ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  4/5/2004
Ημερομηνία δημοσίευσης: 4/5/2004
Test mtx
Περισσότερο συναίσθημα
Tα ....υπερηχητικά
Renault Clio Sport 182PS
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Το Renault Clio ύστερα και από το τελευταίο facelift που υπέστη παρουσιάζεται ακόμα πιο σύγχρονο και δυναμικό, ενισχύοντας την εικόνα της εταιρείας στην κατηγορία. Το Clio Sport 2,0 αποτελεί ένα γνήσιο GT αυτοκίνητο, κάτι που απορρέει τόσο από τη δύναμη του κινητήρα αλλά και από τη σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης. Στο εσωτερικό του η εικόνα είναι ευχάριστη έχοντας σπορτίφ πινελιές. Σε οδηγικό επίπεδο, τα υψηλά περιθώρια της πρόσφυσης ξεπερνιούνται δύσκολα ακόμα και στο όριο ενώ αν κάτι τέτοιο συμβεί το ESP θα λειτουργήσει άμεσα. Την όλη σπορτίφ εικόνα του Clio ενισχύει το σύστημα διεύθυνσης με την υδραυλική (έναντι ηλεκτρικής στα υπόλοιπα Clio) υποβοήθηση.
Peugeot 206 RC 180PS
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Το Peugeot 206 RC προβάλλει ένα ακόμα πιο έντονα σπορτίφ ύφος στο εξωτερικό του χάρη στις 17 ιντσών ζάντες που φέρει, ενώ στο εσωτερικό του τα δύο μπάκετ καθίσματα αρκούν για να καταστήσουν σαφές το χαρακτήρα του του. Η ανάρτηση έχει σκληρή ρύθμιση για να επιτρέπει τη γρήγορη κίνηση του αυτοκινήτου υπό όλες τις συνθήκες δίδοντας στον οδηγό του πολύ καλή αίσθηση (σε αυτό συμβάλλει και το στιβαρό πλαίσιο) ενώ τις υποστροφικές τάσεις στο όριο διαδέχονται οι υπερστροφικές που προκαλούνται κατόπιν ειδικών χειρισμών του οδηγού με προοδευτικό τρόπο. Τέλος, το σύστημα διεύθυνσης προσφέρει πολύ καλή πληροφόρηση για την διόρθωση κάθε ανεπιθύμητης τάσης αν το ESP του αυτοκινήτου είναι απενεργοποιημένο.
Seat Ibiza FR 150PS
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Η νεοαφιχθείσα έκδοση του Ibiza με την ονομασία FR αποτελεί αυτήν τη στιγμή την γρηγορότερη έκδοση του μικρού αυτοκινήτου. Οι διαφορές στο εξωτερικό του FR σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις εστιάζονται στην διπλή απόληξη της εξάτμισης, στους σπορ καθρέφτες και στις εισαγωγές αέρα εμπρός. Η δύναμη του υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα των 1,8 λίτρων των 150 ονομαστικών ίππων είναι αρκετή για να προσδώσει σπορτίφ χαρακτηριστικά στο μικρό αυτοκίνητο, το οποίο όμως στο όριο θα υπερστρέψει έντονα και θα χρειαστεί τη συμβολή της εμπειρίας του οδηγού ή την εμπλοκή του συστήματος ελέγχου της ευστάθειας που το εφοδιάζει (ESP). Το σύστημα διεύθυνσης είναι άμεσο όμως υστερεί σε αίσθηση.
> Τo καλύτερο ανά τομέα:
Επιδόσεις: Renault Clio, Ποιότητα κατασκευής: Renault Clio, Χώροι: Seat Ibiza, Οδική συμπεριφορά: Renault Clio, Αίσθηση συστήματος διεύθυνσης: Peugeot 206, Αίσθηση επιλογέα: Renault Clio, ¶νεση ανάρτησης: Renault Clio, Αίσθηση φρένων: Seat Ibiza, Ποιότητα κύλισης: Renault Clio, Value for money: Seat Ibiza

 
 Eπιλέγοντας μικρό GT
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Σούπερ μίνι GT
Με δυνατούς 1,4 λίτρων κινητήρες
GT 1,6 λίτρων
Με σπορτίφ χαρακτηριστικά κίνησης
Μικρά GT για απαιτητικούς
Tα ....υπερηχητικά