Η τρίτη γενιά της Σειράς 1 (F40) δεν αποτελεί συνέχεια των προηγούμενων αφού δεν «κράτησε» τίποτα από αυτές.

Eρχεται με πιο πολιτικά ορθό τρόπο να συναγωνιστεί τις top προτάσεις της κατηγορίας

Δοκιμή: Νέα BMW 118i

Διαβάστηκε από 60618 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 31/10/2019
 

Εμπρός… στα κάλλη: H νέα Σειρά 1 είναι πλέον προσθιοκίνητη και έχει περισσότερα θετικά στοιχεία από ό,τι αρνητικά, κοιτάζοντας κατάματα τον ανταγωνισμό της σε όλους τους τομείς.


Η τρίτη γενιά της Σειράς 1 (F40) δεν αποτελεί συνέχεια των προηγούμενων αφού δεν «κράτησε» τίποτα από αυτές. Αντίθετα έρχεται με πιο πολιτικά ορθό τρόπο να συναγωνιστεί τις top προτάσεις της κατηγορίας οι οποίες έχουν ήδη τραβήξει τον δρόμο τους στην αγορά και έχουν πείσει το αγοραστικό κοινό με τις δυνατότητές τους. Το κεφάλαιο με τίτλο «κίνηση εμπρός» που ανοίγεται μπροστά στη νέα Σειρά 1 είναι αυτό που κλέβει τις εντυπώσεις, όμως αυτό είναι κάτι που περισσότερο ωφέλησε παρά έβλαψε το μικρομεσαίο μοντέλο της ΒΜW. Βλέπετε, για να καρπωθεί κανείς τις αρετές της μετάδοσης στον πίσω άξονα σε οδηγικό επίπεδο πρέπει να είναι έτοιμος να θυσιάσει κάτι από τους χώρους, την πρακτικότητα και την ευκολία χρήσης, σε αυτές τις διαστάσεις και την κατηγορία, τομείς που έπασχε η προηγούμενη γενιά και όπως και να το κάνουμε είναι πάρα πολύ σημαντικοί για την κατηγορία. Η BMW λοιπόν «ζύγισε» την περίπτωση και έχοντας δει πως δεν υπάρχει ενδιαφέρον για το που τελικά μεταφέρεται η κίνηση, έκανε το τολμηρό βήμα που την δικαιώνει. 

Εμφάνιση: Πιο compact αλλά και πιο δυναμική
Αισθητικά, η νέα Σειρά 1 επωφελείται και σε αυτό τον τομέα από την «μετακόμιση» της κίνησης εμπρός, αφού μέσω αυτής απέκτησε πιο συμπαγείς διαστάσεις και πιο αρμονικό 5θυρο σχήμα. Αναφορικά με τις διαστάσεις, η νέα Σειρά 1 είναι 5 χλστ. μικρότερη σε μήκος (4.319 χλστ.) από την απερχόμενη αλλά είναι κατά 34 χλστ. φαρδύτερη (1.799 χλστ.) και 13 χλστ. ψηλότερη (1.434 χλστ.), ενώ το μεταξόνιο έχει μήκος 2.670 χλστ. (20 χλστ. μεγαλύτερο από πριν). Φυσικά εκφράζει έντονο δυναμισμό που στηρίζεται στις όμορφες καμπύλες και τις έντονες γραμμές του αμαξώματος, ενώ χαρακτηριστικά στοιχεία της είναι τα εμπρός «νεφρά» στη μάσκα και η πίσω κολόνα σε στιλ «Hofmeister» που παραπέμπει έντονα στην Χ2. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Με ίδια μηχανικά, C5 Aircross, Grandland X ή 3008;

BMW 118i VS Mercedes-Benz A 180

Eπίσημο: Ford Mach-E το όνομα του ηλεκτρικού crossover

H ανανεωμένη Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio;

Ρετούς για το Volvo S90

H Ford Mustang Electric;

Νέος πρωταθλητής με 99% στο EuroNCAP (+vid)

Η Mercedes-AMG E63 δοκιμάζεται στο Ring

Έρχεται ισχυρή diesel BMW Σειρά 3 Touring;

Ανακοίνωσε ηλεκτρική G-Class η Mercedes

Ήρθε για να μείνει το πισωκίνητο Audi R8

Nέα Mustang «Lithium»

Μετρήσεις Πορτ μπαγκάζ: Νέος πρωταθλητής στα SUV!

Στο Ring η χειροκίνητη BMW M3; (+vid)

Νέα plug-in υβριδική BMW X3 xDrive30e

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

MERCEDES: Ιδέες που μπορείς να αποκτήσεις

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: All-new Renault CLIO. The best Clio ever! Ανακαλύψτε το...

BMW: Κράτα τη BMW σου για πάντα γνήσια

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

περισσότερα »