Τα premium crossover πολης αρχίζουν να έχουν το δικό τους ρεύμα.

Τo νέο μέλος της οικογένειας της DS συνδυάζει με πολύ έντεχνο τρόπο τις μοντέρνες γραμμές του με την πολύ εκλεπτυσμένη εμφάνισή του.

Το premium crossover της DS διαθέτει τρεις εκδόσεις βενζίνης απόδοσης 100, 130 και 155 ίππων και μία ντίζελ ισχύος 100 ίππων.

Dspan (αν χρειάζεται): Το DS 3 Crossback στην έκδοση E-Tense εφοδιάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα ισχύος 136 ίππων με 260 Nm ροπής και αυτονομία της τάξεως των 300 χλμ.

Στο εσωτερικό του DS3 Crossback, το κυρίαρχο στοιχείο, είναι τα σχεδιαστικά στοιχεία σε σχήμα διαμαντιού, στο ταμπλό και στα πάνελ των θυρών.

Το Countryman ακολουθεί πιστά την σχεδιαστική φιλοσοφία που έχουμε γνωρίσει και στα υπόλοιπα μοντέλα της βρετανικής φίρμας.

Δύο κινητήρες βενζίνης και δύο ντίζελ με απόδοση από 102 έως και 192 ίππους είναι η γκάμα των κινητήρων εσωτερικής καύσης του MINI Countryman.

Το MINI Coyntryman διαθέτει plug-in υβριδική έκδοση με συνδυαστική απόδοση 224 ίππων.

Σε υψηλά επίπεδα κυμαίνεται η συναρμογή και το φινίρισμα των υλικών στην καμπίνα του MINI Countryman.

DS3 Crossback Vs MINI Countryman

25.716 Επισκέψεις στο άρθρο (19/12/2018)

Small & cozy: Η DS παρουσίασε επίσημα το νέο DS3 Crossback το οποίο έρχεται κατευθείαν να κοντράρει τον premium ανταγωνισμό της κατηγορίας του. Ας δούμε λοιπόν τι καταφέρνει απέναντι στο MINI Countryman.

Από τη στιγμή που τα μικρά crossover έχουν αποκτήσει το δικό τους ρεύμα και δείχνουν να αυξάνουν τη δυναμική τους συνέχεια, αναμενόμενο ήταν στο παιχνίδι να μπουν και premium κατασκευαστές με τις δικές τους προτάσεις.

Ο όμιλος PSA που έχει βάλει σταθερά στο στόχαστρό του την κατηγορία των SUV και πορεύεται δίνοντας μεγάλη έμφαση σε αυτό το κομμάτι του χαρτοφυλακίου σε κάθε μία από τις εταιρείες που διαθέτει, αποφάσισε να παρουσιάσει τη δικιά της πρόταση στην κατηγορία των premium compact crossover, μέσω της premium φίρμας DS, με το DS 3 Crossback. Απέναντί του θα βρει μοντέλα όπως το Audi Q2 και το MINI Countryman, με το τελευταίο να διαθέτει αρκετά κοινά μαζί του, λόγω της πιο trendy φύσης του. 

Σχεδίαση: Στιλάτα και τα δύο, πιο κομψό το DS3 Crossback
Τo νέο μέλος της οικογένειας της DS συνδυάζει με πολύ έντεχνο τρόπο τις μοντέρνες γραμμές του με την πολύ εκλεπτυσμένη εμφάνισή του. Κυρίαρχο στοιχείο της σχεδίασης του η μεγάλη εξάγωνη «πλεκτή» γρίλια, η οποία χαρακτηρίζεται από τις δυναμικές γραμμές που είναι μέρος και του καπό, αλλά και οι προβολείς με τα λεπτά LED φώτα ημέρας που δίνουν την αίσθηση των ματιών. 

Επιπλέον, η DS που μας έχει συνηθίσει σε σχεδιαστικές καινοτομίες, κάνει το ίδιο και στο νέο μοντέλο το οποίο στο πλαϊνό μέρος ενώνει τις δύο πόρτες οι οποίες διαθέτουν «χωνευτές» χειρολαβές μέσω ενός ιδιόμορφου σχεδίου, ενώ ψηλά στην κολόνα Β κάνει την εμφάνιση του ένα σχέδιο που θυμίζει κύμα δίνοντας έτσι κάτι το νέο στην διαφορετικής απόχρωσης οροφή.

Από την άλλη το Countryman ακολουθεί πιστά την σχεδιαστική φιλοσοφία που έχουμε γνωρίσει και στα υπόλοιπα μοντέλα της βρετανικής φίρμας. Έτσι το αμάξωμα έχει συνολικά ένα καμπύλο σουλούπι, ενώ μπροστά θα συναντήσουμε ως είθισται στρογγυλά φώτα, αλλά και μια μεγάλη μάσκα με τραπεζοειδές σχήμα. Φυσικά οι ρετρό γραμμές γραμμές στο αμάξωμα, «σήμα κατατεθέν» της MINI, συναντώνται και στο μικρό crossover της. 

