" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Αυτό είναι το ολοκαίνουργιο 5θυρο Subaru Impreza, το πρώτο μοντέλο μαζί με το sedan, που χρησιμοποιεί τη νέα παγκόσμια πλατφόρμα της εταιρείας.

Η νέα πλατφόρμα της Subaru είναι πιο άκαμπτη κατά 70%, ενώ βελτιώνει την απορρόφηση της σύγκρουσης κατά 40%. Το κέντρο βάρους βρίσκεται ακόμα πιο χαμηλά από πριν, ενώ έχει επαναρυθμιστεί η ανάρτηση.

Σε σχέση με πριν, το νέο Impreza διαθέτει μεγαλύτερο μεταξόνιο κατά 25,4 χλστ., με το αμάξωμά του να είναι φαρδύτερο κατά 38,1 χλστ. και μακρύτερο κατά 40,6 χλστ., ενώ το ύψος έχει κοντύνει κατά 10,2 χλστ.

Στη Νέα Υόρκη η Subaru παρουσίασε τη νέα γενιά του Impreza σε sedan και hatchback αμάξωμα.

Στο εσωτερικό υπάρχει το σύστημα infotainment Starlink, ενώ ο στάνταρ εξοπλισμός ασφάλειας είναι υπερπλήρης.

Αυτό είναι το 5θυρο Impreza

Διαβάστηκε από 2527 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 23/3/2016

Νωρίτερα σήμερα, σας παρουσιάσαμε το νέο Subaru Impreza sedan. Με την έκθεση της Νέας Υόρκης να ανοίγει τις πύλες της, γνωρίζουμε και την hatchback εκδοχή του.

 
Αυτό είναι το ολοκαίνουργιο 5θυρο Subaru Impreza, το πρώτο μοντέλο μαζί με το sedan, που χρησιμοποιεί τη νέα παγκόσμια πλατφόρμα της εταιρείας. Νωρίτερα σήμερα, υπενθυμίζουμε πως είχαμε παρουσιάσει το νέο Subaru Impreza sedan.

Σε σχέση με το προκάτοχο μοντέλο, το νέο Impreza διαθέτει μεγαλύτερο μεταξόνιο κατά 25,4 χλστ., με το αμάξωμά του να είναι φαρδύτερο κατά 38,1 χλστ. και μακρύτερο κατά 40,6 χλστ., ενώ το ύψος έχει κοντύνει κατά 10,2 χλστ., γεγονός που βοηθάει στο να καταστεί το σχήμα του πιο αεροδυναμικό.

Το παρόν δίνει φυσικά η νέα γενιά του συστήματος 4κίνησης Symmetrical All-Wheel Drive, ενώ η Subaru εξοπλίζει το μοντέλο της με μια σειρά τεχνολογιών όπως τα Adaptive Cruise Control, Automatic Pre-Collision Braking, Lane Departure, Sway Warning και Lane Keep Assist. Όλα τα παραπάνω συστήματα ασφάλειας ανήκουν στο βασικό εξοπλισμό του οχήματος.

Περισσότερα νέα στο Auto Τρίτη

Η νέα πλατφόρμα της Subaru είναι πιο άκαμπτη κατά 70%, ενώ βελτιώνει την απορρόφηση της σύγκρουσης κατά 40%. Το κέντρο βάρους βρίσκεται ακόμα πιο χαμηλά από πριν, ενώ έχει επαναρυθμιστεί η ανάρτηση. Η τελευταία διαθέτει πίσω διπλά ψαλίδια με μπάρα σταθεροποίησης βιδωμένη απευθείας στο αμάξωμα.

Τόσο το sedan όσο και το hatch μοντέλο, φέρουν τον πειραγμένο 2λιτρο boxer κινητήρα που αποδίδει 4 ίππους περισσότερους από πριν, φτάνοντας πλέον στους 152 ίππους. Η Subaru προσέθεσε άμεσο ψεκασμό και προέβη σε άλλες μικρότερες επεμβάσεις στο σύνολο. Όπως και πριν, το παρόν δίνει και το κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων Lineartronic.

Οι σπορ εκδόσεις του νέου Impreza θα εξοπλίζονται με Active Torque Vectoring, ειδικό setup της ανάρτησης και τροχούς 18 ιντσών. Επιπλέον προεξάρχοντα χαρακτηριστικά αποτελούν τα φώτα ημέρας LED, το μαύρο φινίρισμα της γρίλιας και τα ενσωματωμένα στους καθρέπτες, φλας.