• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Γίνεται ένα Peugeot να στέκεται απέναντι σε ένα Audi; Το 3008 το έκανε.

Το Peugeot 3008 στρίβει γέρνοντας λογικά και κρατώντας δυναμικά.

Η ποιότητα κύλισης του Q3 δεν παίζεται, ενώ είναι ουδέτερο στην άσφαλτο με αίσθηση, που θυμίζει A3.

Εντυπωσιακό σε σχεδίαση και με premium στοιχεία το εσωτερικό του Peugeot 3008.

Συγκρατημένη σχεδίαση, αλλά premium χαρακτηριστικά ποιότητα στην καμπίνα του Q3.

Εντελώς ψηφιακός ο πίνακας οργάνων του 3008, που προσαρμόζεται στα γούστα του οδηγού.

Πλήρης και ευανάγνωστος πίνακας οργάνων με οθόνη πληροφορικών ανάμεσα στα αναλογικά στοιχεία.

Ξεχωρίζουν οι αεροπορικού τύπου διακόπτες στη βάση της κονσόλας του 3008.

Το 3008 δεν έχει τετρακίνηση, αλλά σύστημα Advanced Grip Control, που ελέγχεται από αυτόν το περιστροφικό διακόπτη.

Η οθόνη του infotainment στο Q3 δεν είναι αφής.

Audi Q3 Vs Peugeot 3008

Διαβάστηκε από 8862 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 29/7/2017

Γίνεται ένα Peugeot να στέκεται απέναντι σε ένα Audi; Και όμως γίνεται, στην περίπτωση του 3008 τουλάχιστον, που βαδίζει σε premium μονοπάτια και κοιτάει το Q3 στα μάτια.

 
Το ολοκαίνουργιο 3008 ήρθε στη δεύτερη γενιά του σαν κανονικό SUV και έχοντας πλέον premium χαρακτηριστικά ποιότητας (σ.σ. δεν είναι τυχαίο που ψηφίστηκε ως Καλύτερο Αυτοκίνητο της Χρονιάς για το 2017) μπορεί να σταθεί απέναντι από το Audi Q3, το οποίο πάντως στο προσεχές μέλλον θα αντικατασταθεί από νέας γενιάς μοντέλο. Ας δούμε όμως πιο αναλυτικά τους τομείς της αξιολόγησης και πώς εξελίσσεται σε επιμέρους κριτήρια η κόντρα. 
 
Σχεδίαση: Εντυπωσιάζει το 3008 
Τη στιγμή που το μήκους 4.385 χλστ. Audi Q3 εφαρμόζει μια σχεδιαστική πολιτική κομψών, αλλά ιδιαίτερα ήπιων τόνων, το μεγαλύτερο Peugeot 3008 (4.447 χλστ.) έχει τον τρόπο να κερδίζει τη μάχη των εντυπώσεων. Αυτό οφείλεται σε στοιχεία, όπως η κορυφαία απόσταση των 219 χλστ. από το έδαφος, η κυψελωτή μάσκα, τα τραβηγμένα προς τα πίσω μπροστινά φώτα σε σχήμα ματιών γάτας και βέβαια η μαύρη διακοσμητική φάσα στο πίσω μέρος που ενσωματώνει τα 3πλά φώτα LED. 
 
Εσωτερικό: Κερδίζουν οι premium νότες του 3008 
Και τα δύο μοντέλα έχουν δώσει έμφαση στην ποιότητα της κατασκευής, με αυτή του 3008 να πλησιάζει τα premium επίπεδα του Q3, τόσο από πλευράς υλικών, όσο και συναρμογής-φινιρίσματος. Το Q3 έχει πιο μίνιμαλ λογική με λιτή εικόνα, που δεν κρύβει τα χρονάκια της, όταν το 3008 εντυπωσιάζει με στοιχεία όπως ο ψηφιακός πίνακας οργάνων, ο οθόνης αφής και τα κουμπιά αεροπορικού τύπου στην κονσόλα. Από την άλλη στο 3008 ξενίζει το φαρδύ τούνελ ανάμεσα σε οδηγό και συνοδηγό.
 
