Η τρίτη γενιά του πολυμορφικού Sharan είναι και η μεγαλύτερη σε διαστάσεις
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η τρίτη γενιά του πολυμορφικού Sharan είναι και η μεγαλύτερη σε διαστάσεις

Το νέο Volkswagen Sharan

(2/3/2010)

Στο μεγαλύτερο μέρος του το Sharan τρίτης γενιάς είναι ουσιαστικά ένα νέο αυτοκίνητο, αφού όπως αναφέρει η VW το μόνο κοινό που έχει με την προηγούμενη έκδοση είναι τα… αλεξήλια! Το νέο μοντέλο που μόλις παρουσιάστηκε στη Γενεύη θα χρησιμοποιεί κινητήρες TSI και κιβώτια DSG.

Πρόκειται για την τρίτη έκδοση μοντέλου με το όνομα Sharan που συνάμα είναι και η μεγαλύτερη σε διαστάσεις. Έτσι το αμάξωμα του έχει συνολικό μήκος 4.85 μέτρα (22 εκατοστά μεγαλύτερο από το προηγούμενο), το πλάτος βρίσκεται στα 1,9 μέτρα (9,2 εκατοστά αύξηση), ενώ το ύψος είναι τα 1,72 μέτρα (εδώ έχουμε μείωση 1,2 εκατοστών). Τέλος, το μεταξόνιο είναι της τάξης των 2,92 μέτρων. Το Sharan θα διατίθεται σε τρία επίπεδα διαρρύθμισης, με 5,6 ή 7 θέσεις, ενώ για την μεγαλύτερη ευκολία στην πρόσβαση των επιβατών και οι δύο πίσω πόρτες είναι συρόμενες, όπως άλλωστε προστάζει και η τελευταία «μόδα» στα εν λόγω οχήματα (βλέπε Mazda 5/Ford Grand C-Max). Ο σχεδιασμός που ακολουθεί πιστά την νέα γλώσσα της VW οφείλεται στους Walter de Silva και Klaus Bischoff, οι οποίοι με τη σειρά τους δημιούργησαν το μηχανισμό που ακούει στο όνομα Easy Fold, και επιτρέπει στα καθίσματα τόσο της δεύτερης όσο και της τρίτης σειράς να αποθηκεύονται στο χώρο του πατώματος.

Η σχεδιαστική γλώσσα που συναντάμε σε όλα τα νέα μοντέλα στης VW είναι έντονα εμφανής και στο Sharan

Η σχεδιαστική γλώσσα που συναντάμε σε όλα τα νέα μοντέλα στης VW είναι έντονα εμφανής και στο Sharan

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Από πλευράς κινητήρων θα διατίθεται με τέσσερα σύνολα (δύο βενζίνης και δύο πετρελαίου). Πρόκειται για τα 1.4 TSI 150 ίππων, και 2.0 TSI 200 ίππων, ενώ από πλευράς πετρελαιοκινητήρων έχουμε τον 2λιτρο TDI με 140 και 170 ίππους. Οι κινητήρες είναι έως και 21% πιο οικονομικοί, ενώ θα υπάρχουν και συστήματα start/stop καθώς και ανάκτησης ενέργειας που θα την αποθηκεύουν στη μπαταρία. Η μέση κατανάλωση του TDI των 140 ίππων θα είναι τα 5,5 λίτρα/100 χιλιόμετρα (τελική ταχύτητα 194 χ.α.ω.) που σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ των 70 λίτρων του δίνει θεωρητική αυτονομία της τάξης των 1.273 χιλιόμετρων! Όλοι οι κινητήρες είναι σύμφωνοι με τα μέτρα Euro-5, ενώ όλοι θα είναι διαθέσιμοι και με τα κιβώτια DSG (στάνταρ στην έκδοση των 200 ίππων). Ο χώρος των αποσκευών ξεκινά από τα 711 λίτρα (έως το επίπεδο των παραθύρων), και μπορεί σταδιακά να φτάσει στα 1.167 και τέλος στα 2.297 λίτρα ανάλογα με την εσωτερική διαρρύθμιση. Τέλος, το νέο πολυμορφικό της VW θα είναι διαθέσιμο στην Ευρωπαϊκή αγορά άμεσα μετά την έκθεση της Γενεύης.
Toyota
test center