Διαβάστηκε από 53451αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:19/10/2010
Αρκετές εταιρείες διατηρούν στην γκάμα τους αυτοκίνητα με εργοστασιακό σύστημα υγραεριοκίνησης.
Στην Ελλάδα, αντίθετα με ό,τι ισχύει σε πολλές χώρες της Ε.Ε., η διείσδυση οχημάτων υγραερίου παραμένει εξαιρετικά περιορισμένη. Μόνη εξαίρεση αποτελούσε ένας μικρός αριθμός επαγγελματικών οχημάτων Ταξί, συνήθως μετασκευασμένων, ώστε να κινούνται με υγραέριο ή διπλό καύσιμο. Ωστόσο, όσο ανανεώνεται ο στόλος των Ταξί, η χρήση τους τείνει να εγκαταλειφθεί, καθώς τα σύγχρονα πετρελαιοκίνητα Ταξί είναι πλέον και οικονομικότερα και πιο φιλικά προς το περιβάλλον, ενώ ταυτόχρονα είναι ευκολότερα στη συντήρηση από τα μετασκευασμένα υγραεριοκίνητα. Σήμερα που η βενζίνη είναι ιδιαίτερα ακριβή στη χώρα μας, η στροφή ιδιωτών προς το υγραέριο είναι εξαιρετικά μεγάλη.
Όσο το υγραέριο παραμένει τόσο φτηνό σε σύγκριση με τη βενζίνη στη χώρα μας, τόσο όλο και περισσότεροι οδηγοί θα αποφασίζουν να στρέφονται στην τεχνολογία αυτή. Την εποχή αυτή, μάλιστα, η ζήτηση της υγραεριοκίνησης έχει λάβει τη μορφή "επανάστασης".
Καθημερινά όλο και περισσότεροι αποφασίζουν να ενταχθούν στην υγραεριοκίνηση, μειώνοντας θεαματικά το κόστος μετακίνησης με το αυτοκίνητό τους.