Περισσότερος «αέρας» για τα γόνατα των πίσω στο Q3 
Σε ότι αφορά στην ευρυχωρία της καμπίνας, το 3008 προσφέρει αρκετό πλάτος και ύψος, αλλά προσφέροντας 520 λτ. χώρο αποσκευών προσφέρει μικρότερο χώρο για τα γόνατα των πίσω. Αντίθετα το μικρότερο σε διαστάσεις και μεταξόνιο Q3 προσφέρει αρκετά μεγαλύτερο χώρο για τα γόνατα, με τον χώρο αποσκευών να υπολείπεται όμως 60 λτ. έναντι του 3008. Και στα δύο όμως μοντέλα το σχήμα είναι κανονικό και άριστα εκμεταλλεύσιμο.
 
Κινητήρες-Επιδόσεις: Περισσότερες επιλογές και τετρακίνηση στο Q3 
H γκάμα Q3 αποτελείται από turbo κινητήρες. Στη βάση των βενζινοκινητήρων είναι ένας 1.400άρης TFSI με 125 ή 150 ίππους (με σύστημα απενεργοποίησης των 2 κυλινδρων) και ένα 2λιτρο TFSI σύνολο με 180 και 220 ίππους. Στα diesel υπάρχει ένας 2λιτρος TDI με 150 ή 184 ίππους. Σε κάποιες εκδόσεις προσφέρεται κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG και τετρακίνηση quattro.
 
Η γκάμα επίσης turbo βενζινοκινητήρων του 3008 αποτελείται από ένα 3κύλινδρο 1,2 PureTech σύνολο 130 ίππων και ένα 1,6 THP 165 ίππων. Στα diesel έχουμε ένα σύνολο 1,6 λτ. με 100 ή 120 ίππους, καθώς και ένα 2λιτρο με 150 ή 180 ίππους. Εκτός από το 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, προσφέρεται και κλασικό αυτόματο EAT6. Καμία έκδοση δεν προσφέρει τετρακίνηση και αντΆ αυτής υπάρχει σύστημα Advanced Grip Control. Στις βασικές βενζινοκίνητες εκδόσεις, το Q3 είναι πιο γρήγορο, αλλά το 3008 πιο οικονομικό σε κατανάλωση.
 
Στο δρόμο: Koρυφαία ποιότητα κύλισης το Q3, διττό χαρακτήρα το 3008
Παρά το ύψος του και την αυξημένη απόσταση από το έδαφος, το 3008 εμφανίζεται ιδιαίτερα πειστικό στο δρόμο. Στρίβει γέρνοντας λογικά και κρατώντας δυναμικά. Η σφιχτή ανάρτηση θα ταράξει λίγο τους επιβάτες πάνω από έντονες εγκάρσιες ανωμαλίες, αλλά σε γενικές γραμμές η άνεση είναι καλή και το επίπεδο θορύβου χαμηλό. Με 219 χλστ. από το έδαφος, το Advanced Grip Control (5 προγράμματα λειτουργίας για κίνηση σε σαθρά εδάφη σε συνεργασία με το ESP) και τα ελαστικά λάσπης-χιονιού, το 3008 έχει ξεκάθαρα διττό χαρακτήρα.
 
Από την άλλη, η ποιότητα κύλισης του Q3 δεν παίζεται, ενώ είναι ουδέτερο στην άσφαλτο με αίσθηση, που θυμίζει A3. Η κλίση είναι συγκρατημένη και το μπροστινό σύστημα ιδιαίτερα ακριβές. H τετρακίνηση κάνει τη διαφορά στην βρεγμένη άσφαλτο, αλλά τα νορμάλ ελαστικά δεν αφήνουν πολλά περιθώρια για εκτός δρόμου περιπέτειες.

Η άποψή μας
Το Peugeot 3008 αποτελεί μια άκρως δελεαστική πρόταση, λόγω της εικόνας, των premioum προσανατολισμών και του δραστήριου οδικού χαρακτήρα, ακόμα και εκτός δρόμου ελέω Grip Control. 
 
Το Q3 έχει ξεκάθαρο premium χαρακτήρα, που δικαιολογεί άλλωστε και την διαφορά τιμής (από 28.300 ¤ έναντι 24.900 ¤ του 3008.), ενώ στη γκάμα του προσφέρει και τετρακίνηση. Η όποια επιλογή είναι θέμα προτεραιοτήτων…

 
  • Γιωργος

    Η ποιοτητα κυλισης του Q3 δεν μπορει να συγκριθει με το 3008.Πιο high teck μπορει να ειναι το 3008 αλλα μεχρι εκει...Επειδη τα εχω οδηγησει και τα δυο..

      2