To ανανεωμένο Chevrolet Captiva
8 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

To ανανεωμένο Chevrolet Captiva

Οδηγούμε το ανανεωμένο Chevrolet Captiva

(8/2/2011)

Στη δεύτερη φάση της ζωής του πέρασε το Chevrolet Captiva. Το αυτοκίνητο παρουσιάστηκε το 2006 και από τότε έχει σημειώσει περισσότερες από 120.000 πωλήσεις. Η Chevrolet όμως προχώρησε στην αναβάθμιση του, βελτιώνοντας το σε αρκετούς τομείς. Ταξιδεύουμε έως το Ίνσμπουργκ της Αυστρίας για να διαπιστώσουμε σε ποιους!

Μπορεί από το 2006 που εμφανίστηκε για πρώτη φορά στην αγορά, το Captiva να έχει πουλήσει σε όλη την Ευρώπη πάνω από 120.000 μονάδες, όμως οι υπεύθυνοι της εταιρείες έκριναν ότι ήλθε η ώρα για την ανανέωση. Το ανανεωμένο μοντέλο που παρουσιάστηκε πρώτη φορά στην έκθεση του Παρισιού το 2010, φέρει πολλές αισθητικές βελτιώσεις με τις κυριότερες από αυτές να εστιάζονται στο εμπρός μέρος. Έτσι εκεί συναντάμε επανασχεδιασμένο και πιο ανάγλυφο καπό, νέα μεγαλύτερη μάσκα με διπλή εισαγωγή αέρα και το μεγάλο έμβλημα της εταιρείας, και νέας σχεδίασης φωτιστικά που συνδυάζονται με φλάς στους πλευρικούς καθρέπτες. Στο εσωτερικό η ποιότητα είναι αναβαθμισμένη χάρις τα μαλακά πλαστικά, τη νέα κονσόλα και τον νέο πίνακα οργάνων ενώ η συνολική εικόνα γίνεται ιδιαίτερα ευχάριστη, ειδικότερα στις εκδόσεις που διαθέτουν τη μεγάλη κεντρική οθόνη που περιλαμβάνει το ηχοσύστημα και το σύστημα πλοήγησης.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Στον τομέα της ανάρτησης η Chevrolet αναφέρει ότι το Captiva έχει δεχτεί όλες τις απαραίτητες επεμβάσεις (και στο αμάξωμα) έτσι ώστε να προσφέρει ακόμα πιο σταθερή συμπεριφορά στον δρόμο, αυξάνοντας τα περιθώρια πρόσφυσης και μειώνοντας τις κλίσεις υπό πίεση.

O βασικός εξοπλισμός του μοντέλου θα περιλαμβάνει: ESC (Electronic Stability Control), TCS (Traction Control System) και BAS (Braking Assist System), ενώ για πρώτη φορά διαθέσιμο είναι και το HSA (Hill Start Assist) που στις έντονες ανηφόρες κρατά σταθερό το αμάξωμα για 1,5 δλ. αφού ο οδηγός αφήσει το φρένο προκειμένου η εκκίνηση να είναι πιο ομαλή.

Το Captiva είναι διαθέσιμο, τόσο ως εμπροσθοκίνητο όσο και ως τετρακίνητο. Στη δεύτερη εκδοχή χρησιμοποιείται το γνωστό και ιδιαίτερα αξιόπιστο σύστημα Torque On Demand, το οποίο χρησιμοποιεί ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο κεντρικό συμπλέκτη για να περάσει ποσοστό της δύναμης (έως 50/50%) και στον πίσω άξονα. Το σύστημα δεν απαιτεί επέμβαση από τον οδηγό αφού χρησιμοποιεί αισθητήρες που ανιχνεύουν: την ολίσθηση των τροχών, την κλίση του αμαξώματος, και τη θέση του τιμονιού, ενώ συνεργάζεται πλήρως με το ABS και το ESC.

