργούν το τρικ της αιωρούμενης οροφής. Τέλος, το Nissan Pulsar έρχεται λίγο πιο συγκρατημένο, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει πως του λείπει ομορφιά ή δυναμισμός. Αντιθέτως. Το σφηνοειδές μπροστινό μέρος, με μεγάλο το λογότυπο της φίρμας και τα μοντέρνα φωτιστικά σώματα, αρέσει πολύ.

Value for money: Πιο προσιτό το Pulsar, πιο «γεμάτο» το Auris
Η τιμή του Nissan Pulsar, από 14.990 ευρώ είναι η πιο δελεαστική από όλες, χωρίς μάλιστα να έχει ελλείψεις στο κομμάτι του εξοπλισμού, με μόνη απουσία τις ζάντες αλουμινίου. Με πληρέστερο συγκριτικά εξοπλισμό έρχεται το Toyota Auris το οποίο στην τιμή των 19.380 ευρώ έχει και το πακέτο ενεργητικής ασφάλειας Toyota Safety Sense και 7 αερόσακους (και για τα γόνατα του οδηγού) και το σημαντικότερο 6 χρόνια εγγύηση. Τιμολογιακά ανάμεσα στα δύο μοντέλα τοποθετούνται τα Ford Focus (16.127 ευρώ) και Opel Astra (17.300 ευρώ), με εξοπλισμό που περιλαμβάνει όλα τα απαραίτητα στοιχεία άνεσης και ασφάλειας. Στο Astra θα συναντήσουμε και την 24ωρη υπηρεσία προσωπικού συμβούλου OnStar. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Mercedes
test center