Θα είναι ο κύκλος Miller η νέα τάξη πραγμάτων στους βενζινοκινητήρες;
Αλλάζουν οι βενζινοκινητήρες
14.886 Επισκέψεις στο άρθρο (10/6/2016)
Πόσο ψωμί έχει ακόμη ο κινητήρας εσωτερικής καύσης; Πόση εξέλιξη μπορεί να πάρει και πως μπορεί να γίνει πιο αποδοτικός ώστε να παρατείνει την ημερομηνία λήξης του; Και τι είναι τέλος πάντων αυτός ο κινητήρας Μiller και τι σχέση έχει με όλα αυτά;
autotriti team
Θυμάστε που λέγαμε πως η Ford σαν να έχει μαντικές ικανότητες, πέτυχε με την πρώτη τον σωστό κυβισμό; Θυμάστε που λέγαμε ότι τα 1500 κυβικά θα είναι αυτά που θα δουν όλους τους επόμενους κινητήρες να λανσάρονται; Τώρα είναι η σειρά της VW, μόνο που μαζί με τον κυβισμό, φέρνει και τον κύκλο Miller.H VW λανσάρει δύο μοτέρ 1.500 κυβικών. Ένα βενζίνης στη θέση του 1,4 λτ. TSI και ένα ντίζελ στη θέση του 1,6 λτ. TDI. Για τον TSI, η VW εκτός από τις τεχνολογίες που διατηρεί από τον 1,4, δηλαδή το τούρμπο, την απενεργοποίηση των μισών κυλίνδρων και την υψηλή σχέση συμπίεσης, τώρα έχει με το μέρος της περισσότερη χωρητικότητα, επικάλυψη κυλίνδρων με υλικό πολύ χαμηλής τριβής και τον κύκλο Μiller.O κύκλος Miller είναι ακόμη ένας που μπορεί να λειτουργήσει σε κινητήρες βενζίνης, όπως ο γνωστός κύκλος Otto που έχουν τα συμβατικά αυτοκίνητα. Ο Miller αλλάζει την συμπίεση, αφήνοντας τις βαλβίδες εισαγωγής ανοιχτές ενώ το πιστόνι συμπιέζει το καύσιμο. Αυτό σημαίνει πως μείγμα φεύγει πίσω προς τον αυλό εισαγωγής μειώνοντας την κατανάλωση δραστικά, και η πραγματική συμπίεση αρχίζει όταν κλείσουν οι βαλβίδες. Το 20-30% που χάνεται από την απώλεια συμπίεσης, το παίρνει πίσω με τη χρήση του τούρμπο. Το υπόλοιπο όφελος έρχεται στον κύκλο της εκτόνωσης όπου γίνεται πλήρης απορρόφηση της ενέργειας των καυσαερίων.Η VW κάνει λόγο για σημαντική μείωση της κατανάλωσης σε πραγματικές συνθήκες, παρότι οι τυποποιημένες μετρήσεις (που αναμένεται να αντικατασταθούν με πιο ρεαλιστικές) δεν είναι δραματικά καλύτερες.Ο κύκλος Μiller δεν είναι καινούργιος, φυσικά. Η Nissan έχει ήδη παρουσιάσει έναν πρωτότυπο τρικύλινδρο που με ηλεκτρονικές βαλβίδες επιτρέπει τη χρήση κύκλου Miller χαμηλά, Atkinson στις μεσαίες και με χαμηλό φορτίο, και Otto ψηλά όπου απαιτείται υψηλή απόδοση. Ο κύκλος Atkinson διαφέρει βασικά από τον Miller στην απουσία λειτουργίας turbo.Ένα τέτοιο μοτέρ θα ήταν ότι καλύτερο, όμως απαιτεί ηλεκτρονικές βαλβίδες. Κάτι που δεν είναι αρκετά δοκιμασμένο και θέτει την αξιοπιστία του κινητήρα σε κίνδυνο. Οπότε οι λύσεις με μόνιμα κύκλο Miller ή Atkinson όπως του Prius, προτιμώνται.Εσείς είστε έτοιμοι για τη νέα γενιά κινητήρων βενζίνης; Μήπως σας φαίνονται ιδιαίτερα πολύπλοκοι; Και τελικά πόσο εμπιστοσύνη έχετε σε μειώσεις κατανάλωσης που δεν μετρώνται εύκολα; Τι λέτε;
To shmantikotero se ena autokinhto den einai h katanalwsh! Einai h aksiopistia! Proswpika den me endiaferei ka8olou na exw katanalwsh 7lit/100km kai na kanw 20K km to xrono apo th stigmh pou den phgainw ka8olou sunergeio. Kai den einai mono ta xrhmata, einai kai to xasimo xronou otan trexeis sta sunergeia ka8e ligo k ligaki.
μμμ δεν ξέρω,ενδιαφέρον ακούγεται θα δούμε αμα περάσουν λίγα χρόνια και δοκιμαστεί για να πούμε με ασφάλεια κάτι,γιατί και ο 1.4 170 του golf gt αποδείχτηκε τι ήταν! και δεν μιλάω για απόδοση γιατί ήταν όντως πολύ μπροστά..
