Αυτό είναι το Peugeot 9X8 με νέα σιλουέτα που θα τρέξει στο WEC 2024

1.691 Επισκέψεις στο άρθρο (26/3/2024)
Αυτό είναι το Peugeot 9X8 με νέα σιλουέτα που θα τρέξει στο WEC 2024
6 Φωτογραφίες »

- Η ενημερωμένη έκδοση του 9X8 θα συμμετάσχει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής του 2024
- Οι κανονισμοί άλλαξαν με αποτέλεσμα να επανασχεδιαστεί το 90% των εξαρτημάτων της αρχικής έκδοσης
- Απέκτησε πίσω πτέρυγα, νέα ελαστικά και νέα χρώματα αμαξώματος
- Θα κάνει το αγωνιστικό του ντεμπούτο στις 21 Απριλίου

Η ενημερωμένη έκδοση του 9X8 θα συμμετάσχει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής του 2024

Η Peugeot αποκάλυψε την ενημερωμένη έκδοση του 9X8 που θα συμμετάσχει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC), συμπεριλαμβανομένου του 24 Hours of Le Mans. Μετά από την πρώτη πλήρη σεζόν στο WEC της FIA, συμπεριλαμβανομένης μιας ενθαρρυντικής επίδοσης στο Le Mans και ενός παρθενικού βάθρου (3η θέση) στη Monza, το Peugeot 9X8 έχει εφοδιαστεί με αρκετές αναβαθμίσεις, καθώς φαίνεται ότι θα διαδραματίσει σημαντικό ρόλο φέτος σε μια αρκετά ανταγωνιστική κατηγορία Hypercar, που περιλαμβάνει εννέα κατασκευαστές και δεκαεννέα πρωτότυπα μοντέλα.

Οι κανονισμοί άλλαξαν με αποτέλεσμα να επανασχεδιαστεί το 90% των εξαρτημάτων της αρχικής έκδοσης

Στην αρχική του έκδοση, το Peugeot 9X8 σχεδιάστηκε με βάση τους τεχνικούς κανονισμούς που είχαν εκπονηθεί το 2020/2021. Ωστόσο, μεταξύ της φάσης σχεδιασμού του αυτοκινήτου και της αγωνιστικής του εμφάνισης το καλοκαίρι του 2022, οι κανονισμοί άλλαξαν, με αποτέλεσμα ορισμένες σχεδιαστικές επιλογές να αναθεωρηθούν προκειμένου να επιτύχουν τους φιλόδοξους στόχους που έθεσε η Team Peugeot TotalEnergies. Ο Olivier Jansonnie, Τεχνικός Διευθυντής της Peugeot Sport, επισήμανε πως το Peugeot 9X8 έχει τροποποιηθεί στην αεροδυναμική του και στη σχεδίαση του πίσω χώρου ώστε να εκμεταλλευτεί όλες τις δυνατότητες των νέων κανονισμών. Πιο συγκεκριμένα, δήλωσε πως επανασχεδιάστηκε περίπου το 90% των εξαρτημάτων του αμαξώματος.

Απέκτησε πίσω πτέρυγα, νέα ελαστικά και νέα χρώματα αμαξώματος

Μια από τις βασικές αλλαγές ήταν η τοποθέτηση ενός πίσω φτερού, αλλά και η αντικατάσταση των ελαστικών πλάτους 31/31 cm σε όλους τους τροχούς με ελαστικά 29 cm μπροστά και 34 cm πίσω, προκειμένου να επιτευχθεί καλύτερη αεροδυναμική ισορροπία. Το πλαίσιο παρέμεινε στην ουσία το ίδιο, αλλά το κέντρο βάρους του Peugeot έχει αναθεωρηθεί αρκετά με βάση τα νέα ελαστικά. Επιπλέον, μεγάλη σημασία δόθηκε και στα χρώματα του αμαξώματος, που περιλαμβάνουν μαύρο, γκρι, λευκό και πράσινο, ενώ η Peugeot ζήτησε από το Style Center της να αναπτύξει εσωτερικά ένα νέο θέμα με βάση το λογότυπο της εταιρείας καταλήγοντας σε ένα σχέδιο που απεικονίζει το κεφάλι ενός λιονταριού.

Θα κάνει το αγωνιστικό του ντεμπούτο στις 21 Απριλίου

Η απόφαση για την εισαγωγή ορισμένων ριζικών αναβαθμίσεων στο αυτοκίνητο για τη σεζόν του 2024, λήφθηκε τον Μάρτιο του 2023. Η Peugeot Sport εργάστηκε για να επανασχεδιάσει το αυτοκίνητο ταυτόχρονα με τη συμμετοχή στην σεζόν 2023 του WEC. Αφού η έκδοση 2023 του Peugeot 9X8 έκανε την τελευταία της εμφάνιση στα 1812 χιλιόμετρα του Κατάρ, στον εναρκτήριο γύρος του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Αντοχής FIA 2024, πρόκειται τώρα να ανοίξει τον δρόμο στην έκδοση του 2024 στον αγώνα 6 Hours of Imola, δεύτερο γύρο της σεζόν FIA WEC, στις 21 Απριλίου.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Hyundai
SEAT