Παρουσίαση

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  19/10/2010
Παρουσίαση
Ασφάλεια στο υγραεριοκίνητο όχημα
Διαβάστηκε από 53451 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:19/10/2010
Η βαλβίδα ασφαλείας φροντίζει ώστε σε περίπτωση κινδύνου το υγραέριο να εκτονωθεί στην ατμόσφαιρα.
Τα οχήματα υγραερίου που διατίθενται από τους κατασκευαστές, πληρούν υψηλά πρότυπα ποιότητας και ασφάλειας. Όταν ένα παρόμοιο όχημα μετατρέπεται από βενζινοκίνητο και σε υγραεριοκίνητο, η ποιότητα της μετατροπής αυτής διαφέρει σημαντικά σε κάθε περίπτωση. Ένα καλό υγραεριοκίνητο όχημα διαθέτει υψηλά πρότυπα ασφάλειας, συμπεριλαμβανομένης και της σωστής και ασφαλούς τοποθέτησης των φιαλών υγραερίου, έτσι ώστε αυτές να αντέχουν τις πιέσεις μιας ενδεχόμενης δυνατής σύγκρουσης. Στις φιάλες τοποθετούνται επίσης ειδικές ασφαλιστικές βαλβίδες, οι οποίες απελευθερώνουν ελεγχόμενα το υγραέριο σε περίπτωση υπερθέρμανσης. Να σημειωθεί ότι οι σωληνώσεις παροχής του υγραερίου είναι κατασκευασμένες από κατάλληλα υλικά και τοποθετούνται σε ασφαλή απόσταση από την εξάτμιση του οχήματος, όπου η θερμοκρασία είναι υψηλή λόγω των θερμών καυσαερίων. Τέλος, διαθέτουν αεροστεγές κάλυμμα στις φιάλες του υγραερίου, που περικλείει τις βαλβίδες των φιαλών και προκαλεί εξαερισμό των τυχόν διαρροών υγραερίου προς τον ατμοσφαιρικό αέρα κάτω από το όχημα.
Οι οδηγοί οι οποίοι επιθυμούν να μετατρέψουν το όχημά τους ώστε αυτό να κινείται με υγραέριο, θα πρέπει να επιλέγουν εταιρείες και συνεργεία πιστοποιημένα από επίσημους φορείς, οι οποίοι διασφαλίζουν ότι η εταιρεία ή το συνεργείο λειτουργεί με βάση τις απαραίτητες διατάξεις και κανονισμούς ασφαλείας για τη σωστή μετατροπή του οχήματος. Οι δοκιμές και οι έρευνες των προϊόντων γίνονται με πολύ αυστηρά κριτήρια και το ίδιο ισχύει για τους κανονισμούς που διέπουν την κατασκευή των εξαρτημάτων τους, όχι μόνο τις σωληνώσεις, αλλά και τις βαλβίδες και άλλες διατάξεις. Η πίεση που αναπτύσσεται στο εσωτερικό του ρεζερβουάρ φθάνει από τα 3 έως τα 20 bar, ενώ οι δεξαμενές καυσίμου έχουν έγκριση τύπου για ανοχές έως τα 30 bar. Οι δεξαμενές καυσίμου έχουν διάρκεια ζωής που φθάνει στα 10 χρόνια και μετά το χρονικό αυτό όριο, θα πρέπει να αντικαθίστανται.

 
 Υγραεριομανία! Κερδίστε 1.400 ευρώ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Μετατροπή ή εργοστασιακό αυτοκίνητο
Τα βήματα
Πώς δουλεύει;
Ασφάλεια στο υγραεριοκίνητο όχημα
Κατανάλωση & αποθήκευση καυσίμου
Είναι πιο οικολογικό
Κυκλοφορία υγραεριοκίνητων στην Ελλάδα
Η αυτονομία
Το όφελος - η σχέση απόδοσης/τιμής
Συνέντευξη με τον κ. Χρήστο Γκλαβόπουλο, Δικαστικό Πραγματογνώμονα
Συνέντευξη με τον κ. Παναγιώτη Καρανάσιο της τεχνικής εταιρείας ΚΑΡΑΝΑΣΙΟΣ-ΒΑΡΣΑΜΗ & ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ
Συνέντευξη με τον κ. Τάσο Θεοδώρου της GAS THEODOROU
Συνέντευξη με τον κ. Ηλία Σταμογιώργο της Ρομπόπουλος Αυτοκίνηση, εισαγωγέα συστημάτων TARTARINI
Συνέντευξη με τον κ. Βασίλη Αγγελίδη της AUTOSTRATA GAS
Συνέντευξη με τον κ. Στέλιο Μπατσιούδη, Γενικό Διευθυντή της Ελλάδα GAS
Συνέντευξη με τον κ. Γιάννη Μαχαιρόπουλο, υπεύθυνο αεριοκίνησης της ENIMEX Α.Ε.
Συνέντευξη με τον κ. Θεολόγο Λυμπερόπουλο και την κ. Σοφία Ανδριανίδου του Ευρωπαϊκού Κέντρου Υγραεριοκίνησης