Το 307 Spcace προσφέρει πολυχρηστικά στοιχεία σε στέισον βάγκον αμάξωμα.
Το 307 Space Wagon δεν ακολουθεί τα αισθητικά πρότυπα των αυτοκινήτων της κατηγορίας του με τα ενός όγκου αμαξώματα, καθώς ουσιαστικά πρόκειται για ένα πολυχρηστικό στέισον βάγκον. Συνολικά σύγχρονη εικόνα έχει το μικρομεσαίο πολυχρηστικό Peugeot, ενώ το στοιχείο που προσελκύει το ενδιαφέρον του παρατηρητή είναι η γυάλινη οροφή, η οποία περιλαμβάνεται στον βασικό εξοπλισμό. Το νεότερο μοντέλο της Peugeot, το 407, διακρίνεται για τη δυναμική του αισθητική, κυρίως στο εμπρός τμήμα του αμαξώματος, καθώς και για τη κομψότητά του σε όλες τις εξωτερικές επιφάνειες. Στο εσωτερικό, πιο σύγχρονη μορφή έχει το μεσαίο μοντέλο, το οποίο διακρίνεται για το πιο πολυτελές του ύφος και την καλύτερη ποιότητα υλικών, χάρη στην ευρεία χρήση μαλακών πλαστικών σε πολλές επιμέρους επιφάνειες. Ωστόσο και από τα δύο αυτοκίνητα δεν λείπουν οι ατέλειες στο φινίρισμα ορισμένων επιφανειών.Αμφότερα τα Γαλλικά οχήματα εμφανίζουν στο δρόμο μία πολύ καλή ισορροπία μεταξύ της προσφερόμενης άνεσης και της ασφαλούς οδικής συμπεριφοράς. Το 407 έχει προβάδισμα στη σταθερότητα του οχήματος σε υψηλές ταχύτητες κατά τη κίνηση στον ανοιχτό δρόμο. Παράλληλα η ανάρτηση έχει καλύτερη απορροφητικότητα των ανωμαλιών του οδοστρώματος, χάρη κυρίως στον πιο "σύνθετο" πίσω άξονα πολλαπλών συνδέσμων, έναντι του ημιάκαμπτου στο 307. Ένα στοιχείο που θα μπορούσε να βελτιωθεί και στα δύο αυτοκίνητα είναι η αίσθηση του επιλογέα των ταχυτήτων, ο οποίος παρουσιάζει μία σχετική ασάφεια και χαλαρότητα.Η βασική έκδοση του 407 1,8 έχει σχεδόν την ίδια τιμή με το 307 Space 1,6 στη πλούσια έκδοση Pack. Η εν λόγω έκδοση του μικρομεσαίου πολυχρηστικού Peugeot περιλαμβάνει επιπλέον έναντι του μεσαίου μοντέλου ηλεκτρικά παράθυρα πίσω, ηχοσύστημα και δερμάτινο σαλόνι και αποτελεί ένα πλήρες “πακέτο”.
Το 307 Space υπερισχύει σε χώρους στις περισσότερες περιπτώσεις. Στο πίσω τμήμα της καμπίνας, τρεις φιλοξενούμενοι θα μετακινηθούν σε ισάριθμα ανεξάρτητα καθίσματα, τα οποία έχουν πολλαπλές ρυθμίσεις ενώ παράλληλα έχουν τη δυνατότητα να αφαιρεθούν. Επίσης, προαιρετικά στο χώρο του πορτ μπαγκάζ, μπορούν να τοποθετηθούν δύο επιπλέον θέσεις. Ωστόσο ο διαθέσιμος χώρος προσφέρεται για μικρόσωμα άτομα. Το 407 έχει λιγότερο ωφέλιμο πλάτος πίσω και αέρα για τα κεφάλια, αλλά εμφανίζει πιο πολύ χώρο για τα γόνατα. Το πορτ μπαγκάζ είναι πιο μικρό από του 307 Space, αλλά και από άλλων ανταγωνιστικών μοντέλων.
Κινητήρες
Ο κινητήρας των 1,6 λτ. του 307 Space εμφανίζει μεγαλύτερη πραγματική ισχύ (κατά εφτά ίππους) από το μηχανικό σύνολο των 1,8 λτ. του 407. Οι επιδόσεις αντίστοιχα του πολυχρηστικού Peugeot (με το ίδιο σχεδόν βάρος αμαξώματος με του 407), είναι καλύτερες, ενώ ελάχιστη διαφορά έχουν σε κατανάλωση καυσίμου. Το μοτέρ των 1,6 λτ. εμφανίζει θετικό τράβηγμα, ενώ πιο "νωθρός" είναι ο κινητήρας των 1,8 λτ., με αποτέλεσμα για χρειάζεται αρκετή πίεση του γκαζιού για να κινηθεί αξιοπρεπώς το μεσαίο Peugeot. Από πλευράς παραγόμενου θορύβου, λιγότερο αισθητή κάνει τη παρουσία του το μηχανικό σύνολο του 307 Space.
Η σχεδίαση του 407 κυρίως στο εμπρός τμήμα του αμαξώματος εκπέμπει δυναμισμό.
Το εσωτερικό του 307 Space δεν διαφέρει από το αντίστοιχο των υπόλοιπων εκδόσεων με την καλή ποιότητα κατασκευής.
Πιο μοντέρνα σχεδίαση έχει ο θάλαμος των επιβατών του 407 με την καλύτερη ποιότητα των υλικών.
Οι πίσω επιβάτες του 307 Space θα μετακινηθούν με άνεση, ενώ υπάρχει και δυνατότητα τοποθέτησης δύο ακόμα θέσεων.