Εσωτερικό: Μοντέρνα και ποιοτικά
Σχεδιαστικά το εσωτερικό του Countryman χαρακτηρίζεται από μια ρετρο-μοντέρνα αισθητική, όπου ξεχωρίζει το στρογγυλό πλαίσιο μέσα στο οποίο βρίσκεται η οθόνη του συστήματος πολυμέσων, όπως και ο στρογγυλός πίνακας οργάνων. Μαζί με τους αεροπορικού τύπου διακόπτες στην κεντρική κονσόλα. Όσον αφορά στην ποιότητα των υλικών, είναι σε υψηλά επίπεδα κυρίως σε ό,τι αφορά στη συναρμογή και το φινίρισμα. 

Από την άλλη μπαίνοντας στο εσωτερικό του DS3 Crossback, το κυρίαρχο στοιχείο που φαίνεται με την πρώτη ματιά, είναι τα σχεδιαστικά στοιχεία σε σχήμα διαμαντιού, στο ταμπλό και στα πάνελ των θυρών, ενώ ίδιας σχεδίασης είναι και οι αεραγωγοί, έχοντας από πάνω τους μια μεγάλη οθόνη αφής που συνοδεύει το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης. Το τιμόνι έχει επίπεδη βάση και ενσωματωμένα χειριστήρια, ενώ το νέο crossover είναι εξοπλισμένο και με head-up display και σύστημα infotainment με οθόνη αφής 10,3 ιντσών που μοιράζει τον ήχο σε 12 ηχεία της Focal.

Κινητήρες: Πλήρης γκάμα κινητήρων
Σε ό,τι αφορά στα κινητήρια σύνολα με τα οποία εφοδιάζεται το premium crossover της DS θα συναντήσουμε τρεις εκδόσεις βενζίνης με πρωταγωνιστές σύνολα της οικογένειας PureTech απόδοσης 100, 130 και 155 ίππων, ενώ η μοναδική επιλογή πετρελαίου είναι ο νέος 1,5 BlueHDi ισχύος 100 ίππων. Τα σύνολα συνδυάζονται είτε με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων ή με 8άρι αυτόματο κιβώτιο. 

Στην αντίποδα το μοντέλο της MINI εξοπλίζεται με δύο κινητήρες βενζίνης και δύο ντίζελ, οι οποίοι συνδυάζονται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ή προαιρετικά το αυτόματο κιβώτιο Steptronic. Αναλυτικότερα τα σύνολα βενζίνης αποτελούνται από το τρικύλινδρο 1,5 λτ. μοτέρ απόδοσης 102 ή 136 ίππων και από ένα δίλιτρο απόδοσης 192 ίππων. Αντίστοιχα στα σύνολα πετρελαίου θα συναντήσουμε τον επίσης τρικύλινδρο κινητήρα 1.496 κ.εκ απόδοσης 116 ίππων και τον ισχυρότερο δίλιτρο με ισχύ 150 ίππους.  

Ηλεκτρικό το DS 3 Crossback, υβριδικό το Coyntryman
Πέραν των εκδόσεων συμβατικού καυσίμου όμως, τα δύο μοντέλα διαθέτουν και μια πιο «πράσινη» έκδοση. Αναλυτικότερα το DS 3 Crossback στην έκδοση E-Tense εφοδιάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα ισχύος 136 ίππων με 260 Nm ροπής. Το ηλεκτρικό μοτέρ αντλεί ενέργεια από ένα πακέτο μπαταριών ιόντων λιθίου χωρητικότητας 50 kWh, που μπορεί να φορτίσει πλήρως σε 5 ώρες μέσω Wall Box (30 λεπτά για το 80%), με τη μάρκα να ανακοινώνει αυτονομία της τάξεως των 300 χλμ. 

Στον αντίποδα το MINI Coyntryman διαθέτει την plug-in υβριδική έκδοση SE στην οποία συνδυάζονται ένας 3-κύλινδρος βενζινοκινητήρας 1.500 κ.εκ. που αποδίδει μέγιστη ισχύ 136 ίππων με 220 Nm ροπής, με έναν ηλεκτροκινητήρα 88 ίππων και ροπή 165 Nm που είναι διαθέσιμη άμεσα και από μηδενικές στροφές. 

Οδηγικά προφίλ: Τετρακίνηση από τη MINI, σύστημα βελτιστοποίησης από την DS
Το DS 3 Crossback μέσω του επιλογέα που διαθέτει στην κεντρική κονσόλα δίνει την δυνατότητα στο χρήστη να επιλέξει ένα από τα τέσσερα διαθέσιμα οδηγικά προφίλ ανάλογα τις ανάγκες και την επιθυμία τους (Manual, Sport, Normal, Eco), αλλά και να διαμορφώσει τα οδηγικά χαρακτηριστικά, με το σύστημα βελτιστοποίησης πρόσφυσης, ανάλογα με το οδόστρωμα (άμμος, λάσπη, χιόνι). 

Το MINI Countryman από την άλλη εφοδιάζετται προαιρετικά με τις διαθέσιμες λειτουργίες MINI Driving Modes, με επιλογή ανάμεσα σε MID και GREEN για πιο άνετη σε οδήγηση και SPORT για πιο δυναμικά χαρακτηριστικά. Τέλος στις diesel εκδόσεις θα συναντήσουμε και το σύστημα τετρακίνησης ALL4.

Toyota
moto