Παρουσίαση

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  19/10/2010
Παρουσίαση
Κατανάλωση & αποθήκευση καυσίμου
Διαβάστηκε από 53451 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:19/10/2010
Ανάλογα με τον τύπο του ρεζερβουάρ, μπορούμε να χάσουμε σημαντικό χώρο στο πορτ μπαγκάζ του αυτοκινήτου μας.
Οι επιδόσεις στο δρόμο και η ισχύς των οχημάτων που κινούνται με υγραέριο είναι παρόμοιες με αυτές των βενζινοκίνητων οχημάτων και κατά την οδήγηση υπάρχουν λίγες διακριτές διαφορές ανάμεσά τους. Οι δεξαμενές αποθήκευσης του υγραερίου (ντεπόζιτα ή φιάλες) είναι κυλινδρικές και τοποθετούνται στο πλαίσιο του οχήματος ή στο κύριο μέρος των μικρών φορτηγών, με το μειονέκτημα ότι καταλαμβάνουν πολύτιμο χώρο φόρτωσης, άρα και ωφέλιμου φορτίου. Μια εναλλακτική λύση αποτελούν οι δεξαμενές που έχουν κυκλικό σπειροειδές σχήμα (τύπου καμπάνας), όμοιο με τη μορφή του τροχού της ρεζέρβας του αυτοκινήτου. Τότε, λοιπόν, οι δεξαμενές τοποθετούνται στο χώρο της ρεζέρβας, πράγμα που επιτρέπει να παραμείνει αμετάβλητος ο χώρος φόρτωσης του οχήματος, αν και στην περίπτωση αυτή ο επιπλέον τροχός πρέπει να τοποθετηθεί σε άλλο σημείο του αυτοκινήτου, δεσμεύοντας και πάλι κάποιο χώρο. Σε μια τέτοια περίπτωση, λύση μπορεί να αποτελέσει η χρήση κιτ επισκευής ελαστικού, το οποίο καταλαμβάνει ελάχιστο χώρο σε σχέση με τη ρεζέρβα. Συνήθως οι φιάλες υγραερίου που εγκαθίστανται στα αυτοκίνητα έχουν χωρητικότητα μεταξύ 15 και 25 λίτρων, ενώ αυτές που εγκαθίστανται στα μικρά επαγγελματικά φορτηγά, συχνά έχουν χωρητικότητα μέχρι και 90 λίτρα. Τα λεωφορεία που κινούνται με υγραέριο διαθέτουν πολύ μεγαλύτερες φιάλες, τοποθετημένες, συνήθως, στην οροφή του αμαξώματος.

 
 Υγραεριομανία! Κερδίστε 1.400 ευρώ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Μετατροπή ή εργοστασιακό αυτοκίνητο
Τα βήματα
Πώς δουλεύει;
Ασφάλεια στο υγραεριοκίνητο όχημα
Κατανάλωση & αποθήκευση καυσίμου
Είναι πιο οικολογικό
Κυκλοφορία υγραεριοκίνητων στην Ελλάδα
Η αυτονομία
Το όφελος - η σχέση απόδοσης/τιμής
Συνέντευξη με τον κ. Χρήστο Γκλαβόπουλο, Δικαστικό Πραγματογνώμονα
Συνέντευξη με τον κ. Παναγιώτη Καρανάσιο της τεχνικής εταιρείας ΚΑΡΑΝΑΣΙΟΣ-ΒΑΡΣΑΜΗ & ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ
Συνέντευξη με τον κ. Τάσο Θεοδώρου της GAS THEODOROU
Συνέντευξη με τον κ. Ηλία Σταμογιώργο της Ρομπόπουλος Αυτοκίνηση, εισαγωγέα συστημάτων TARTARINI
Συνέντευξη με τον κ. Βασίλη Αγγελίδη της AUTOSTRATA GAS
Συνέντευξη με τον κ. Στέλιο Μπατσιούδη, Γενικό Διευθυντή της Ελλάδα GAS
Συνέντευξη με τον κ. Γιάννη Μαχαιρόπουλο, υπεύθυνο αεριοκίνησης της ENIMEX Α.Ε.
Συνέντευξη με τον κ. Θεολόγο Λυμπερόπουλο και την κ. Σοφία Ανδριανίδου του Ευρωπαϊκού Κέντρου Υγραεριοκίνησης