Παρουσίαση

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  19/10/2010
Παρουσίαση
Μετατροπή ή εργοστασιακό αυτοκίνητο
Διαβάστηκε από 53451 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:19/10/2010
Στη χώρα μας σχεδόν όλα τα αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν ως καύσιμο το υγραέριο έχουν περάσει από ειδική μετατροπή σε εξειδικευμένα κέντρα. Βέβαια, αρκετές είναι και οι αυτοκινητοβιομηχανίες (π.χ. Opel και Fiat) που κατασκευάζουν μοντέλα είτε με φυσικό αέριο (CNG) είτε με υγραέριο (LPG). 
Όμως, παρ ´ όλο που αυτά τα αυτοκίνητα μπορούν, βάσει νομοθεσίας, να εισαχθούν κανονικά στη χώρα μας, αυτό συμβαίνει εξαιρετικά σπάνια ή και καθόλου.
Διαδικασία μετατροπής
Τα περισσότερα βενζινοκίνητα οχήματα μπορούν να μετατραπούν σχετικά εύκολα σε υγραεριοκίνητα. Αντίθετα, η μετατροπή των πετρελαιοκίνητων οχημάτων σε γενικές γραμμές δεν είναι πρακτική, εξαιτίας του αυξημένου κόστους και της περιπλοκότητας στην τοποθέτηση των μπουζί, αλλαγής του λόγου συμπίεσης του κινητήρα και άλλων μετατροπών που πρέπει να γίνουν στον κινητήρα. Κάθε μετατροπή ενός εργοστασιακού αυτοκινήτου σε υγραεριοκίνητο πρέπει να συνοδεύεται από μια πρόσθετη εγγύηση, έτσι ώστε να καλύπτονται από κάθε άποψη οι όροι της εγγύησης που έχει θέσει ο κατασκευαστής και ενδεχομένως να ακυρώνονται λόγω της μετατροπής. Η σχετική έγκριση παρέχεται από ειδικούς πιστοποιημένους οργανισμούς για κάθε χώρα της Ε.Ε. και αφού διαπιστωθεί ότι το όχημα καλύπτει όλες τις απαιτούμενες προδιαγραφές.
Ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι κάποιοι επίσημοι έμποροι και επισκευαστές αυτοκινήτων αναγνωρίζουν αυτού του είδους τις μετατροπές, δίχως να στερούν από τον πελάτη τους την εργοστασιακή εγγύηση. Καλό θα ήταν, ωστόσο, κάτι τέτοιο να το διευκρινίσουμε πριν προχωρήσουμε στη μετατροπή, προκειμένου να είμαστε σίγουροι.
Η μπεκιέρα.
Δεξαμενή υγραερίου σε σχήμα ρεζέρβας (κυλινδρικής μορφής).
Το φίλτρο υγραερίου.
Ο ρυθμιστής πίεσης ή εξαερωτής του συστήματος.

 
 Υγραεριομανία! Κερδίστε 1.400 ευρώ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Μετατροπή ή εργοστασιακό αυτοκίνητο
Τα βήματα
Πώς δουλεύει;
Ασφάλεια στο υγραεριοκίνητο όχημα
Κατανάλωση & αποθήκευση καυσίμου
Είναι πιο οικολογικό
Κυκλοφορία υγραεριοκίνητων στην Ελλάδα
Η αυτονομία
Το όφελος - η σχέση απόδοσης/τιμής
Συνέντευξη με τον κ. Χρήστο Γκλαβόπουλο, Δικαστικό Πραγματογνώμονα
Συνέντευξη με τον κ. Παναγιώτη Καρανάσιο της τεχνικής εταιρείας ΚΑΡΑΝΑΣΙΟΣ-ΒΑΡΣΑΜΗ & ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ
Συνέντευξη με τον κ. Τάσο Θεοδώρου της GAS THEODOROU
Συνέντευξη με τον κ. Ηλία Σταμογιώργο της Ρομπόπουλος Αυτοκίνηση, εισαγωγέα συστημάτων TARTARINI
Συνέντευξη με τον κ. Βασίλη Αγγελίδη της AUTOSTRATA GAS
Συνέντευξη με τον κ. Στέλιο Μπατσιούδη, Γενικό Διευθυντή της Ελλάδα GAS
Συνέντευξη με τον κ. Γιάννη Μαχαιρόπουλο, υπεύθυνο αεριοκίνησης της ENIMEX Α.Ε.
Συνέντευξη με τον κ. Θεολόγο Λυμπερόπουλο και την κ. Σοφία Ανδριανίδου του Ευρωπαϊκού Κέντρου Υγραεριοκίνησης