" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

To XC60 ξεχωρίζει για τον ιδιαίτερο σχεδιασμό και το προηγμένο τεχνολογικό του υπόβαθρο.

Εξαιρετικά άνετο στο δρόμο, το XC60 είναι ένα δρομέας μεγάλων αποστάσεων, με έφεση στον ανοιχτό δρόμο.

Στο εσωτερικό εντυπωσιάζουν οι χώροι και η ποιότητα των υλικών.

Ο 5κύλινδρος κινητήρας των 2.000 κυβικών αποδίδει 163 ίππους και 400 Nm ροπής. Είναι ελαστικός από χαμηλά και οικονομικός ακόμα και υπό πίεση.

Δοκιμή: Volvo XC60 2.0 D4 FWD

Ημερομηνία δημοσίευσης: 2/8/2012

Αν δεν θέλετε να καίτε πολύ αλλά και να μη χάνετε σε επιδόσεις, αν θέλετε «premium» αλλά δεν έχετε μια περιουσία, τότε το πετρελαιοκίνητο, προσθιοκίνητο Volvo XC60 είναι το αυτοκίνητο που ψάχνετε.

 
Το XC60 είναι ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο για να ταξιδεύεις. Κάθεσαι ψηλά και εποπτεύεις το δρόμο, ενώ μόλις βγεις στην εθνική, αυτά που έχεις να κάνεις είναι να βάλεις τον επιλογέα του αυτόματου κιβωτίου στο D και να επιλέξεις την ταχύτητα που θέλεις να κινηθείς στο ACC. 
 
Καλύτερα το αυτόματο
O καλύτερος, πιο αποδοτικός, relaxing αλλά και πιο οικονομικός συνδυασμός είναι αυτός με το αυτόματο κιβώτιο, όπως στο αυτοκίνητο της δοκιμής, όπου η οικονομία εξασφαλίζεται και από το δίλιτρο diesel κινητήρα με τον κωδικό D4.
Αυτός είναι 5κύλινδρος, με άμεσο ψεκασμό και turbo, αποδίδει 163 ίππους στις 4.000 σ.α.λ. και το κυριότερο 400 Nm ροπής από πολύ χαμηλά, δηλαδή ήδη από τις 1.500 σ.α.λ.. Οπότε η ελαστικότητα αλλά και η άμεση απόκριση στο γκάζι είναι δεδομένες, με αποτέλεσμα το XC60 ανά πάσα στιγμή να επιταχύνει δυναμικά. 
 
Το ιδιαίτερα θετικό, στην περίπτωση αυτή είναι ότι, ανεξάρτητα από τον τρόπο που θα επιλέξει ο οδηγός να κινηθεί, η κατανάλωση διατηρείται πάντα σε πολύ λογικά επίπεδα, ειδικά αν αναλογιστούμε πως έχουμε να κάνουμε με ένα SUV, με μεγάλη απόσταση από το έδαφος και με βάρος που ξεπερνά τα 1.700 κιλά.
 
FWD και πέρα από την άσφαλτο
Η ροπή του diesel και το 6άρι αυτόματο κιβώτιο αποδεικνύονται εξαιρετικός συνδυασμός και πέρα από την άσφαλτο: Το XC60 θα κινηθεί χωρίς πρόβλημα σε βατούς και λιγότερο βατούς χωματόδρομους, θα ξεπεράσει εμπόδια χάρη στην απόστασή του από το έδαφος, στα 400 Nm του D4 και λόγω του καλού αυτόματου κιβωτίου, ενώ το πιο πιθανό είναι ότι τα όρια θα μπουν από τα λάστιχα και από τον ίδιο τον οδηγό,  παρά από την απουσία τετρακίνησης. 
 
Προσιτά premium 
Τα 35.900 ευρώ, η τιμή από την οποία ξεκινά το XC60 2.0 D4 με το χειροκίνητο κιβώτιο με το όφελος της απόσυρσης, είναι ιδιαίτερα ελκυστική για ένα τζιπ με πολυτελή χαρακτήρα και οικογενειακή διάσταση, που επιπλέον είναι και οικονομικό. 

 

Επένδυση ή κόστος;

28% (χρήμα) vs 72% (ασφάλεια)!

Know how - Όχι περιττά - Τίμια χρέωση!

Nέα Porsche Taycan 4S

Η κίνηση στους δρόμους

Γνωρίστε το νέο ηλεκτρικό Uniti One

To νέο Peugeot 208 GTi;

Μπάντα, μπάντα, σουτ και... γκολ!

Στη Σόφια το νέο Juke

Στο Top 20 των εταιρειών η Mercedes-Benz Ελλάς

Στο σφυρί αυτή η Ferrari 458 Spider...

Διπλό ελαστικό δημιουργεί πανικό

Παραμένει στην γκάμα της BMW η i3

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORD: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά. Πηγή ΣΕΑΑ

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »