Η Citroen έχει παρουσιάσει και την πλέον σπορτίφ εκδοχή του C2, αυτή με τον κινητήρα των 1,6 λίτρων, η οποία χωρίς να έρχεται άμεσα αντιμέτωπη με το πάλαι ποτέ "γρήγορο" Saxo VTS των 122 ίππων, καταφέρνει και δίνει το στίγμα της στην κατηγορία. Εμφανισιακά το C2 1,6 εμφανίζει έναν έντονα επιθετικό χαρακτήρα που πηγάζει από τις ζάντες αλουμινίου των 16 ιντσών και από τα αεροδυναμικά βοηθήματα του αμαξώματος. Στο εσωτερικό η διαφορά σε σχέση με τις μικρότερου κυβισμού εκδόσεις του εντοπίζεται στα δίχρωμα μπάκετ καθίσματα που τονίζουν την σπορτίφ υπόσταση του μοντέλου. Ο κινητήρας των 1,6 λίτρων αποδίδει 110 ίππους και κινεί εύκολα το αμάξωμα των 1.105 κιλών ενώ προς το παρόν συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο/σειριακό κιβώτιο 6 ταχυτήτων. Η οδική συμπεριφορά του C2 1,6 προβάλλει σπορτίφ χαρακτηριστικά κίνησης.
To Σούπερ μίνι αυτοκίνητο της Seat εφοδιάζεται με δεκαεξαβάλβιδο κινητήρα 1,4 λίτρων που αποδίδει 102 δυναμομετρημένους ίππους.
Όπως γίνεται αντιληπτό αυτός ο κινητήρας σε συνδυασμό με το βάρος των 895 κιλών του αμαξώματος είναι σε θέση να κινήσει σβέλτα το αυτοκίνητο σε κάθε είδους διαδρομή. Σχεδιαστικά το Αrosa εμφανίζει δυναμική και ελκυστική εικόνα, κάτι που ισχύει και για το εσωτερικό του όπου κυριαρχεί η καλή ποιότητα κατασκευής.
Η δυναμική υπόσταση του Arosa αντικατοπτρίζεται και στο δρόμο όπου μπορεί να κινηθεί πραγματικά γρήγορα και να ευχαριστήσει τον οδηγό που αρέσκεται σε "παιχνίδια" σε δρόμο με διαδοχικές στροφές.