Τιμές Αυτοκινήτων ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Έχεις βενζίνη, όλα καλά! Με diesel... μπλέξιμο!

147.748 Επισκέψεις στο άρθρο
Αν μείνουμε από βενζίνη απλά βάζουμε λίγο καύσιμο και σχεδόν αμέσως είμαστε έτοιμοι για αναχώρηση…
2 Φωτογραφίες »

Αν μείνουμε από βενζίνη απλά βάζουμε λίγο καύσιμο και σχεδόν αμέσως είμαστε έτοιμοι για αναχώρηση…

Ευκολάκι η περίπτωση βενζίνης


Αν μείνουμε από diesel ίσως χρειαστεί να γίνει εξαέρωση για πάρει μπροστά ο κινητήρας. Στα σύγχρονα diesel είναι πιο σπάνιο, αλλά η μελέτη του manual θα μας ενημερώσει σχετικά.
2 Φωτογραφίες »

Αν μείνουμε από diesel ίσως χρειαστεί να γίνει εξαέρωση για πάρει μπροστά ο κινητήρας. Στα σύγχρονα diesel είναι πιο σπάνιο, αλλά η μελέτη του manual θα μας ενημερώσει σχετικά.

Από τη στιγμή, που βάλουμε καύσιμο στο ρεζερβουάρ και το αυτοκίνητό μας είναι βενζινοκίνητο, η ταλαιπωρία είναι κοντά στο τέρμα. Δεν απογοητευόμαστε αν δεν πάρει αμέσως. Είναι απόλυτα φυσιολογικό μιας και πρέπει να γεμίσει το κύκλωμα με καύσιμο. Μετά από μερικές μιζιές, το αυτοκίνητα θα πάρει μπροστά και θα μπορέσουμε να συνεχίσουμε μέχρι το βενζινάδικο για να βάλουμε ικανή ποσότητα καυσίμου στο ρεζερβουάρ. Για προληπτικούς λόγους καλό θα ήταν με την πρώτη ευκαιρία να αλλάξουμε το φίλτρο βενζίνης, που πιθανότατα θα έχει μαζέψει κατακάθια από το ρεζερβουάρ.

Πετρέλαιο;  Μυρίζει μπελάς!

Αν μείνει κανείς από πετρέλαιο τα πράγματα αρκετές φορές δεν είναι το ίδιο απλά, όσο με την περίπτωση της βενζίνης γιατί τα περισσότερα μοντέλα χρειάζονται εξαέρωση. Χωρίς τη σχετική διαδικασία δε θα πάρουν μπροστά και υπάρχει κίνδυνος να μείνει κανείς από μπαταρία μετά από πολλές άστοχες μιζιές. Για το αν το ντιζελάκι μας χρειάζεται εξαέρωση ή όχι θα μας ενημερώσει το εγχειρίδιο χρήσης. Αν χρειάζεται (συνήθως στα παλαιότερα μοντέλα) πρέπει να εντοπίσουμε τη σχετική αντλία ακολουθώντας το εγχειρίδιο του κατασκευαστή, αν δεν γνωρίζουμε. Στη συνέχεια «τρομπάρουμε» ή πιέζουμε το ειδικό εξάρτημα μέχρι να σκληρύνει. Είμαστε πλέον έτοιμοι να ενεργοποιήσουμε τη μίζα μέχρι να πάρει μπροστά ο κινητήρας. Αν ο κινητήρας δεν έρθει στη ζωή επαναλάμβουμε τη διαδικασία από την αρχή με την πίεση της αντλίας. Σε άλλους ντίζελ δεν χρειάζεται εξαέρωση. Μετά τον ανεφοδιασμό με καύσιμο ανοίγουμε το διακόπτη της μηχανής (χωρίς να γίνει εκκίνηση), περιμένουμε λίγα δευτερόλεπτα και κλείνουμε το διακόπτη. Επαναλαμβάνουμε αυτή τη διαδικασία κάποιες φορές μέχρι να ενεργοποιηθεί η αντλία και κατόπιν γυρίζουμε τη μίζα για να πάρει μπροστά ο κινητήρας.

Σελίδα 1Τι κάνω αν μείνω από καύσιμο;
Σελίδα 2Κάνεις στην άκρη και... οδική!
Σελίδα 3Χωρίς οδική ή φίλο να σου φέρει καύσιμο... περπατάς!
Σελίδα 4Έχεις βενζίνη, όλα καλά! Με diesel... μπλέξιμο!