Το Picasso διακρίνεται για τη μοντέρνα αισθητική του και την πολύ καλή άνεση και οδική συμπεριφορά.
To Picasso είναι μεταξύ των πιο δημοφιλών προτάσεων της κατηγορίας, ενώ ακόμα και απέναντι στο C5 παρουσιάζει περισσότερες ταξινομήσεις (855 έναντι 583 οχημάτων), από τις αρχές του έτους μέχρι τον Σεπτέμβριο. Η σχεδίαση αμφότερων των αυτοκινήτων είναι ελκυστική και σύγχρονη, με το Picasso να χαρακτηρίζεται για το έντονα καμπύλο σχήμα του και το C5 για την πιο επιβλητική του παρουσία. Ανάλογη είναι και η εικόνα που αποκομίζει ο παρατηρητής και από το εσωτερικό. Σε επίπεδο ποιότητας, το μεσαίο Citroen είναι καλύτερο, κάτι που, επίσης, ισχύει και για την εργονομία και τη θέση οδήγησης. Στο δρόμο τα δύο αυτά μοντέλα, έναντι των ανταγωνιστών τους, ξεχωρίζουν για την άνεση και την οδική συμπεριφορά που προσφέρουν. Μεταξύ τους ωστόσο, το C5, χάρη στην υδροενεργητική ανάρτηση, είναι πιο άνετο και με κορυφαία σταθερότητα σε κάθε είδους οδόστρωμα. Από πλευράς τιμής σε σχέση με τον εξοπλισμό, ο αγοραστής και στις δύο περιπτώσεις θα μείνει απόλυτα ικανοποιημένος, με μία μικρή υπεροχή του μεσαίου Citroen. Tο Picasso διατίθεται με 2.000 ευρώ έκπτωση, ενώ στο C5 στην έκδοση με τον κινητήρα των 2,0 λτ. υπάρχει μείωση κατά 1.500 ευρώ. Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρες
Ο κινητήρας των 1,8 λτ. που εφοδιάζει το Picasso και το C5 εμφανίζει μέτρια απόδοση σε σχέση με άλλα ανταγωνιστικά αυτοκίνητα. Μεταξύ τους τα δύο μοντέλα δεν παρουσιάζουν μεγάλες διαφορές σε επιδόσεις από στάση και εν κινήσει, όπως και στην κατανάλωση βενζίνης. Το μηχανικό αυτό σύνολο ικανοποιεί με το τράβηγμα στους μεσαίους ρυθμούς περιστροφής, ενώ καλή είναι και η ικανότητά του να ανεβάζει στροφές. Ο επιλογέας των πέντε σχέσεων μετάδοσης είναι σε πιο βολική θέση στο Picasso (στη βάση της κεντρικής κονσόλας), αν και στα δύο μοντέλα εμφανίζει μια σχετική ασάφεια στις εναλλαγές των σχέσεων.
Χώροι
Οι προσφερόμενοι χώροι και στα δύο αυτοκίνητα είναι άνετοι για πέντε άτομα. Ο οδηγός και ο συνεπιβάτης έχουν αφθονία διαθέσιμου ύψους και πλάτους, ενώ σε περιμετρική ορατότητα υπερέχει το Picasso. Στο πίσω τμήμα της καμπίνας υπάρχουν τρία ανεξάρτητα καθίσματα, πολλαπλών ρυθμίσεων στο πολυχρηστικό Citroen, το οποίο έχει περισσότερο πλάτος, αλλά λιγότερο "αέρα" για τα γόνατα. Παράλληλα το Picasso θα χωρέσει περισσότερες αποσκευές και είναι πιο εύκολο στη φόρτωση - εκφόρτωση λόγω του μεγαλύτερου ανοίγματος και χάρη στο πιο χαμηλό κατώφλι φόρτωσης. Επίσης περιλαμβάνει και ένα πτυσσόμενο καροτσάκι.
Κορυφαία άνεση και σταθερότητα προσφέρει το C5, το οποίο αποπνέει εξωτερικά στιβαρότητα.
Το εσωτερικό του C5 (κάτω) υπερέχει σε ποιότητα, εργονομία και θέση οδήγησης.