Στην εικόνα βλέπετε την πρόταση ανεξάρτητου σχεδιαστή αναφορικά με το νέο Ford Focus RS.

Αλλαγή πλάνου για το Ford Focus RS

3.961 Επισκέψεις στο άρθρο (11/2/2020)

Αλλαγή πλάνου έχει προκύψει στην εξέλιξη του Ford Focus RS, το οποίο πλέον εξαρτάται από τους μηχανικούς της μάρκας που δημιουργούν ένα υψηλής απόδοσης υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης, έτσι ώστε οι εκπομπές ρύπων να είναι εντός πλαισίου των κανονισμών της ΕΕ.


Οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (CO2) είναι πλέον το Α και το Ω για κάθε νέο μοντέλο και αυτό ακριβώς παίρνει ακόμα μεγαλύτερη σημασία όταν το εκάστοτε αυτοκίνητο αφορά ένα όχημα επιδόσεων. Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και στην περίπτωση της νέας γενιάς του Ford Focus RS, η εξέλιξη του οποίου συνεχίζεται, ωστόσο «σκοντάφτει» στο κομμάτι των ρύπων.
 
Πριν από δεκαοκτώ μήνες, η Ford εξέταζε ένα ήπιο-υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης 48 βολτ, μέσω του οποίου υπολόγιζε στη μείωση του διοξειδίου του άνθρακα. Ωστόσο για λιγοστέψουν ακόμα περισσότερο οι εκπομπές ρύπων και να φτάσουν το όριο των 95 γραμ. / χλμ., η εταιρεία πιστεύει τώρα ότι το σύστημα κίνησης πρέπει να είναι υβριδικό και όχι ήπια υβριδικό.
 
Αυτό αναφέρουν μέσα του εξωτερικού τα οποία επικαλούνται πηγές μέσα από την εταιρεία. Μάλιστα δημοσιεύουν δηλώσεις στελεχών που φέρονται να είπαν: «Περιμένουμε την ομάδα μηχανικών μας να βρει μια λύση στον κινητήρα και αυτό δεν είναι εύκολο, δεδομένων των νέων κανονισμών για το CO2. Το ήπια υβριδικό δεν είναι αρκετό».
 
Έτσι λέγεται πως το λανσάρισμα του Ford Focus RS δε θα συμβεί μέσα στο 2020 όπως φημολογούνταν, αλλά αργότερα και η καθυστέρηση δεν αποκλείεται να φτάσει ακόμα και μέχρι το 2023.
 
Αναφορικά με το νέο σύστημα κίνησης που αναζητούν οι μηχανικοί της Ford δεν έχει υπάρξει κάποια συγκεκριμένη πληροφορία. Λέγεται όμως πως η μάρκα θα στραφεί στον τετρακύλινδρο 2,5 λίτρων κινητήρα βενζίνης που αναμένεται να συνδυαστεί με ένα ηλεκτρικό μοτέρ και CVT κιβώτιο ταχυτήτων.  

NEO TRAFIC
skoda