ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  4/5/2004
Ημερομηνία δημοσίευσης: 4/5/2004
Test mtx
Περισσότερο συναίσθημα
Με δυνατούς 1,4 λίτρων κινητήρες
Seat Ibiza 1,4 16V
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Το Ισπανικό μικρό με τον κινητήρα των 1,4 λίτρων τοποθετείται επάξια στην κατηγορία των μικρών GT αφού ο κινητήρας των 101 ονομαστικών ίππων κινεί ικανοποιητικά το αμάξωμα. Εμφανισιακά το Ibiza 1,4 101 PS, χωρίς να διαφοροποιείται αισθητικά από τα μικρότερα σε κυβισμό Ibiza, παρουσιάζει τη δυναμική όλης της σειράς ενισχυμένη από την προσθήκη ζαντών ελαφρού κράματος 15 ιντσών. Ουσιαστικά αυτή η έκδοση του Ibiza παρουσιάζει πιο σπορτίφ οδική συμπεριφορά, κάτι που είναι αποτέλεσμα των σκληρότερων αναρτήσεων -έναντι των υπολοίπων Ibiza. Όπως είναι λογικό, η άνεση των επιβατών μετριάζεται αισθητά, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι το Ibiza θα κουράσει σε πολύωρα ταξίδια. Η εικόνα στο εσωτερικό είναι όπως και σε όλα τα Ibiza καλή με την ποιότητα να βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα.
Skoda Fabia 1,4 16V
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Όπως και στην περίπτωση του Ibiza, έτσι και το Fabia της Skoda στην έκδοση με τον κινητήρα των 101 ονομαστικών ίππων παρουσιάζεται σαν μια πιο γρήγορη εκδοχή του μικρού αυτοκινήτου. Στο εσωτερικό του Fabia τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι καλής ποιότητας ενώ οι χώροι επαρκούν για τέσσερις επιβάτες μέσου αναστήματος. Η ανάρτηση διαθέτει μαλακή ρύθμιση, γεγονός που ωφελεί ως προς την άνεση των επιβατών, από την άλλη όμως μετριάζει την σπορτίφ συμπεριφορά του αυτοκινήτου ιδιαίτερα σε δρόμο με στροφές όπου οι κλίσεις είναι υπαρκτές. Παρ' όλα αυτά το Fabia θα κινηθεί γρήγορα και με ασφάλεια έχοντας αρωγό το καλό σε αίσθηση και άμεσο σύστημα διεύθυνσης και βέβαια τον ελαστικό του κινητήρα.
Volkswagen Polo 1,4 16V
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Η πλέον "γρήγορη" έκδοση του μικρού Polo είναι αυτή με 1.400άρη 16βάλβιδο κινητήρα των 101 ονομαστικών ίππων (110 ίπποι στο δυναμόμετρο). Σχεδιαστικά τίποτα δε μαρτυρά την ιπποδύναμη του κινητήρα αφού δεν υπάρχει καμία διαφορά σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις του. Η ίδια εικόνα και στο εσωτερικό όπου κυριαρχούν τα πολύ καλής ποιότητας υλικά και το υψηλό επίπεδο της ποιότητας ενώ οι χώροι αρκετά καλοί. Όσον αφορά την οδική συμπεριφορά του Polo, η μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης απορροφά με πολύ καλό τρόπο τις όποιες ανωμαλίες προσφέροντας άνεση στους επιβάτες, ενώ παράλληλα ικανοποιεί και σε γρήγορες συνθήκες κίνησης παρά την εμφάνιση κλίσεων σε δρόμο με στροφές.
> Τo καλύτερο ανά τομέα:
Επιδόσεις: VW Polo, Ποιότητα κατασκευής: Volkswagen Polo, Οδική συμπεριφορά: Volkswagen Polo, Αίσθηση συστήματος διεύθυνσης: Skoda Fabia, Αίσθηση επιλογέα: Volkswagen Polo, ¶νεση ανάρτησης: Skoda Fabia, Αίσθηση φρένων: Seat Ibiza, Ποιότητα κύλισης: VW Polo, Value for money: Skoda Fabia.

 
 Eπιλέγοντας μικρό GT
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Σούπερ μίνι GT
Με δυνατούς 1,4 λίτρων κινητήρες
GT 1,6 λίτρων
Με σπορτίφ χαρακτηριστικά κίνησης
Μικρά GT για απαιτητικούς
Tα ....υπερηχητικά