Οι σχεδιαστές του νέου μοντέλου δεν έχουν πάρει ρίσκα, ακολουθώντας γραμμές χωρίς εξάρσεις.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Οι σχεδιαστές του νέου μοντέλου δεν έχουν πάρει ρίσκα, ακολουθώντας γραμμές χωρίς εξάρσεις.

Toyota Verso – S: Δίνει λύσεις…

(9/9/2012)

…στο θέμα «πολυχρηστικό αυτοκίνητο πόλης» με τις compact διαστάσεις του, τον ευρηματικό χωροταξικό του σχεδιασμό και τον οικονομικό του κινητήρα. Αυτό είναι το Toyota Verso – S.

Το Toyota Yaris Verso που παρουσιάστηκε πριν από 11 χρόνια, αποτέλεσε χαρακτηριστικό δείγμα γραφής και ουσιαστικά, μπορεί να θεωρηθεί ο πρωτοπόρος στην κατηγορία των μικρών πολυχρηστικών για την ευρωπαϊκή αγορά. Το Verso-S αποτελεί το comeback της Toyota σε αυτή την ιδιαίτερη κατηγορία. 
Τα 3 “S”
Small, Spacious & Smart. Αυτό είναι το σλόγκαν της Toyota για το νέο της μοντέλο. Το μήκος του Verso-S είναι στα 3.990 χλστ. κάτι που το κάνει το μικρότερο σε μήκος μοντέλο ανάμεσα στα μικρά πολυχρηστικά. Από την άλλη, το πλάτος του είναι στα 1.695 χλστ. και το ύψος του στα 1.595 χλστ. Με βάρος 1.070 κιλά, το Verso-S είναι και το ελαφρύτερο της κατηγορίας του. Χωρίς αμφιβολία, το Verso-S είναι Small.  
Ξεχωριστό και χρηστικό 
Οι σχεδιαστές του νέου μοντέλου δεν έχουν πάρει ρίσκα, ακολουθώντας γραμμές χωρίς εξάρσεις. Ανάλογα "καθαρές" των εξωτερικών γραμμών είναι και οι εσωτερικές, που δεν παραπέμπουν σε άλλο μοντέλο της Toyota. Με αυτό τον τρόπο τονίζεται η πρακτικότητα, η εργονομία και η ευκολία χρήσης του μοντέλου. Ποιοτικά, το Verso-S είναι προσεγμένο, ενώ η πρακτικότητά του τονίζεται από τις 19 συνολικά θήκες για μικροαντικείμενα.
Χώροι
Εκμεταλλευόμενο στο έπακρο το μεταξόνιο των 2.550 χλστ. και την τοποθέτηση των τροχών στις άκρες του αμαξώματος, το Verso-S διακρίνεται στον τομέα των χώρων σε σχέση με το μέγεθός του. Είναι λοιπόν και… spacious. Μεταφέρει με άνεση 4 ενήλικους επιβάτες, ενώ για έναν επιπλέον μεσαίο καθήμενο στο πίσω κάθισμα, θα απαιτηθούν παραχωρήσεις μόνο στο χώρο για τους ώμους. Το πορτ-μπαγκάζ μπορεί να φτάσει έως και τα 429 λίτρα (από 336 λτ. και ανάλογα με τη θέση του αποσπώμενου δαπέδου και την παρουσία ή όχι ρεζέρβας). Ιδιαίτερα πρακτική είναι η λύση της αναδίπλωσης των πλατών του πίσω διαιρούμενου καθίσματος με το τράβηγμα ενός μοχλού στο πορτ-μπαγκάζ. 
¶νετο και σταθερό στο δρόμο
Η ανάρτηση έχει μαλακές ρυθμίσεις με βασικό κριτήριο την άνεση, ενώ το στάνταρ ηλεκτρονικό σύστημα VSC φυλάει την πρόσφυση από τις κακοτοπιές. Με καλή ποιότητα κύλισης και περιορισμένα επίπεδα θορύβου, το Verso-S κρίνεται ευχάριστο, ευέλικτο και σταθερό σε δρόμους και εκτός των ορίων της πόλης. 
Κινητήρας
Γνώριμος είναι ο κινητήρας 1,33 του Verso-S φιλοσοφίας Optimal Drive με διπλό μεταβλητό χρονισμό και 99 ονομαστικούς ίππους (μέση κατανάλωση 5,5 λτ./100 χλμ. εκπομπές ρύπων 127 γρ./χλμ. CΟ2). Διακρίνεται για την ελαστικότητά και την πολιτισμένη λειτουργία του, ενώ προσφέρει πολύ καλές επιδόσεις στο ελαφρύ αμάξωμα του Verso-S. Εκτός από χειροκίνητο, διαθέσιμο είναι και κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων (CVT) Multidrive S, που προσφέρει ακόμη περισσότερη οικονομία καυσίμου (5,2 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2: 120 γρ./χλμ.).

Σχετικά λιτό, αλλά και αρκετά ξεχωριστό αισθητικά είναι το Verso-S ενώ οι μικρές του διαστάσεις το καθιστούν χρηστικό στην κίνηση της πόλης.

Σχετικά λιτό, αλλά και αρκετά ξεχωριστό αισθητικά είναι το Verso-S ενώ οι μικρές του διαστάσεις το καθιστούν χρηστικό στην κίνηση της πόλης.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
skoda