Κινητήρες
Από πλευράς κινητήρων το Captiva θα διατίθεται με βενζινοκινητήρες 2,4 λίτρων 167 ίππων, και 3,0 λίτρων V6 με 258 ίππους, ενώ η γκάμα ολοκληρώνεται με δύο πετρελαιοκινητήρες 2,2 λίτρων με 163 και 184 ίππους.
Ο βενζινοκινητήρας των 2,4 λίτρων έχει: κατανάλωση στα 8,9 (9,3) λίτρα/100 χιλιόμετρα, ρύπους CO2 στα 210 (129) γρ./χιλιόμετρο, 0-100 χ.α.ω. σε 10,5 (10,3) δλ. και τελική ταχύτητα τα 190 (186) χ.α.ω. Τα αντίστοιχα νούμερα για τον μεγαλύτερο κινητήρα των 3,0 λίτρων είναι: κατανάλωση στα 10,7 λίτρα/100 χιλιόμετρα, ρύποι CO2 στα 252 γρ./χιλιόμετρο, 0-100 χ.α.ω. σε 8,6 δλ. και τελική ταχύτητα στα 198 χ.α.ω.
Για τον πετρελαιοκινητήρα των 163 ίππων σημειώστε: κατανάλωση στα 6,4 (6,6) λίτρα/100 χιλιόμετρα, ρύπους CO2 στα 170 (174) γρ./χιλιόμετρο, 0-100 χ.α.ω. σε 9,9 δλ. και τελική ταχύτητα τα 189 (188) χ.α.ω. Αντίστοιχα για τον πετρελαιοκινητήρα των 184 ίππων ισχύει: κατανάλωση στα 6,6 λίτρα/100 χιλιόμετρα, ρύποι CO2 στα 174 γρ./χιλιόμετρο, 0-100 χ.α.ω. σε 9,6 δλ. και τελική ταχύτητα τα 200 χ.α.ω.
Οι τιμές στις παρενθέσεις αφορούν τις τετρακίνητες εκδόσεις.

Οδική συμπεριφορά
Αν και η ρύθμιση της ανάρτησης δείχνει να είναι πιο σφικτή (καθώς περιορίζονται οι κλίσεις στις στροφές) τα δυνατά σημεία του αυτοκινήτου είναι τόσο η αυξημένη άνεση όσο και η ποιότητα κύλισης. Κάτι που θα εκτιμηθεί δεόντως από τους επιβάτες του, ιδιαίτερα σε μακρινές διαδρομές. Το τιμόνι με την υδραυλική υποβοήθηση προσφέρει σε κάθε περίπτωση βελτιωμένη αίσθηση σε σχέση με το παρελθόν, όμως παραμένει σχετικά αργό και ελαφρύ.
Ο νέος 3λιτρος κινητήρας διαθέτει επαρκή ροπή από χαμηλά και ανεβάζει με άνεση σε όλο το φάσμα των στροφών. Σε γενικές γραμμές διακρίνεται για την πολιτισμένη λειτουργία του ενώ σε συνδυασμό με την καλή δουλειά που έχει γίνει στην ηχομόνωση, τα επίπεδα θορύβου που φθάνουν μέσα στην καμπίνα είναι ιδιαίτερα περιορισμένα κάτι που συνάδει με τον γενικότερα άνετο χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Το αυτόματο κιβώτιο είναι πλέον 6 σχέσεων και σε σχέση με τα παλαιότερο 4άρι είναι αισθητά βελτιωμένο.

Το ανανεωμένο Chevrolet Captiva έρχεται στην Ελλάδα τον Απρίλιο, με τιμές που για τις προσθιοκίνητες εκδόσεις με τον κινητήρα 2,4 θα ξεκινούν (ενδεικτικά) από τις 29.000 ευρώ. Τέλος, η 3,0λιτρη έκδοση θα έλθει στη χώρα μας το καλοκαίρι, όμως οι τιμές της δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμη.
Mercedes
skoda