Το Peugeot 5008 είναι το μεγαλύτερο SUV της γαλλικής φίρμας.

Τα σχεδιαστικά στοιχεία που προέρχονται από το Peugeot 3008 διαμορφώνουν ένα όμορφο αισθητικό αποτέλεσμα παρά τα 4,7 μ. μήκους του 5008.

Η χαρακτηριστική μπροστινή γρίλια της Peugeot.

Kομψό σχεδιαστικά, με την επιθετικότητα και τον εκλεπτυσμένο του χαρακτήρα να συνυπάρχουν αρμονικά.

Πλούσιος εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας.

Ικανός ως προς την απόδοση και οικονομικός είναι ο 1,6 λίτρων BlueHDi κινητήρας της Peugeot και στο 5008. Ο πολιτισμένος του χαρακτήρας συμπληρώνεται και από το αρμονικό 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ΕΑΤ6.

Το εσωτερικό του Peugeot 5008 διατηρεί την φιλοσοφία i-Cockpit της Peugeot και διακρίνεται για τον high tech διάκοσμο, την πολύ καλή ποιότητα κατασκευής του και την πληρότητά του σε συστήματα υποβοήθησης του οδηγού.

Πλήρως ψηφιακός ο πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών, υψηλής ανάλυσης και εντυπωσιακής αισθητικής.

Κορυφαία ποιότητα υλικών στο εσωτερικό.

Ποιοτικά τα υλικά και η συναρμογή βρίσκονται σε κορυφαία επίπεδα, ενώ εδώ συναντάμε έναν νέο πιο premium επιλογέα για το αυτόματο κιβώτιο.

Ο χώρος αποσκευών έχει όγκο 780 λτ..

Με μικρές παραχωρήσεις στα δύο πτυσσόμενα καθίσματα της 3ης σειράς, μπορούν να φιλοξενηθούν και ενήλικες.

Μεγάλες είναι οι δυνατότητες διαρρύθμισης που προσφέρουν τα ανεξάρτητα καθίσματα στο εσωτερικό του Peugeot 5008.

Αν χρειαστεί να φιλοξενηθούν άλλοι 2 επιβάτες στην τελευταία προαιρετική σειρά καθισμάτων, τα μεσαία συρόμενα καθίσματα θα πρέπει να μετακινηθούν εμπρός.

Η αναδίπλωση όλων των καθισμάτων είναι εύκολη και διαμορφώνει έναν πλήρως επίπεδο χώρο αποσκευών με όγκο 1.940 λίτρων.

Σταθερό άνετο και ασφαλές σε κάθε περίπτωση είναι οδηγικά το Peugeot 5008. Παράλληλα προσφέρει ευχάριστη αίσθηση στον οδηγό του ενώ αν και δικίνητο θα τον καλύψει πλήρως και σε ελαφριές εκτός δρόμου αναζητήσεις.

Νέο Peugeot 5008 1,6 BlueHDi 120 PS ΕΑΤ6 - MPV με κουστούμι SUV

44.071 Επισκέψεις στο άρθρο

Το 3008 έστρωσε το κόκκινο χαλί για την είσοδο της Peugeot στα premium «σαλόνια», εκεί που πατάει τώρα το νεότερο και μεγαλύτερο crossover με πολυχρηστικό χαρακτήρα, το 5008. 

Whats new

- 7 θέσιο crossover με πολυχρηστικά στοιχεία
- Κινητήρας 1,6 λτ. πετρελαίου με 120 ίππους
- Καίει 7,4 λτ./100 χλμ.
- Τιμή από 25.900 ευρώ

Το Peugeot 5008 δεν είναι κάποιο ολοκαίνουριο όνομα της Peugeot, αφού πριν 8 χρόνια το ομώνυμο αυτοκίνητο της Γαλλικής εταιρείας αποτέλεσε ένα χαρισματικό πολυχρηστικό όχημα. Οι καιροί άλλαξαν όμως , η αγορά ωρίμασε και «πέταξε» εκτός τα αμιγώς πολυχρηστικά αυτοκίνητα, βάζοντας στη θέση τους τα πολύ πιο πρακτικά crossover, τα οποία δεν χρειάζεται να υπενθυμίσουμε ότι έχουν αλλάξει τον χάρτη της αυτοκινητοβιομηχανίας σε παγκόσμιο επίπεδο. 

