Τι Ibiza αγοράζω στα 17,5 χιλιάρικα, με παραπάνω εξοπλισμό ή άλογα;
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Τι Ibiza αγοράζω στα 17,5 χιλιάρικα, με παραπάνω εξοπλισμό ή άλογα;

10.416 Επισκέψεις στο άρθρο (3/1/2022)

Δύο εκδόσεις του SEAT Ibiza έρχονται με ίδιο κόστος απόκτησης, αλλά διαφορετική ιπποδύναμη και εξοπλισμό. Εσύ ποια θα αγόραζες;

Ibiza 1.0 TSI 95 PS Optimum ή 1.0 TSI 110 PS Style;

Το SEAT Ibiza μπορεί εύκολα να χαρακτηριστεί ως η κορωνίδα των πωλήσεων της SEAT από την πρώτη μέχρι και την τρέχουσα 5η γενιά του. Μάλιστα το ισπανικό μικρό όντας ανανεωμένο συνεχίζει την πορεία του στην ελληνική αγορά με ακόμα περισσότερα εφόδια. Δύο από τις εκδόσεις που προσφέρονται αυτή τη στιγμή στο ελληνικό κοινό έχουν την ίδια τιμή εκκίνησης, ωστόσο διαφέρουν τόσο σε εξοπλισμό, όσο και σε ιπποδύναμη, με αποτέλεσμα πολλοί να μην μπορούν εύκολα να αποφασίσουν ποια να επιλέξουν. Παίρνουμε λοιπόν χαρτί και μολύβι, βάζουμε τα πράγματα κάτω και βλέπουμε τι μας προσφέρει το Ibiza με τον 1.000άρη TSI κινητήρα στην έκδοση Optimum με 95 άλογα και τι το Ibiza με τον ίδιο κινητήρα αλλά σε απόδοση 110 ίππων, στην χαμηλότερη εξοπλιστική έκδοση Style.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ίδιο κόστος απόκτησης

Ξεκινώντας αρχικά από το κόστος απόκτησης. Αυτή τη στιγμή και στις δύο προαναφερόμενες εκδόσεις το Ibiza ξεκινάει από τις 17.590 ευρώ! Όπως προείπαμε αυτό που αλλάζει είναι ο συνδυασμός της εξοπλιστικής έκδοσης με την ιπποδύναμη. Δηλαδή είτε κάποιος θα επιλέξει λιγότερα άλογα (95) και περισσότερο εξοπλισμό που προσφέρει η έκδοση Optimum, είτε θα στραφεί στα περισσότερα άλογα (110) και θα κατέβει ένα σκαλοπάτι στην ιεραρχία των εκδόσεων της SEAT, επιλέγοντας την Style.

Οικονομικός και με τα 110 άλογα ο 3κύλινδρος TSI

Η έκδοση των 95 ίππων αντιμετωπίζει με κέφι μια ορεινή διαδρομή και πατάει πολύ σίγουρα στο δρόμο. Ο 1.000άρης TSI των 95 ίππων ξεκινά πολύ αισιόδοξα από ένα αρκετά χαμηλό επίπεδο στροφών και κινεί με ευκολία το αμάξωμα του Ibiza. Μπορεί στην κορυφή του στροφόμετρου η λειτουργία του να μην είναι τόσο... «ξυραφένια», ωστόσο δεν χάνει και πλήρως το νόημα της η πίεση σε εκείνο το σημείο. Σε κάθε περίπτωση το παράθυρο ωφέλιμης λειτουργίας είναι πολύ πιο πλούσιο από τις 1.900 σ.α.λ. περίπου και έως τις 4.500 σ.α.λ..

Στην έκδοση με τους 110 ίππους (200 Nm ροπής) ο 3κύλινδρος TSI κάνει τα πράγματα ακόμα καλύτερα. Σύμφωνα με τις μετρήσεις του AutoΤρίτη Τest Center, η ανανεωμένη έκδοση έχει βελτιωμένες ρεπρίζ σε σχέση με την παλιά έκδοση των 115 ίππων χάρη στα βελτιωμένα χαρακτηριστικά ροπής του μοτέρ.  Έτσι τα 60-100 χλμ./ώρα με 4η έρχονται σε 7,3 δλ. (αντί 7,5) ενώ τα 80-120 χλμ./ώρα με 5η χρειάζονται 10,1 δλ. (αντί 11,0 δλ.). Σε γενικές γραμμές ο 1,0 TSI, που έχει πολιτισμένη σε γενικές γραμμές λειτουργία, νιώθει άνετα πάνω από τις 2.000 σ.α.λ. επιτρέποντας την οδήγηση με 1 ή και 2 σχέσεις πάνω. Αυτό ευνοεί την κατανάλωση, η μέση τιμή της οποίας στη διάρκεια της δοκιμής κυμάνθηκε γύρω από τα 6,5 λτ./100 χλμ., παρά την απουσία κάποιας μορφής ήπιας υβριδικής τεχνολογίας. Μάλιστα με eco πρόγραμμα στο ταξίδι μπορεί να πέσει και κάτω από τα 5 λτ./100 χλμ. χάρη και στην πολύ μακριά 6η σχέση του χειροκίνητου κιβωτίου με τον ακριβή και θετικό σε λειτουργία επιλογέα. Συνέχεια του άρθρου >>>
BRIDGESTONE TURANZA 6
moto