• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ τι θα κάνετε αν μείνετε από καύσιμο; Δείτε 5 πράγματα που πολλοί δεν γνωρίζουν και πρέπει να μάθεις για το τι να κάνεις... Εσύ τα ήξερες όλα;

Τι κάνω αν μείνω από καύσιμο;

Διαβάστηκε από 36128 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 11/7/2017

Αγνόησες το λαμπάκι και έμεινες; Η ταλαιπωρία είναι δεδομένη! Δες τώρα τι πρέπει να κάνεις για να την αντιμετωπίσεις με στυλ και χαρακτήρα, ώστε να είναι είναι ακίνδυνη και όσο το δυνατόν μικρότερη!

 
Τις εποχές των παχιών αγελάδων ήταν πολύ σπάνιο να μείνει κανείς από καύσιμο και τα περισσότερα συμβάντα είχαν να κάνουν με αμέλεια ή κακό προγραμματισμό. Στις μέρες της κρίσης, που οι περισσότεροι κυκλοφορούν «λαμπάκι» και έχουν το μυαλό τους σε χίλια δυο πράγματα, τα φαινόμενα είναι συχνότερα. Καλό είναι το αυτοκίνητο να μην οδηγείται συχνά μέχρι να «στραγγίζει» το ρεζερβουάρ καυσίμων, γιατί όπως αναφέρουν οι κατασκευαστές μπορεί μακροπρόθεσμα να δημιουργηθούν προβλήματα στην λειτουργία του κινητήρα και να καταστραφεί ο καταλύτης. Τα περισσότερα σύγχρονα αυτοκίνητα έχουν trip computer το οποίο μεταξύ άλλων δείχνει και την αυτονομία. Ακόμη και με μηδενική αυτονομία, υπάρχει ένα περιθώριο (περίπου 30-40 χλμ.) ανάλογα με το αυτοκίνητο πριν γίνει το... κακό. Το ίδιο και με το λαμπάκι, το οποίο υπολογίστε πως αντιστοιχεί σε περίπου 5-6 λτ. καυσίμου. Οδηγώντας όσο το δυνατόν πιο οικονομικό προσπαθούμε να βρούμε το πλησιέστερο βενζινάδικο. Η ύπαρξη συστήματος δορυφορικής πλοήγησης θα βοηθήσει, αφού αυτόματα θα προτείνει το πλησιέστερο ανάλογα με τη θέση μας. Αν δεν τα καταφέρουμε, το μόνο σίγουρο είναι πως δεν ήρθε και η καταστροφή του κόσμου. Σίγουρα θα ταλαιπωρηθείς, αλλά το πόσο εξαρτάται από το πόσο θα δώσεις προσοχή στις παρακάτω σειρές.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • popi

    Για τα τα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα ξέρω ότι όταν τα δουλεύουμε λαμπάκι δεν ψύχεται σωστά η αντλία βενζίνης με αποτέλεσμα κάποια στιγμή να μας χαιρετήσει. Όταν μείνουμε από καύσιμο (βενζίνη) τα πράγματα είναι πάρα πολύ απλά. Αφού βάλουμε καύσιμο ανοίγουμε τον διακόπτη (δεν βάζουμε μπροστά). Η ηλεκτρική αντλία στέλνει καύσιμο στον κινητήρα. Αν κάνουμε αυτήν την διαδικασία 2-3 φορές θα πάρει ο κινητήρας μπροστά χωρίς κανένα πρόβλημα.

      13
  • Χρήστος S

    Αν μείνεις από καύσιμο, δεν είσαι οδηγός. Καλύτερα παράτα το και πάρε ποδήλατο....Στην μόνη περίπτωση που το δικαιολογώ, είναι να έισαι σε ξένη χώρα και να μην υπολογίσεις σωστά τις αποστάσεις...που και πάλι δεν δικαιολογείται δηλαδή, αλλά τελοσπαντων....

      4
  • hlias_3

    Οδηγώ σχεδόν 30 χρόνια και έχω κάνει πάνω από 500.000 χλμ. Ευτυχώς δεν έχω μείνει ποτέ από βενζίνη, Και αν μείνεις κοντά σε βενζινάδικο έχει καλώς, αν μείνεις κάπου απομακρυσμένα και βράδυ ? Προσωπικά χειμώνα σε ταξίδι και σε ορεινό προορισμό προσέχω πάντα να είμαι με βενζίνη από τη μέση και πάνω γιατί ποτέ δεν ξέρεις τι γίνεται ... Και τέλος πρόσφατα που έμεινε φίλος και πήγε να πάρει 5 € βενζίνη πλήρωσε άλλα 5 € για το μπιτόνι με το ειδικό στόμιο, αμ πως οι βενζινοπώλες ...

      2