Το νέο 5008 είναι ένα σύγχρονο δείγμα γραφής για τα δεδομένα της κατηγορίας, το οποίο μάλιστα δεν απαρνείται το «πολυχρηστικό» του παρελθόν, αλλά με εμφανώς πιο crossover χαρακτήρα προσφέρει την πρακτικότητα και τις ανέσεις για να καλύψει τις ανάγκες έως και 7 επιβατών. Η συνταγή δεν ήταν δύσκολη για την Peugeot, αφού κάτι αντίστοιχο έκανε με το πιο συμβατικό crossover 3008 πρόσφατα, το οποίο φυσικά εμπνέει σε όλα τα επίπεδα το νέο 5008.
 
Από 25.900 ευρώ και η βενζίνη και η έκδοση diesel
To Peugeot 5008 είναι διαθέσιμο σε τιμές που ξεκινούν από τα 25.900 ευρώ και όπως και στο μικρότερο και φθηνότερο κατά 1.000 ευρώ Peugeot 3008, αυτή η τιμή αφορά τόσο την βασική βενζινοκίνητη έκδοση όσο και την έκδοση πετρελαίου. Η τιμή αυτή διαμορφώνεται μετά από προωθητική ενέργεια της εισαγωγικής εταιρείας και κρίνεται πολύ καλή αναλογικά με τον χαρακτήρα του και τον εξοπλισμό του στην βασική έκδοση Access, από την οποία ωστόσο απουσιάζουν κάποια από τα πολυχρηστικά highlights που το καθιστούν ξεχωριστό για τα δεδομένα της κατηγορίας.

Εμφάνιση: Κομψό παρά τον όγκο του
Αν και σχεδιαστικά το 5008 βασίζεται εν πολλοίς στο 3008, οι μεγαλύτερες διαστάσεις του δεν κρύβονται. Ωστόσο αναλογικά κρίνεται κομψό, με την επιθετικότητα και τον εκλεπτυσμένο του χαρακτήρα να συνυπάρχουν αρμονικά. Πιο συγκεκριμένα, η νεότερη σχεδιαστική φιλοσοφία της Peugeot είναι παρούσα και εδώ με τη μεγάλη μάσκα να δεσπόζει ψηλά στο εμπρόσθιο μέρος και το μεγάλο αεραγωγό στο κάτω μέρος αντίστοιχα, που ενσωματώνει στα άκρα του τους προβολείς ομίχλης. Πολύ μοντέρνα είναι επίσης, τα εμπρόσθια φωτιστικά, που παραπέμπουν σε αυτά του Peugeot 3008. Ουσιαστικά και πίσω τα κύρια χαρακτηριστικά της εμφάνισης (φωτιστικά και προφυλακτήρας) παραπέμπουν άμεσα στο 3008, με την βασικότερη διαφορά των δύο μοντέλων να εστιάζεται στον πίσω όγκο και συγκεκριμένα στο τελείωμα της οροφής, με το 7θέσιο 5008 να είναι πιο τετραγωνισμένο σε εκείνο το σημείο ώστε να μην θυσιάζεται ο χώρος για τα κεφάλια των επιπλέον 2 επιβατών.

Kινητήρας-Κιβώτιο: Και εδώ επάρκεια από τον 1,6 BlueHDi του ομίλου
Ο κινητήρας πετρελαίου που εφοδιάζει το Peugeot 3008 είναι ο γνωστός πλέον 1,6 λίτρων BlueHDi με απόδοση 120 ίππων και ροπή της τάξης των 300 Nm. Μέχρι την αντικατάστασή του από τον νέο 1,5 λίτρων diesel κινητήρα των 130 ίππων που θα «φορεθεί» και στο 5008, αυτός προσφέρει τις υπηρεσίες του αποτελεσματικά κινώντας με ευκολία το αμάξωμα των 1.455 κιλών (με οδηγό). Επίσης, ο κινητήρας αυτός διακρίνεται για την πολιτισμένη του λειτουργία σε όλο το φάσμα περιστροφής του, ενώ αποδεικνύεται και αρκετά οικονομικός σε κατανάλωση. Το αυτόματο κιβώτιο EAT6 των 6 σχέσεων έχει ομαλή λειτουργία και συνεργάζεται άψογα με το μοτέρ σε κάθε περίσταση, ενώ διαθέτει και λειτουργία Sport για πιο άμεσες αλλαγές αλλά και σε υψηλότερες στροφές του κινητήρα. Τέλος, το κιβώτιο ενσωματώνει και χειριστήρια αλλαγής σχέσης πίσω από το τιμόνι (paddles) για την πλήρως χειροκίνητη λειτουργία του.  

