To XC60 ξεχωρίζει για τον ιδιαίτερο σχεδιασμό και το προηγμένο τεχνολογικό του υπόβαθρο.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

To XC60 ξεχωρίζει για τον ιδιαίτερο σχεδιασμό και το προηγμένο τεχνολογικό του υπόβαθρο.

Δοκιμή: Volvo XC60 2.0 D4 FWD

(2/8/2012)

Αν δεν θέλετε να καίτε πολύ αλλά και να μη χάνετε σε επιδόσεις, αν θέλετε «premium» αλλά δεν έχετε μια περιουσία, τότε το πετρελαιοκίνητο, προσθιοκίνητο Volvo XC60 είναι το αυτοκίνητο που ψάχνετε.

Το XC60 είναι ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο για να ταξιδεύεις. Κάθεσαι ψηλά και εποπτεύεις το δρόμο, ενώ μόλις βγεις στην εθνική, αυτά που έχεις να κάνεις είναι να βάλεις τον επιλογέα του αυτόματου κιβωτίου στο D και να επιλέξεις την ταχύτητα που θέλεις να κινηθείς στο ACC. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 
Καλύτερα το αυτόματο
O καλύτερος, πιο αποδοτικός, relaxing αλλά και πιο οικονομικός συνδυασμός είναι αυτός με το αυτόματο κιβώτιο, όπως στο αυτοκίνητο της δοκιμής, όπου η οικονομία εξασφαλίζεται και από το δίλιτρο diesel κινητήρα με τον κωδικό D4.
Αυτός είναι 5κύλινδρος, με άμεσο ψεκασμό και turbo, αποδίδει 163 ίππους στις 4.000 σ.α.λ. και το κυριότερο 400 Nm ροπής από πολύ χαμηλά, δηλαδή ήδη από τις 1.500 σ.α.λ.. Οπότε η ελαστικότητα αλλά και η άμεση απόκριση στο γκάζι είναι δεδομένες, με αποτέλεσμα το XC60 ανά πάσα στιγμή να επιταχύνει δυναμικά. 
 
Το ιδιαίτερα θετικό, στην περίπτωση αυτή είναι ότι, ανεξάρτητα από τον τρόπο που θα επιλέξει ο οδηγός να κινηθεί, η κατανάλωση διατηρείται πάντα σε πολύ λογικά επίπεδα, ειδικά αν αναλογιστούμε πως έχουμε να κάνουμε με ένα SUV, με μεγάλη απόσταση από το έδαφος και με βάρος που ξεπερνά τα 1.700 κιλά.
 
FWD και πέρα από την άσφαλτο
Η ροπή του diesel και το 6άρι αυτόματο κιβώτιο αποδεικνύονται εξαιρετικός συνδυασμός και πέρα από την άσφαλτο: Το XC60 θα κινηθεί χωρίς πρόβλημα σε βατούς και λιγότερο βατούς χωματόδρομους, θα ξεπεράσει εμπόδια χάρη στην απόστασή του από το έδαφος, στα 400 Nm του D4 και λόγω του καλού αυτόματου κιβωτίου, ενώ το πιο πιθανό είναι ότι τα όρια θα μπουν από τα λάστιχα και από τον ίδιο τον οδηγό,  παρά από την απουσία τετρακίνησης. 
 
Προσιτά premium 
Τα 35.900 ευρώ, η τιμή από την οποία ξεκινά το XC60 2.0 D4 με το χειροκίνητο κιβώτιο με το όφελος της απόσυρσης, είναι ιδιαίτερα ελκυστική για ένα τζιπ με πολυτελή χαρακτήρα και οικογενειακή διάσταση, που επιπλέον είναι και οικονομικό. 

Toyota
test center