Φαντάζομαι όπως απέτυχε η vw στους τουρμποκομπρεσσορατους κινητηρες με τσούρμο προβλημάτων αναξιοπιστίας διαρροές λαδιών κλπ,θα ξαναπάθει τα ίδια με θύματά της για άλλη μια φορά όσοι ιθαγενείς εκστασιάζονται από τα γυαλιστερά χαντράκια της(αφρωδες υλικά,βαριές προβληματικές πόρτες,κλπ)
συμφωνώ , σημασια εχει μονο το κοστος συντηρησης, παλια και το καυσιμο και η αγορα ηταν σχετικα ακριβα, ομως μπορουσες να το φτιαξεις μονος σου το αμαξι, δεν ειχε αυτους τους αυτοματισμούς που χρειαζονται μονο εξειδικευμενα συνεργεια ,κοστος σερβις χαειμοι χρονου, ασε που στα σερβις των αντιπροσωπιων θεωρουν τους ευατους τους σαν γιατρους καρδιοχειρουργους, νομιζω πως και στις μοτο ετσι πρεπει να γινουν ,να τις μπορεις να τις φτιαχνεις μονος σου,αλλα οι αυτοκινητοβιομηχανιες επιδιωκουν να σου πουλησουν άλλο ενα αμαξι μαζι με την αγορα σε κοστος σερβις, με άλλοθι τη μικρη κατανάλωση, γιατι τα ατυχηματα δεν εχουν μειθει!
Πιστεύω ότι οι βενζινοκινητήρες έχουν περιθώριο χρήσης για 10-15 χρόνια ακόμα σαν μοναδικοί κινητήρες σ' ένα όχημα, ενώ στη συνέχεια ο ρόλος τους θα περιοριστεί είτε σε υβριδικά μοντέλα είτε σε supercars.
Αυτά τα wankel,miller,otto,(attkison) μπορει να ακούγονται γερμανικα (ευρωπαικα),αλλα στη πραγματικοτητα τα επινοησαν Ιαπωνες,συγκεκριμενα εγω και η ομαδα μου οι Νinja Enginners!
Την ονομασια otto την εδωσα προς τιμην του Οττο Ρεχαγκελ,επειδη εχω ελληνικες ριζες!
Την ατκισον την εδωσα προς τιμην του αγαπημενου μου ηθοποιου ΡΟΓΟΥΑΝ!Το μιλερ επειδή μου αρεσε σαν ονομα,και το βανκελ προς τιμην της αγαπημενης μου ΜΑΖΝΤΑ της κορυφαιας αυτοκινητοβιομηχανίας του γαλαξια μας!
To shmantikotero se ena autokinhto den einai h katanalwsh! Einai h aksiopistia! Proswpika den me endiaferei ka8olou na exw katanalwsh 7lit/100km kai na kanw 20K km to xrono apo th stigmh pou den phgainw ka8olou sunergeio. Kai den einai mono ta xrhmata, einai kai to xasimo xronou otan trexeis sta sunergeia ka8e ligo k ligaki.
μμμ δεν ξέρω,ενδιαφέρον ακούγεται θα δούμε αμα περάσουν λίγα χρόνια και δοκιμαστεί για να πούμε με ασφάλεια κάτι,γιατί και ο 1.4 170 του golf gt αποδείχτηκε τι ήταν! και δεν μιλάω για απόδοση γιατί ήταν όντως πολύ μπροστά..
Φαντάζομαι όπως απέτυχε η vw στους τουρμποκομπρεσσορατους κινητηρες με τσούρμο προβλημάτων αναξιοπιστίας διαρροές λαδιών κλπ,θα ξαναπάθει τα ίδια με θύματά της για άλλη μια φορά όσοι ιθαγενείς εκστασιάζονται από τα γυαλιστερά χαντράκια της(αφρωδες υλικά,βαριές προβληματικές πόρτες,κλπ)
συμφωνώ , σημασια εχει μονο το κοστος συντηρησης, παλια και το καυσιμο και η αγορα ηταν σχετικα ακριβα, ομως μπορουσες να το φτιαξεις μονος σου το αμαξι, δεν ειχε αυτους τους αυτοματισμούς που χρειαζονται μονο εξειδικευμενα συνεργεια ,κοστος σερβις χαειμοι χρονου, ασε που στα σερβις των αντιπροσωπιων θεωρουν τους ευατους τους σαν γιατρους καρδιοχειρουργους, νομιζω πως και στις μοτο ετσι πρεπει να γινουν ,να τις μπορεις να τις φτιαχνεις μονος σου,αλλα οι αυτοκινητοβιομηχανιες επιδιωκουν να σου πουλησουν άλλο ενα αμαξι μαζι με την αγορα σε κοστος σερβις, με άλλοθι τη μικρη κατανάλωση, γιατι τα ατυχηματα δεν εχουν μειθει!
Πιστεύω ότι οι βενζινοκινητήρες έχουν περιθώριο χρήσης για 10-15 χρόνια ακόμα σαν μοναδικοί κινητήρες σ' ένα όχημα, ενώ στη συνέχεια ο ρόλος τους θα περιοριστεί είτε σε υβριδικά μοντέλα είτε σε supercars.
Αυτά τα wankel,miller,otto,(attkison) μπορει να ακούγονται γερμανικα (ευρωπαικα),αλλα στη πραγματικοτητα τα επινοησαν Ιαπωνες,συγκεκριμενα εγω και η ομαδα μου οι Νinja Enginners! Την ονομασια otto την εδωσα προς τιμην του Οττο Ρεχαγκελ,επειδη εχω ελληνικες ριζες! Την ατκισον την εδωσα προς τιμην του αγαπημενου μου ηθοποιου ΡΟΓΟΥΑΝ!Το μιλερ επειδή μου αρεσε σαν ονομα,και το βανκελ προς τιμην της αγαπημενης μου ΜΑΖΝΤΑ της κορυφαιας αυτοκινητοβιομηχανίας του γαλαξια μας!