" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

To γερμανικό μοντέλο δέχεται τόνωση με δύο νέους κινητήρες

Ο κινητήρας των 1,4 λίτρων και 140 ίππων

Η απόδοση του turbo κινητήρα των 2,0 λίτρων ανεβαίνει στους 250 από 220 ίππους, ενώ η κατανάλωση πέφτει!

Οι νέες επενδύσεις δερμάτινες επενδύσεις "Indian Night"

Τα νέα συστήματα πλοήγησης Navi 600 και Navi 900 Europa

Opel Insignia με κινητήρα 1,4-140 ίππων

Ημερομηνία δημοσίευσης: 12/8/2011

Σε μηχανικές κατά κύριο λόγο, βελτιώσεις θα προβεί η Opel για το Insignia του 2012. Οι κυριότερες από αυτές θα είναι η προσθήκη δύο νέων κινητήρων, με την απόδοση στους 140 και 250 ίππους αντίστοιχα, η προσθήκη συστήματος start&stop σε πολλές εκδόσεις, καθώς και η βελτίωση του εξοπλισμού.

 
Στη γκάμα λοιπόν προστίθεται ο 1,4 λίτρων ecoFLEX που με υπερτροφοδότηση θα αποδίδει 140 ίππους και 200 Nm ροπής, ενώ η κατανάλωση του είναι τα μόλις 5,7 λίτρα/100 χιλιόμετρα, με τις εκπομπές ρύπων CO2 να κυμαίνονται στα 134 γρ./χιλιόμετρο (αντίστοιχα 5,9 και 139 για την έκδοση Sports Tourer). Το αυτοκίνητο θα εξοπλίζεται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων, και σύστημα start&stop, καθώς και με ελαστικά μειωμένης τριβής στα πλαίσια μείωσης της κατανάλωσης. Τα 0-100 χ.α.ω. θα έρχονται σε 10,9 δλ. ενώ η τελική ταχύτητα του μοντέλου θα αγγίζει τα 205 χ.α.ω.

Ακολουθεί ο δίλιτρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας που θα δεχθεί αύξηση ιπποδύναμης κατά 30 ίππους, αγγίζοντας πλέον τους 250 ίππους και τα 400 Nm ροπής από 350 Nm της τωρινής έκδοσης. Το αυτοκίνητο συνδυάζεται με τετρακίνηση, ενώ υπάρχει και η επιλογή χειροκίνητου έξι σχέσεων, ή αυτόματου κιβωτίου. Τα 0-100 χ.α.ω. έρχονται σε 7,5 δλ. ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χ.α.ω. Και εδώ συναντάμε τα ελαστικά μειωμένης τριβής καθώς και το σύστημα start&stop, που ως αποτέλεσμα έχουν την κατανάλωση της τάξης των 8,4 λίτρων/100 χιλιόμετρα, και τις εκπομπές ρύπων CO2 στα 197 γρ./χιλιόμετρο. Νούμερα που είναι σαφώς βελτιωμένα, αφού στο μοντέλο των 220 ίππων που κυκλοφορεί τώρα, αυτά ήταν 8,9 και 209 αντίστοιχα!

Επίσης το σύστημα start&stop θα τοποθετηθεί και στην προσθιοκίνητη έκδοση με τον 2λιτρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα απόδοσης 220 ίππων, επιφέροντας έτσι μείωση σε κατανάλωση και ρύπους, με αυτά να κυμαίνονται πλέον στα 7,6 λίτρα/100 χιλιόμετρα και τα 179 γρ./χιλιόμετρο. Τέλος, θα διατίθενται τα νέα συστήματα πλοήγησης Navi 600 και Navi 900 Europa, βελτιώσεις στα συστήματα προειδοποίησης αλλαγής πορείας και αναγνώρισης οδικών σημάτων, καθώς και νέες δερμάτινες επενδύσεις στο εσωτερικό.