Την οδήγηση του Nissan GT-R τη «ζεις» ακόμα και όταν βγεις από το μπάκετ της Recaro.

Σπορ αναλογικά όργανα στο κοντράν, αλλά στην παρακείμενη οθόνη του συστήματος infotainment υπάρχουν δεκάδες άλλα ψηφιακά με στοιχεία τηλεμετρίας.

«Κολλάς» στο superbike της Aprilia με τον 1,1 λτ. V4 κινητήρα των 217 ίππων. Μιλάμε για 0,92 κιλά/ίππο, χωρίς τον αναβάτη.

Ψηφιακός πίνακας οργάνων για την Aprilia RSV4 1100 Factory, η οποία διαθέτει και αυτή επιλογή χαρτογράφησης για τον κινητήρα και τα ηλεκτρονικά.

3,2,1… Goooooooooo!

Διαβάστηκε από 55843 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 17/8/2019
 

Μετά τους απαραίτητους γύρους προθέρμανσης (ειδικά για την Aprilia) βρίσκομαι στην γραμμή της εκκίνησης έχοντας επιλέξει φυσικά την R λειτουργία (υπάρχει ακόμα η Normal και η Comfort) σε ανάρτηση (Damptronic της Bilstein), μετάδοση, ηλεκτρονικά και κινητήρα. Φαντάζομαι αντίστοιχα το ίδιο έχει κάνει και ο ¶ρης στην RSV4 1100 Factory (Sport, Track και Race εκεί), που στέκει αριστερά μου. Το 6τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη του GT-R βρίσκεται στο πίσω μέρος σε διάταξη transaxle είναι μαζί με το σοφιστικέ 4Χ4 σύστημα μετάδοσης ATTESA E-TS σε κατάσταση launch control. Το πράσινο φως ανάβει και… καμπούμ!

H «κλοτσιά» στην εκκίνηση είναι συγκλονιστική. Κυρίως όμως είναι αποτελεσματική και το (κακά τα ψέματα) βαρύ GT-R πετάγεται μπροστά την ώρα, που ο ¶ρης προσπαθεί να διακόψει την επικοινωνία της μπροστινής ρόδας της Aprilia με τον… Θεό. Η δύναμη είναι τόσο ωμή που δυσκολεύομαι να διατηρήσω το πόδι στο γκάζι και πριν το σκεφτώ καν φτάνω στο συνδυασμό στροφών Κ1-Κ2. Δυνατά φρένα και ω, τι ευτυχία, στρίβω πρώτος. Στην έξοδο βυθίζω το γκάζι και προσεύχομαι να έρθει η έκρηξη ισχύος, που ακολουθεί την υστέρηση απόκρισης εκεί χαμηλά. Ο Godzilla δεν μου χαλάει το χατήρι και αφενός δαγκώνω τη γλώσσα μου, αφετέρου διορθώνω την τάση ανεξαρτητοποίησης της ουράς. Το σύστημα μετάδοσης ATTESA E-TS έχει πισωκίνητα χαρακτηριστικά και μόνο όταν υπάρχει ανάγκη για πρόσφυση εμπρός μεταφέρει εκεί ποσοστό έως 50% μέσω ενός δεύτερου άξονα. Με απλά λόγια, το πίσω μέρος είναι αυτό που «σπρώχνει» το αυτοκίνητο διαμορφώνοντας τον χαρακτήρα και κρύβοντας έως ένα σημείο το αυξημένο για supercar βάρος, που είναι μοιρασμένο σε ποσοστό 54/46 ανάμεσα στους δύο άξονες. 

Με αυτά και με αυτά όμως νιώθω την Aprilia σχεδόν πλάι μου. Αυτό το πράγμα είναι πραγματικός «διάολος». Τέτοια επιτάχυνση στο άνοιγμα του γκαζιού δεν υπάρχει σε αυτοκίνητο παραγωγής και πώς να υπάρχει όταν το ίδιο και το συν αυτό superbikes έχουν αναλογία κιλών ανά ίππο κάτω από 1 προς 1…

Ευτυχώς το GT-R έχει το δικό του καταιγιστικό τρόπο να μετατρέπει τα 1.800 κιλά του σε κινητική ενέργεια και έτσι προλαβαίνω να στρίψω πάλι πρώτος στην αριστερή Κ3 και μετά στην δεξιά Κ4. Αφού μπήκα πρώτος, με την super πρόσφυση που μου χαρίζει η τετρακίνηση, αλλά και την αρχοντιά που μου εξασφαλίζει το τετράτροχο «πάτημα» δεν έχω φόβο για να στρίψω πρώτος και στην δεξιά Κ5 πριν των ευθεία των 580 μέτρων. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Tα 5 καλύτερα μικρά SUV στο φρενάρισμα

Eίναι αυτή η νέα BMW M3;

Δοκιμή: DS 7 Crossback

Στην αγορά τα υβριδικά Volvo S60, V60 και XC60

Δοκιμή: Το κορυφαίο Peugeot 508

Το νέο Nissan GT-R;

Έρχεται BMW i1

Τα πλάνα της Volvo για το μέλλον

Τέλος ο V8 από τη νέα Mercedes-AMG C 63

Mπήκε σε παραγωγή η Bentley Flying Spur

Νέα BMW M3 προ των πυλών

Νέο Volvo XC40 Recharge

Με 4κίνηση & drift mode η νέα Mercedes-AMG C 63

Στο Top 20 των εταιρειών η Mercedes-Benz Ελλάς

Παραμένει στην γκάμα της BMW η i3

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORDAdvertisement: Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

PEUGEOT: Θέλεις SUV Peugeot από 14.700 ευρώ;

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »