• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
13 φωτογραφίες »

Κινητήρες, οδική συμπεριφορά & η γνώμη μας

153.929 Επισκέψεις στο άρθρο (11/4/2021)

Kινητήρες-Επιδόσεις: Kαλύτερες επιδόσεις από τον TFSI, κερδίζει σε κατανάλωση ο PureTech
Koιτάζοντας τόσο τα τεχνικά χαρακτηριστικά των κινητήρων των δυο premium αυτοκινήτων αλλά και τα νούμερα επιδόσεων, είναι σαφής η υπεροχή του 1,5 λίτρων TFSI κινητήρα του Q2. Aυτός διακρίνεται για τις καλές τιμές επιδόσεων και ρεπρίζ αλλά και τη γραμμική και ήσυχη λειτουργία του, ενώ διαθέτει και σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων και συνδυάζεται αποκλειστικά σε αυτή την απόδοση με το 7τάχυτο διπλού συμπλέκτη κιβώτιο S tronic. Απέναντί του στέκεται ένα από τα καλύτερα σύνολα στα 1,2 λίτρα, ο PureTech κινητήρας του 2008 με τους 130 ίππους, ο οποίος και καλές επιδόσεις προσφέρει και πολιτισμένος είναι με αποτέλεσμα να ανταποκρίνεται πλήρως στις απαιτήσεις του οδηγού του. Ο συνδυασμός του με το εξαιρετικό κιβώτιο ΕΑΤ8 των 8 σχέσεων ταιριάζει πολύ με τον χαρακτήρα του. Από την άλλη ως μικρότερος εξασφαλίζει συγκριτικά χαμηλότερες τιμές κατανάλωσης, ισοφαρίζοντας έτσι τον TFSI του Q2. Nα σημειώσουμε τέλος πως το 2008 προσφέρεται και στην έκδοση GT με απόδοση 155 ίππων που το φέρνει πιο κοντά σε απόδοση στο Audi Q2, ωστόσο ως ειδική και κορυφαία του έκδοση απέχει σημαντικά σε τιμή.

Στο δρόμο: Κερδισμένοι οι οδηγοί τους
Οδηγικά και τα δύο αυτοκίνητα εκφράζουν τον premium προσανατολισμό τους και αποδεικνύονται ιδιαίτερα ευχάριστα και ικανά σε όλες τις συνθήκες. Το ανανεωμένο Audi Q2 παρά τη σφιχτότερη ανάρτησή του παρουσιάζει εξαιρετικά επίπεδα ποιότητας κύλισης ενώ είναι και άνετο, προσφέροντας παράλληλα και καλή οδηγική αίσθηση όταν πιεστεί. Το Peugeot 2008 είναι γενικότερα πιο ισορροπημένο οδηγικά μεταξύ της άνεσης και της δυναμικής συμπεριφοράς, ξεχωρίζοντας γιΆ αυτό ανάμεσα σε όλα τα μοντέλα της κατηγορίας. Ετσι παραμένει εξαιρετικά άνετο και σταθερό μέσω της ανάρτησής του προσφέροντας παράλληλα επαρκή αίσθηση όταν πιεστεί. Σε κάθε περίπτωση η συμπεριφορά και των δύο μοντέλων χαρακτηρίζεται από ουδετερότητα και αυξημένα επίπεδα πρόσφυσης. Σε εκτός δρόμου καταστάσεις, η μεγαλύτερη απόσταση του 2008 από το έδαφος (170 χλστ. έναντι 145 χλστ. του Q2) του προσδίδει ελαφρώς μεγαλύτερες δυνατότητες κίνησης σε πατημένες χωμάτινες διαδρομές, με την ανάρτηση και σε αυτή την περίπτωση να ανταποκρίνεται αποτελεσματικά μέσω της πιο μαλακής της ρύθμισης.

Η γνώμη μας
Το Peugeot 2008 είναι ο βασιλιάς της κατηγορίας των B-SUV και αυτό μόνο τυχαίο δεν είναι. Η αντιπαράθεσή του με ένα από τα πιο ικανά και premium μοντέλα όπως το ανανεωμένο Audi Q2 δεν το αγχώνει σε κανένα επίπεδο. Η ανανέωση του Q2 πάντως το κατέστησε ακόμα πιο ενδιαφέρον, ενώ διακρίνεται για την πληρότητά του στην έκδοση με τον 1.500άρη κινητήρα ανεβάζοντας όμως σημαντικά την τιμή του. Πάντως και με τον 1.000άρη TSI κινητήρα των 110 ίππων, είναι και πάλι ακριβότερο από το Peugeot 2008 των 130 ίππων στις βασικές τους εκδόσεις. 

Προηγούμενη

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Σχολιάστε