• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Θέτουμε αντιμέτωπα τρία SUV τα οποία θα σε... πληρώσουν καλά στη μεταπώληση. Ο λόγος για τα Nissan Qashqai, SsangYong Tivoli και Suzuki Vitara. Εσείς ποιο θα επιλέγατε;

3 SUV με υψηλή μεταπωλητική αξία

Διαβάστηκε από 24019 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 14/7/2017

Θες να πάρεις SUV και ψάχνεις κάποιο που θα έχει μεταπωλητική αξία στο μέλλον; Δες τώρα τα 3 Crossover του θέματός μας, Nissan Qashqai, Ssangyong Tivoli και Suzuki Vitara, που σε απαλλάσσουν από το άγχος της μεταπώλησης του αυτοκινήτου σου, αφού διατηρούν υψηλή αξία ως μεταχειρισμένα.

 
Είναι χιλιοειπωμένο πως τα crossover έχουν μεγάλο ρεύμα αυτή τη στιγμή στο καταναλωτικό κοινό και πλέον πολλοί είναι αυτοί που θα επιλέξουν ένα SUV/Crossover ως το καινούριο τους αυτοκίνητο. Ένας πολύ σημαντικός παράγοντας που σε αρκετές περιπτώσεις καθορίζει την τελική επιλογή είναι και το πόσο ψηλά κρατάει τη μεταπωλητική του αξία, μιας και η εμπειρία από το παρελθόν λέει πως τα μεγάλα κυβισμού SUV χάνουν περισσότερο την αξία τους.
 
Για το λόγο αυτό στο παρακάτω θέμα μας επιλέξαμε αρχικά ένα crossover από τη μικρή και ένα από τη μικρομεσαία κατηγορία, τα Suzuki Vitara και Nissan Qashqai, που σύμφωνα με τις τιμές μεταχειρισμένων του AutoΤρίτη κρατούν υψηλή εμπορική αξία ως μεταχειρισμένα μοντέλα. Σε αυτά προσθέσαμε και το Ssangyong Tivoli, για το οποίο η ελληνική αντιπροσωπεία προσφέρει εγγυημένη τιμή επαναγοράς, που στην πράξη σημαίνει πως θα πετύχετε καλύτερη τιμή μεταπώλησης, από αυτή που θα σας έδινε κάποιος επίδοξος αγοραστής, για διάστημα έως και 55 μήνες από την ημερομηνία 1ης άδειας του αυτοκινήτου.
 
Επιλέξαμε τις βενζινοκίνητες εκδόσεις των τριών μοντέλων, αφού το μέλλον για τα ντίζελ είναι αβέβαιο. Συγκεκριμένα διαλέξαμε τα Νissan Qashqai 1,2λτ. με 115 ίππους και τα 1.600άρια Tivoli και Vitara με 120 και 128 ίππους αντίστοιχα.

Σχεδίαση: Πιο δυναμικό Tivoli 
Τα τρία μοντέλα ακολουθούν διαφορετική σχεδιαστική φιλοσοφία, με το Tivoli να είναι αυτό που διαθέτει τα περισσότερα στοιχεία που το κάνουν να ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα μοντέλα, χαρίζοντάς του την πιο δυναμική σχεδίαση. Ποια είναι αυτά; Το μυώδες καπό, οι έντονες ακμές κατά μήκος του αμαξώματος, το μεγάλο άνοιγμα στο κατώτερο μέρος του εμπρός προφυλακτήρα, καθώς και η λεπτή μάσκα που ενώνει τα δύο φωτιστικά σώματα και αγριεύει το μπροστά μέρος.
 
Ένα πιο συγκρατημένο δυναμισμό διαθέτει και το Nissan Qashqai, που διακρίνεται για τις έντονες ακμές του αμαξώματός του που συνδυάζονται αρμονικά με τις καμπύλες του επιφάνειες, δημιουργώντας ένα σύγχρονο και επιβλητικό προφίλ. 
 
Τέλος, το Vitara είναι το πιο ουδέτερο από τα τρία μοντέλα, χωρίς σχεδιαστικές εξάρσεις. Ωστόσο και αυτό αποπνέει ένα πιο σύγχρονο στιλ χάρη στην εμπρόσθια μάσκα και τον προφυλακτήρα με τους LED προβολείς.

Value for money: Πληρέστατο Qashqai, προσιτό Tivoli
Μεγάλο προσόν και των τριών μοντέλων είναι η υψηλή μεταπωλητική αξία που διαθέτουν. 
Το Nissan Qashqai με τιμή εκκίνησης στα 18.990 ευρώ και με το κιτ αναβάθμισης να κοστίζει 500 ευρώ, είναι το μοναδικό από τα μοντέλα που μπορεί να ικανοποιήσει πλήρως τον αγοραστή. Μπορεί να είναι το ακριβότερο, ωστόσο είναι υπερπλήρες όσον αφορά στο βασικό εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας.
 
Από την άλλη το Tivoli έρχεται με τη δελεαστική τιμή των 16.340 ευρώ και συγκριτικά με το παραπλήσιο τιμολογιακά Vitara (16.190 ευρώ), διαθέτει πιο «γεμάτο» εξοπλισμό. Εφόσον μάλιστα είστε και χιλιομετροφάγος τότε το LPG κιτ με τα 1.200 ευρώ θα σας ταιριάξει «ταμάμ». Στα συν του κορεάτικου μοντέλου και η 5ετής εργοστασιακή εγγύηση.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • Σχιστοματης

    Ολο και περισσοτερο αρχιζουν να λαμπουν δια της απουσιας τους τα γερμανικα απο διαφορα συγκριτικα ανα τον κοσμο και αυτο μονο τυχαιο δεν ειναι...

      22
  • Χρήστος S

    Το βιταρακι στην diesel αυτόματη έκδοση δεν με χάλαγε καθόλου. Αλλά πάει 27 χιλιάρικα ρε γαμωτο....

      15
  • popi

    Μεγάλο ανέκδοτο να μιλάμε στην σχεδόν εξαφανισμένη Ελληνική αγορά αυτοκινήτου για μεταπωλητική αξία.

      11
  • ΑΠΚ

    Νομίζω ότι το TIVOLI εχει πάρα πολύ μικρή μεταπωλητική αξία (δεν έχω δει να κυκλοφορεί σχεδόν κανένα) Από την άλλη και το ΝΙΣΣΑΝ και το ΣΟΥΖΟΥΚΙ έχουν πολύ καλη μεταπωλητική αξία

      11
  • Λογικος

    Το Tivoli εχει μεταπωλητικη αξια γιατι ειναι κορεατικο αρα και αξιοπιστο! Ενω τα ευρωπαϊκα και ιδιαιτερα τα γερμανικα ειναι ζημιαρικα και γι' αυτο δεν αναφερονται καν στο αρθρο.

      9