
Το ανανεωμένο MG4 θα είναι το πρώτο ηλεκτρικό μαζικής παραγωγής με μπαταρία ημι-στέρεου ηλεκτρολύτη για μικρότερο κόστος αγοράς.
Μία semi-solid μπαταρία δεν έχει υγρούς ηλεκτρολύτες & υπόσχεται μεγαλύτερη ασφάλεια & πιο γρήγορη φόρτιση.
Η μπαταρία θα έχει χωρητικότητα 70 kWh & αυτονομία 537 χλμ. (κατά το κινέζικο WLTP).
Σύμφωνα με την MG αντέχει και σε πιο χαμηλές θερμοκρασίες, έχει testαριστεί στους -7 Βαθμούς Κελσίου.
autotriti team
Το ανανεωμένο MG4 θα είναι το πρώτο ηλεκτρικό μαζικής παραγωγής με μπαταρία ημι-στέρεου ηλεκτρολύτη για μικρότερο κόστος αγοράς
Έτοιμη να λανσάρει μία τεχνολογία που θα αλλάξει τον κόσμο των ηλεκτρικών που γνωρίζουμε σήμερα είναι η MG. Όπως δήλωσε ο General Manager της κινεζικής μάρκας το ανανεωμένο MG4 θα έχει μπαταρία ημι-στέρεου ηλεκτρολύτη (semi-solid state) και θα γίνει το πρώτο ηλεκτρικό μαζικής παραγωγής με τέτοια αρχιτεκτονική μπαταρία. Γεγονός πολύ σημαντικό, διότι μπορεί να ρίξει το κόστος κατασκευής άρα και αγοράς ενός αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου.
Μία semi-solid μπαταρία δεν έχει υγρούς ηλεκτρολύτες & υπόσχεται μεγαλύτερη ασφάλεια & πιο γρήγορη φόρτιση
Τα σημερινά αυτοκίνητα έχουν μπαταρίες ιόντων λιθίου, με τεχνολογία κατασκευής LFP (λιθίου φωσφορικού σιδήρου) και NMC (νικέλιο, μαγγάνιο, κοβάλτιο). Οι μπαταρίες semi-solid state διαφέρουν στο ότι έχουν πολύ μικρότερο ποσοστό υγρού ηλεκτρολύτη (5% δηλώνει η MG). Στη θέση αυτών υπάρχουν ηλεκτρολύτες τύπου gel ή ημι-στέρεοι. Αυτό το «πάντρεμα» εξασφαλίζει αφενός τα πλεονεκτήματα μίας πιο ασφαλούς κατασκευής με μεγαλύτερη θερμική σταθερότητα που έχουν οι στέρεες μπαταρίες, με την απλότητα της κατασκευής των υγρών ηλεκτρολυτών. Στην πράξη, μία semi-solid state μπαταρία εστιάζει περισσότερο στην ασφάλεια, ενώ συν τοις άλλοις υπόσχεται και ταχύτερους χρόνους φόρτισης.
Η μπαταρία θα έχει χωρητικότητα 70 kWh & αυτονομία 537 χλμ. (κατά το κινέζικο WLTP)
Στην περίπτωση του ανανεωμένου MG4, υπάρχει μία μπαταρία 70 kWh η οποία εξασφαλίζει θεωρητική αυτονομία 537 χιλιομέτρων κατά το CLTC (κινέζικη version του WLTP που κατ' αντιστοιχία είναι στα 440 χλμ.). Ο χρόνος φόρτισης για το 30-80% θα γίνεται γύρω στα 20 λεπτά, με την ιπποδύναμη του πισωκίνητου hatchback της MG να είναι στα 163 άλογα.
Σύμφωνα με την MG αντέχει και σε πιο χαμηλές θερμοκρασίες, έχει testαριστεί στους -7 Βαθμούς Κελσίου
H ενεργειακή πυκνότητα του ανανεωμένου MG4 λέγεται πως είναι 180 Wh ανά κιλό, νούμερο που δεν κατατάσσεται στα πολύ υψηλά της αγοράς. Ωστόσο, στόχευση της τεχνολογίας semi-solid state δεν είναι η μεγαλύτερη αυτονομία παρά η ανθεκτικότητα και διατήρηση της αποδοτικότητας και σε πιο ακραίες καιρικές συνθήκες. Στην προκειμένη περίπτωση, η MG δηλώνει πως το ανανεωμένο MG4 έχει testαριστεί στους -7 Βαθμούς Κελσίου παρουσιάζοντας 13,8% καλύτερη διαχείριση ενέργεις σε σχέση με μία μπαταρία LFP.