Τιμές Αυτοκινήτων ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Δοκιμή: Quadro 350D

Δοκιμή: Quadro 350D

Δοκιμή: Quadro 350D

(25/7/2012)

Το 350D είναι το πρώτο από τα scooter της νεοεμφανιζόμενης ιταλικής Quadro. Σχεδιασμένο από τον designer του MP3, ακολουθεί άλλη φιλοσοφία, ενώ θέτει νέα στάνταρ όσον αφορά στο κράτημα.

autotriti team

H Quadro ξεπήδησε το 2009 μέσα από το Studio Marabese Design, διάσημο για το σχεδιασμό δεκάδων δικύκλων, αλλά και για το σχεδιασμό του συστήματος διεύθυνσης του Piaggio MP3. Ανάμεσα στα δίκυκλα που είχαν σχεδιάσει ο Luciano Marabese και οι δύο γιοι του, ο Riccardo κι ο Roberto θα βρείτε το Aprilia Pegaso 650, τα Gilera Runner & Nexus, το Moto Guzzi Griso, τις μοτοσικλέτες της Moto Morini, την Triumph Tiger 1050, κλπ. Σχεδιασμός που συνδυάζει την υψηλή αισθητική με την κορυφαία λειτουργικότητα, το πάθος με τη χρηστικότητα. Και σε συνέχεια των παραπάνω, ιδού, ένα νέο, πραγματικά επαναστατικό τρίκυκλο όχημα, το 350D. Το μόνο με HTS Όπως είχαμε γράψει και στην πρώτη παρουσίαση του Quadro, που έγινε από την εισαγωγική εταιρεία Γκοργκόλης Α.Ε. στα Τρίκαλα, το σύστημα της μπροστινής ανάρτησης HTS (Hydraulic Tilting System) είναι όλα τα λεφτά, όσον αφορά στην τεχνολογική πρωτοπορία του 350D. Το υγροπνευματικό σύστημα HTS αποτελεί μία επαναστατική καινοτομία στο χώρο, που προσδίδει στο όχημα αξεπέραστη σταθερότητα, ικανοποιητική ικανότητα ελιγμών, μέγιστη ασφάλεια και πρωτόγνωρη οδηγική απόλαυση για την κατηγορία. Το HTS επιτρέπει και στους δύο εμπρόσθιους τροχούς να γέρνουν ταυτόχρονα και να προσαρμόζονται διαρκώς στην επιφάνεια του δρόμου. Αποτελείται από δύο «υδραυλικούς» κυλίνδρους -που θυμίζουν λεπτές και μακριές μπουκάλες συμβατικού πιρουνιού, με επένδυση που φέρνει στο μυαλό carbon-fiber- σωλήνες που ενώνονται στη μέση με έναν κύλινδρο «ελατήριο». Οι υδραυλικοί κύλινδροι συνδέουν το πλαίσιο του οχήματος στα δύο εμπρόσθια ψαλίδια, ενώ ο κύλινδρος «ελατήριο» που εδράζεται στο κέντρο, προσφέρει το παραδοσιακό αίσθημα απόσβεσης για την εμπρόσθια ανάρτηση. Η ροή του λαδιού μέσα στους κυλίνδρους ρυθμίζεται από μία βαλβίδα σύμφωνα με τις δυνάμεις που εφαρμόζονται από τις καμπύλες του δρόμου και την κλίση. 
Διαβάστε περισσότερα ΕΔΩ!

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »