
Θα σας απασχολήσει ένα αυτοκίνητο από κατασκευαστή που δεν είναι αυτοκινητοβιομηχανία;
Αυτοκίνητο από την Apple, την Google ή ακόμη και από την Lacoste;
2.831 Επισκέψεις στο άρθρο (18/8/2015)
Υπάρχει χώρος για νέα μάρκες; Γίνεται την ίδια στιγμή που οι κατασκευαστές συνεργάζονται και μειώνουν τις μάρκες τους, να δημιουργούνται νέες από εταιρείες που δεν προέρχονται από τον χώρο του αυτοκινήτου; Πόσο πιθανό είναι να δούμε ένα αυτοκίνητο με σήμα το μηλαράκι της Apple; Και πόσο πιθανό με το κροκοδειλάκι της Lacoste;
autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
Μιλάμε για τα Google οχηματάκια που θυμίζουν λίγο από συγκρουόμενα, λίγο από ταινίες επιστημονικής φαντασίας του 60. Που είναι φτιαγμένα για την Google και όχι απλά με τα σήματά της. Εντάξει, δεν πωλούνται στις εκθέσεις, μιλάμε όμως για οχήματα κανονικά από έναν κατασκευαστή που δεν είναι αυτοκινητοβιομηχανία.
Τέτοια οχήματα, λένε οι φήμες, θα δούμε και από την Apple. Για το αν και κατά πόσο η Apple μπορεί να ταρακουνήσει τον χώρο του αυτοκινήτου όσο τα κατάφερε στον χώρο της κινητής τηλεφωνίας μένει να το δούμε.
Όμως υπάρχει χώρος για νέους κατασκευαστές στο χώρο του αυτοκινήτου; Χώρος για νέες μάρκες; Θα έλεγε κανείς πως με τις υπάρχουσες μάρκες να συρρικνώνονται, το τελευταίο που θα περίμενε κανείς είναι να δει νέες και μάλιστα προερχόμενες εκτός της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Κι όμως παρότι χάσαμε μερικά γνωστά ονόματα τα τελευταία δέκα χρόνια, μερικά νέα προστέθηκαν. Το πιο σημαντικό είναι αυτό της Tesla, μιας νέας μάρκας με αποκλειστικά ηλεκτρικά οχήματα, που όμως δεν θυμίζουν σε τίποτα αμαξάκια του γκολφ. Η Tesla δραστηριοποιείται κυρίως στην Αμερική, έρχεται όμως σταδιακά και στην Ευρώπη και ταρακουνάει αρκετά το αυτοκινητικό στερέωμα με ένα όμορφο, σπορ τετράθυρο premium αυτοκίνητο με επιδόσεις σούπερκαρ.
Και τέτοιους συνδυασμούς δεν έχουμε δει πολλούς, ενώ φαίνεται πως είναι αυτό το μάζεμα ετερόκλητων χαρακτηριστικών σε μία μάρκα που αναμένεται να δούμε και από ότι άλλο περιμένουμε στο επόμενο διάστημα.
Εσείς όμως το βλέπετε πιθανό; Να μπουν μάρκες από άλλους χώρους στο χώρο του αυτοκινήτου; Και τελικά εσείς θα κοιτάξετε προς την κατεύθυνσή τους; Θα σας απασχολήσει ένα αυτοκίνητο από κατασκευαστή που δεν είναι αυτοκινητοβιομηχανία; Τι λέτε;