ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  4/5/2004
Ημερομηνία δημοσίευσης: 4/5/2004
Test mtx
Περισσότερο συναίσθημα
Μικρά GT για απαιτητικούς
Daihatsu YRV Turbo
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Το μοναδικό αυτήν τη στιγμή υπερτροφοδοτούμενο μικρό είναι το YRV της Daihatsu. Ο κινητήρας των 1,3 λίτρων αποδίδει 130 ίππους ενώ συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο/σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων. Εμφανισιακά το YRV Turbo διαφοροποιείται σε σχέση με τις απλές εκδόσεις του πεντάθυρου μοντέλου αφού η απόστασή του από το έδαφος είναι χαμηλότερη ενώ εφοδιάζεται και με μεγαλύτερες ζάντες αλουμινίου. Στο εσωτερικό αντίθετα πέραν του λευκού φόντου πίνακα οργάνων και του επιλογέα άλλες διαφορές δεν παρατηρούνται. Η σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης σε συνδυασμό με την ισχύ του κινητήρα έχουν ως αποτέλεσμα την παρουσίαση έντονης υποστροφής, γεγονός που απαιτεί την προσοχή του οδηγού κατά την οδήγηση σε γρήγορους ρυθμούς.
Fiat Punto HGT
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Το Fiat Punto με τον 1,8 λίτρων κινητήρα των 130 ίππων διαφέρει εμφανισιακά από την έκδοση Sporting στο γεγονός ότι διατίθεται με 16 ιντσών ζάντες αλουμινίου. Το εσωτερικό του αντίθετα παραμένει ίδιο με του μικρότερου αδελφού του, με τα σπορτίφ στοιχεία να συνθέτουν μια ευχάριστη εικόνα. Στο δρόμο η συμπεριφορά του αυτοκινήτου είναι σπορτίφ, κάτι που οφείλεται στην σφιχτή ανάρτηση αλλά και στο συνδυασμό της με τον ελαστικό κινητήρα που ανταποκρίνεται σε τέτοια ζήτηση. Στο όριο οι υποστροφικές τάσεις κάνουν προοδευτικά την εμφάνισή τους, όμως η μετάβαση στην υπερστροφή είναι αρκετά πιο απότομη και απαιτεί "λεπτούς" χειρισμούς από τον οδηγό.
Peugeot 206 2,0 GTi
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Ένα σκαλί πιο κάτω από το RC, το 206 με το δίλιτρο κινητήρα είναι σε θέση να εξιτάρει τον οδηγό όχι λόγω του κινητήρα του αλλά λόγω του στησίματός του. Εμφανισιακά, το 2λιτρο 206 δεν φέρει ουσιαστικές αλλαγές από τα μικρότερα αδέλφια του με αυτές να εντοπίζονται στις μεγαλύτερες ζάντες αλουμινίου. Αντίθετα στο εσωτερικό δεν υπάρχουν αλλαγές με τα σκληρά πλαστικά να έχουν καλή συναρμογή μεταξύ τους και την ποιότητα να βρίσκεται στα γνωστά καλά επίπεδα. Στο δρόμο το 206 συμπεριφέρεται σαν ένα γνήσιο GΤi, κάτι που οφείλεται στο τρίπτυχο κινητήρας, πλαίσιο, τιμόνι που σε κάθε περίπτωση ικανοποιούν με την σπορτίφ αίσθηση που δίνουν.
> Τo καλύτερο ανά τομέα:
Επιδόσεις: Daihatsu YRV, Ποιότητα κατασκευής: Peugeot 206, Οδική συμπεριφορά: Peugeot 206, Αίσθηση συστήματος διεύθυνσης: Peugeot 206, ¶νεση ανάρτησης: Peugeot 206, Αίσθηση φρένων: Fiat Punto, Ποιότητα κύλισης: Peugeot 206, Value for money: Fiat Punto

 
 Eπιλέγοντας μικρό GT
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Σούπερ μίνι GT
Με δυνατούς 1,4 λίτρων κινητήρες
GT 1,6 λίτρων
Με σπορτίφ χαρακτηριστικά κίνησης
Μικρά GT για απαιτητικούς
Tα ....υπερηχητικά