ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Θα είναι ο κύκλος Miller η νέα τάξη πραγμάτων στους βενζινοκινητήρες;

Θα είναι ο κύκλος Miller η νέα τάξη πραγμάτων στους βενζινοκινητήρες;

Αλλάζουν οι βενζινοκινητήρες

14.886 Επισκέψεις στο άρθρο (10/6/2016)

Πόσο ψωμί έχει ακόμη ο κινητήρας εσωτερικής καύσης; Πόση εξέλιξη μπορεί να πάρει και πως μπορεί να γίνει πιο αποδοτικός ώστε να παρατείνει την ημερομηνία λήξης του; Και τι είναι τέλος πάντων αυτός ο κινητήρας Μiller και τι σχέση έχει με όλα αυτά;

autotriti team

Θυμάστε που λέγαμε πως η Ford σαν να έχει μαντικές ικανότητες, πέτυχε με την πρώτη τον σωστό κυβισμό; Θυμάστε που λέγαμε ότι τα 1500 κυβικά θα είναι αυτά που θα δουν όλους τους επόμενους κινητήρες να λανσάρονται; Τώρα είναι η σειρά της VW, μόνο που μαζί με τον κυβισμό, φέρνει και τον κύκλο Miller.H VW λανσάρει δύο μοτέρ 1.500 κυβικών. Ένα βενζίνης στη θέση του 1,4 λτ. TSI και ένα ντίζελ στη θέση του 1,6 λτ. TDI. Για τον TSI, η VW εκτός από τις τεχνολογίες που διατηρεί από τον 1,4, δηλαδή το τούρμπο, την απενεργοποίηση των μισών κυλίνδρων και την υψηλή σχέση συμπίεσης, τώρα έχει με το μέρος της περισσότερη χωρητικότητα, επικάλυψη κυλίνδρων με υλικό πολύ χαμηλής τριβής και τον κύκλο Μiller.O κύκλος Miller είναι ακόμη ένας που μπορεί να λειτουργήσει σε κινητήρες βενζίνης, όπως ο γνωστός κύκλος Otto που έχουν τα συμβατικά αυτοκίνητα. Ο Miller αλλάζει την συμπίεση, αφήνοντας τις βαλβίδες εισαγωγής ανοιχτές ενώ το πιστόνι συμπιέζει το καύσιμο. Αυτό σημαίνει πως μείγμα φεύγει πίσω προς τον αυλό εισαγωγής μειώνοντας την κατανάλωση δραστικά, και η πραγματική συμπίεση αρχίζει όταν κλείσουν οι βαλβίδες. Το 20-30% που χάνεται από την απώλεια συμπίεσης, το παίρνει πίσω με τη χρήση του τούρμπο. Το υπόλοιπο όφελος έρχεται στον κύκλο της εκτόνωσης όπου γίνεται πλήρης απορρόφηση της ενέργειας των καυσαερίων.Η VW κάνει λόγο για σημαντική μείωση της κατανάλωσης σε πραγματικές συνθήκες, παρότι οι τυποποιημένες μετρήσεις (που αναμένεται να αντικατασταθούν με πιο ρεαλιστικές) δεν είναι δραματικά καλύτερες.Ο κύκλος Μiller δεν είναι καινούργιος, φυσικά. Η Nissan έχει ήδη παρουσιάσει έναν πρωτότυπο τρικύλινδρο που με ηλεκτρονικές βαλβίδες επιτρέπει τη χρήση κύκλου Miller χαμηλά, Atkinson στις μεσαίες και με χαμηλό φορτίο, και Otto ψηλά όπου απαιτείται υψηλή απόδοση. Ο κύκλος Atkinson διαφέρει βασικά από τον Miller στην απουσία λειτουργίας turbo.Ένα τέτοιο μοτέρ θα ήταν ότι καλύτερο, όμως απαιτεί ηλεκτρονικές βαλβίδες. Κάτι που δεν είναι αρκετά δοκιμασμένο και θέτει την αξιοπιστία του κινητήρα σε κίνδυνο. Οπότε οι λύσεις με μόνιμα κύκλο Miller ή Atkinson όπως του Prius, προτιμώνται.Εσείς είστε έτοιμοι για τη νέα γενιά κινητήρων βενζίνης; Μήπως σας φαίνονται ιδιαίτερα πολύπλοκοι; Και τελικά πόσο εμπιστοσύνη έχετε σε μειώσεις κατανάλωσης που δεν μετρώνται εύκολα; Τι λέτε;   

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

elk test
NISSAN