ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Νέο Civic 1,8
Διαβάστηκε από 39855 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 12/4/2012
Στη γκάμα των βενζινοκινητήρων του νέου Honda Civic προσφέρεται και πάλι ως κορυφαία επιλογή ο ατμοσφαιρικός 1.800άρης i-VTEC κινητήρας, με ελαφρώς αυξημένη ιπποδύναμη στους 142 ίππους. Με το μοτέρ αυτό κάτω από το καπό του, το νέο Civic προσφέρει καλύτερες επιδόσεις για περισσότερη άνεση στο ταξίδι, ενώ παράλληλα η κατανάλωση καυσίμου δεν είναι αυξημένη κατά πολύ σε σχέση με το μοντέλο των 1,4 λίτρων. Στις μετρήσεις μας, το νέο Civic 1,8 εμφάνισε επιδόσεις αντίστοιχες με αυτές του προηγούμενου μοντέλου, βοηθούμενο και από το 6άρι μηχανικό κιβώτιο σχετικά αραιής κλιμάκωσης. Θα πρέπει να σημειώσουμε τέλος, ότι όπως και στο μοτέρ των 1,4 λίτρων, έτσι και σε αυτό των 1,8 λίτρων, το σύστημα Idle Stop του κινητήρα είναι παρόν, ξεχωρίζοντας για την πολύ καλή και συνάμα, αθόρυβη λειτουργία του.
» ΕΙΣΑΓΩΓΗ
» Νέο Civic: Και μοντέρνο, και φουτουριστικό!
» Κινητήρας-Επιδόσεις
» Εσωτερικό-ποιότητα-εργονομία
» Χώροι-Πρακτικότητα
» Στο δρόμο
» Νέο Civic 1,8
» Τεχνικά χαρακτηριστικά-εξοπλισμός
»Σχολιάστε την είδηση

Tags: HONDA CIVIC,

περισσότερα νέα & άρθρα »
HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Δοκιμή: Ανανεωμένο Honda HR-V | Φουλ της οικονομίας

Honda N-One e: EV αυτοκίνητο πόλης που η Mugen μετατρέπει σε μικρό street fighter

Tα 6 υβριδικά μοντέλα της Honda

Ανανεωμένο Honda Civic e:HEV, με πιο δυναμική εμφάνιση

Honda: Το νέο Prelude θα είναι το «ιδανικό σπορ αυτοκίνητο»

Σε δημοπρασία o τελευταίος V10 της Honda που οδήγησε ο Senna

TEST - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Δοκιμή Jaecoo 7, οικογενειακό SUV με luxury design

Δοκιμή: CUPRA Leon αυτόματο με 150 άλογα και mild hybrid

Δοκιμή: Peugeot 208 hybrid 145 PS, το πιο γρήγορο & οικονομικό μικρό

Δοκιμή: Jeep Avenger e-hybrid