ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Τελικά οι νομοθέτες είναι άσχετοι ή πολύ σχετικοί που απλώς θέλουν να... αρμέγουν το αυτοκίνητο;

Τελικά οι νομοθέτες είναι άσχετοι ή πολύ σχετικοί που απλώς θέλουν να... αρμέγουν το αυτοκίνητο;

Ασχετοι νομοθέτες

9.151 Επισκέψεις στο άρθρο (27/9/2015)

Εδώ και δεκαετίες το αυτοκίνητο στη χώρα μας ταλαιπωρείται από την παράλογη νομοθεσία η οποία μάλλον αγγίζει τα όρια της ασχετοσύνης.

autotriti team

Εχθές διαβάσαμε για τις προθέσεις της κυβέρνησης να αλλάξει τα τέλη κυκλοφορίας. Ποιόν ρωτάνε άραγε αυτοί που νομοθετούν και καθορίζουν τις τύχες των αυτοκινήτων και των ιδιοκτητών τους στην Ελλάδα; Αν κρίνουμε από τις νομοθεσίες των τελευταίων ετών και τις πρόσφατες εξαγγελίες, είναι ελάχιστες οι φορές που φάνηκε κάποιος να ξέρει πραγματικά τι κάνει. Μήπως πριν νομοθετήσεις για το αυτοκίνητο καλό θα είναι να ξέρεις και από αυτοκίνητα;
Η μόνη σωστή απόφαση των τελευταίων ετών ήταν ο καθορισμός των τελών κυκλοφορίας με βάση τους ρύπους διοξειδίου του άνθρακα. Η ανθρωπότητα δίνει μάχη για να μειώσει το αέριο υπεύθυνο για την αύξηση του φαινομένου του θερμοκηπίου και την θέρμανση του πλανήτη, άρα καλό θα είναι να ευνοείται όποιος προτιμά αυτοκίνητο που εκπέμπει λιγότερο CO2
Και μετά τα έκαναν θάλασσα. Το ίδιο αυτοκίνητο πλήρωνε διαφορετικά τέλη αν είχε αγοραστεί ένα μήνα νωρίτερα ή αργότερα. Πάλι καλά να λέμε όμως. Γιατί στη φορολόγηση των καινούργιων και το Ενιαίο Τέλος Ταξινόμησης κανείς δεν κατάλαβε πως ο κυβισμός πέθανε και πως έγινε επανάσταση στα αυτοκίνητα τα τελευταία δέκα χρόνια. Ακόμη όμως ο φόρος υπολογίζεται με τον κυβισμό, όπως και τα χαράτσια, παλιών και καινούργιων άνω των 2.000 κ.εκ. 
Και βλέπουμε πολιτικούς, εμφανώς άσχετους με το θέμα, να τσουβαλιάζουν τα ντίζελ, παλιά και νέα, καινούργια και μεταχειρισμένα, Euro4, Euro5 και Euro6 και να προτείνουν φόρους και χαράτσια.
Είναι εμφανές ότι κανείς τους δεν γνωρίζει τις διαφορές, δεν ξέρει καν ποιοι ρύποι είναι βλαβεροί για το περιβάλλον και γιατί, και ποιοι για την υγεία. Φαίνεται πως τα μέτρα αποφασίζονται καθαρά με βάση το από πού μπορεί να έρθουν περεταίρω έσοδα στο κράτος, και κανείς δεν τηρεί ούτε καν τα προσχήματα και να δει αν ένα αυτοκίνητο Euro4 και ένα Euro6 μολύνουν το ίδιο τις πόλεις μας.
Και βάζουν τα παλιά οχήματα σε μία κατηγορία όλα μαζί και ετοιμάζονται να τους ρίξουν χαράτσια γιατί ρυπαίνουν, άσχετα με το ποιο είναι καλά συντηρημένο και ποιο όχι, ποιος έχει μπει στον κόπο και το έξοδο να φροντίσει το αυτοκίνητό του και τι σημαίνει αυτό για τους ρύπους του και τι όχι.Φαίνεται να ακολουθούν την τακτική που απαιτεί τους λιγότερους δυνατούς ελέγχους και να θέλουν να βασίζουν την πολιτική στα τεχνικά χαρακτηριστικά που είναι εύκολο να αποκτηθούν. 
Δεν θα ήταν καλύτερα πριν νομοθετούν για το αυτοκίνητο να ξέρουν κάτι παραπάνω; Να ρωτούν να μάθουν ή καλύτερα να βάλουν κάποιον σχετικό στο «τιμόνι»;Η κατάσταση αυτή μόνο κακό κάνει, με τις διαρροές και τα τερτίπια της εκάστοτε κυβέρνησης να φρενάρει την ούτως ή αλλιώς αργή πορεία της αγοράς αυτοκινήτου.
Εσείς τι λέτε; Πως μπορεί να αλλάξει η φορολόγηση του αυτοκινήτου αν κάποιος γνωρίζει, και τι περιμένετε να δείτε προς την σωστή κατεύθυνση;  

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

4green
NISSAN