• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το εσωτερικό του Focus RS προέρχεται σχεδόν αυτούσιο από τις υπόλοιπες εκδόσεις του μοντέλου, με τα μπάκετ καθίσματα και τα επιπλέον όργανα στο ταμπλό να αποτελούν στοιχεία αυτής της έκδοσης.

Το εσωτερικό του Focus RS προέρχεται σχεδόν αυτούσιο από τις υπόλοιπες εκδόσεις του μοντέλου, με τα μπάκετ καθίσματα και τα επιπλέον όργανα στο ταμπλό να αποτελούν στοιχεία αυτής της έκδοσης.

High light στο εσωτερικό τα τρία όργανα που δεσπόζουν στο άνω μέρος του ταμπλό.

Κορυφαίο επίπεδο ποιότητας και high tech διάκοσμο συναντούμε στο εσωτερικό του Audi S3. Tα σπορ στοιχεία της έκδοσης είναι διακριτικά αλλά σε κάθε περίπτωση εντείνουν τον γενικότερα ευχάριστο χαρακτήρα του.

Κορυφαίο επίπεδο ποιότητας και high tech διάκοσμο συναντούμε στο εσωτερικό του Audi S3. Tα σπορ στοιχεία της έκδοσης είναι διακριτικά αλλά σε κάθε περίπτωση εντείνουν τον γενικότερα ευχάριστο χαρακτήρα του.

Το ατού του Audi S3 στο εσωτερικό είναι ο ψηφιακός πίνακας οργάνων.

Eσωτερικό: Tα μπάκετ του RS είναι αλλού...

Διαβάστηκε από 101333 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 6/7/2018
 

Ο εσωτερικός «κόσμος» των δύο αυτοκινήτων ακολουθεί πιστά τα σχεδιαστικά και ποιοτικά στάνταρ των μικρότερων εκδόσεων, με τις σπορ αναφορές να διανθίζουν την εικόνα τους. Το S3 αρχικά, διακρίνεται για τον πιο σύγχρονο και high tech διάκοσμό του, ενώ ποιοτικά είναι άρτιο με πολύ καλής ποιότητας υλικά και τέλεια συναρμολόγηση. Αν και πλέον τα σπορ στοιχεία μπορείς να τα βρεις και στις S-Line εκδόσεις των μικρότερων εκδόσεων του Α3, σε κάθε περίπτωση συμπληρώνουν τον ευχάριστο συνολικά διάκοσμο. Το Focus RS από την άλλη δεν έχει αυτό το «κάτι» επιπλέον που να το διαφοροποιεί αισθητά από τις απλές εκδόσεις, με τα μπάκετ καθίσματα της Recaro και τα οργανάκια ενδείξεων στο πάνω μέρος του ταμπλό να είναι τα μοναδικά στοιχεία που το διαφοροποιούν. Στην πράξη πάντως, η ψηλή τοποθέτηση του καθίσματος δεν διαμορφώνει μια σπορ θέση οδήγησης. Θα θέλαμε να καθόμασταν λίγο πιο χαμηλά και το κάθισμα να ρυθμίζεται. Η ποιότητα κατασκευής βρίσκεται στα πολύ καλά επίπεδα των απλών εκδόσεων του Focus, όπως και το φινίρισμα. Οι χώροι είναι καλοί για 4 επιβάτες και στα δύο αυτοκίνητα, με τον χώρο αποσκευών να έχει υποστεί μείωση όγκου από τις απλές εκδόσεις τους. Ετσι έχουμε 340 λίτρα χώρο αποσκευών στο S3 και 260 λίτρα διαθέσιμα στο πίσω μέρος του Focus RS.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

LPG: Τα συστήματα 5ης γενιάς είναι εδώ!

Φίλτρα λαδιού: Δώσε «πνοή» στον κινητήρα

Γιατί… πατινάρει το αυτοκίνητο σου!

Απεταξάμην τους κακομαθημένους οδηγούς

Η κίνηση στους δρόμους

«Μυστήριο» Honda Civic Type R στο Ring

Δοκιμή: Citroen C5 Aircross 2.0 lt.

Nέα Special έκδοση για το Toyota Hilux

Νέο concept από Citroen

Το Hyundai Sonata N θα είναι κάπως έτσι

Η νέα Mercedes-AMG A 45 «γδύνεται»

Οι νικητές του 2ου γύρου στο Πρωτάθλημα Αναβάσεων

Mega Τεστ ελαστικών μοτοσυκλέτας: Ποιο είναι το καλύτερο;

Διευκρίνιση της FIA για την πιστοποίηση των Ιστορικών οχημάτων

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

MITSUBISHI: Ατοκο χρηματοδοτικό: 0% επιτόκιο,100 ευρώ/μήνα

NISSAN: Qashqai το απόλυτο SUV από 20.490€

CITROEN: Νέο C5 Aircross με 130PS από 22.550€

PEUGEOT: Nέο Peugeot 508 από 29.900€

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

MICHELIN: Επιδόσεις που φτιάχτηκαν για να διαρκούν

SEAT: Eπίλεξε το δικό σου Αrona από 15.245€

Ψηφίστε και κερδίστε 4 μοτοσυκλέτες

περισσότερα »