Παρουσίαση

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  19/10/2010
Παρουσίαση
Είναι πιο οικολογικό
Διαβάστηκε από 53451 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:19/10/2010
Ένα όχημα υγραερίου συγκρινόμενο με ένα παρόμοιο βενζινοκίνητο εκπέμπει συνήθως 5-10% λιγότερο διοξείδιο του άνθρακα (CO2) και ελαφρώς λιγότερο ποσοστό υδρογονανθράκων (HC) και οξειδίων του αζώτου (NOx). Αντίστοιχα, συγκρινόμενο με ένα όχημα Diesel, ένα υγραεριοκίνητο όχημα συνήθως εκπέμπει περίπου την ίδια ή λίγο παραπάνω ποσότητα CO2, όμως ταυτόχρονα εκπέμπει πολύ λιγότερα σωματίδια και Nox, αν το όχημα Diesel δε διαθέτει σύγχρονα συστήματα επεξεργασίας των καυσαερίων, όπως φίλτρα κατακράτησης μικροσωματιδίων (DPF), οξειδωτικό καταλύτη, σύστημα ανακύκλωσης των καυσαερίων (EGR) κ.τ.λ. Πρέπει να τονιστεί, ότι τα περιβαλλοντικά πλεονεκτήματα των οχημάτων υγραερίου, έναντι του πετρελαιοκίνητων και των βενζινοκίνητων, έχουν μειωθεί τα τελευταία χρόνια, εξαιτίας του γεγονότος ότι τα συμβατικά οχήματα είναι πλέον πολύ λιγότερο ρυπογόνα.

 
 Υγραεριομανία! Κερδίστε 1.400 ευρώ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Μετατροπή ή εργοστασιακό αυτοκίνητο
Τα βήματα
Πώς δουλεύει;
Ασφάλεια στο υγραεριοκίνητο όχημα
Κατανάλωση & αποθήκευση καυσίμου
Είναι πιο οικολογικό
Κυκλοφορία υγραεριοκίνητων στην Ελλάδα
Η αυτονομία
Το όφελος - η σχέση απόδοσης/τιμής
Συνέντευξη με τον κ. Χρήστο Γκλαβόπουλο, Δικαστικό Πραγματογνώμονα
Συνέντευξη με τον κ. Παναγιώτη Καρανάσιο της τεχνικής εταιρείας ΚΑΡΑΝΑΣΙΟΣ-ΒΑΡΣΑΜΗ & ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ
Συνέντευξη με τον κ. Τάσο Θεοδώρου της GAS THEODOROU
Συνέντευξη με τον κ. Ηλία Σταμογιώργο της Ρομπόπουλος Αυτοκίνηση, εισαγωγέα συστημάτων TARTARINI
Συνέντευξη με τον κ. Βασίλη Αγγελίδη της AUTOSTRATA GAS
Συνέντευξη με τον κ. Στέλιο Μπατσιούδη, Γενικό Διευθυντή της Ελλάδα GAS
Συνέντευξη με τον κ. Γιάννη Μαχαιρόπουλο, υπεύθυνο αεριοκίνησης της ENIMEX Α.Ε.
Συνέντευξη με τον κ. Θεολόγο Λυμπερόπουλο και την κ. Σοφία Ανδριανίδου του Ευρωπαϊκού Κέντρου Υγραεριοκίνησης