Eσωτερικό – Χώροι: Προχωρημένο αισθητικά, ποιοτικό και ευρύχωρο
Στο πανομοιότυπο με του 3008 αλλά πιο φαρδύ εσωτερικό του νέου γαλλικού SUV, συναντάμε την εξέλιξη του φουτουριστικού i-Cockpit της Peugeot, με το μικρό σε διαστάσεις τιμόνι, τη μεγάλη οθόνη αφής 8 ιντσών για τον έλεγχο του infotainment και των βασικών λειτουργιών, καθώς και τον πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών, υψηλής ανάλυσης και εντυπωσιακής αισθητικής. Ποιοτικά τα υλικά και η συναρμογή βρίσκονται σε κορυφαία επίπεδα, ενώ εδώ συναντάμε έναν νέο πιο premium επιλογέα για το αυτόματο κιβώτιο. 

Οι χώροι  είναι υπεραρκετοί για 5 επιβάτες, με τους 3 που θα φιλοξενηθούν στα ανεξάρτητα πίσω καθίσματα να έχουν στη διάθεσή τους «άφθονο» χώρο για τα κεφάλια αλλά και για τα πόδια τους. Αν χρειαστεί να φιλοξενηθούν άλλοι 2 επιβάτες στην τελευταία προαιρετική σειρά καθισμάτων, τα μεσαία συρόμενα καθίσματα θα πρέπει να μετακινηθούν εμπρός, όμως και πάλι ο χώρος για τα πόδια ικανοποιεί τους μέσου ύψους επιβάτες. Έτσι βολεύονται με κάποιες παραχωρήσεις στην τελευταία σειρά καθισμάτων οι άλλοι δύο ενήλικες επιβάτες. Το μεγάλο μεταξόνιο των 2.840 χλστ. επενεργεί θετικά και ως προς τον διαθέσιμο χώρο για τις αποσκευές του 5008, διαμορφώνοντας όγκο 780 λίτρων στην 5θέσια διάταξη καθισμάτων, τιμή που είναι εξαιρετική.

Πολυχρηστικότητα
Το 5008 δεν αποστασιοποιείται όσον αφορά στην πολυχρηστικότητα που προσφέρει σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο, συνδυάζοντας με τον καλύτερο τρόπο τις δύο κατηγορίες απο τις οποίες αντλεί στοιχεία (MPV –SUV). Aρχικά, τα καθίσματα της δεύτερης σειράς έχουν ακριβώς το ίδιο μέγεθος και εκτός από συρόμενα, ρυθμίζεται η κλίση της πλάτης τους σε 5 «σκάλες».  Η αναδίπλωση όλων των καθισμάτων είναι εύκολη και διαμορφώνει έναν πλήρως επίπεδο χώρο αποσκευών με όγκο 1.940 λίτρων, ενώ αν χρειαστεί μπορεί να αναδιπλωθεί και το κάθισμα του συνοδηγού (στις πιο πλούσιες εκδόσεις) για την μεταφορά αντικειμένων μήκους μέχρι 3,20 μέτρα. Tα επιπλέον 2 καθίσματα της τρίτης σειράς είναι και εκείνα ανεξάρτητα και μπορούν να αφαιρεθούν πλήρως, ενώ η «ανάπτυξή» τους όσο και η αναδίπλωσή τους μετά τη χρήση είναι μια ιδιαίτερα εύκολη διαδικασία. Τα τραπεζάκια αεροπορικού τύπου πίσω από τα μπροστινά καθίσματα και οι θέσεις για μικροαντικείμενα (συνολικής χωρητικότητας 38 λίτρων), συμπληρώνουν τον πολυχρηστικό χαρακτήρα του νέου Peugeot 5008. 

Οδική συμπεριφορά: Για μεγάλα ταξίδια
Το Peugeot 5008 βασίζεται στην πλατφόρμα EMP2 Modular του ομίλου PSA και παρά τις αυξημένες του διαστάσεις, αυτή ορίζει χαμηλό αναλογικά βάρος αλλά και ενδιαφέρουσα οδική συμπεριφορά. Η ανάρτηση έχει σφιχτή ρύθμιση στα πρότυπα του 3008 με αποτέλεσμα να διαχειρίζεται ιδανικά το βάρος του αμαξώματος, μην επιτρέποντας έντονες κλίσεις και φαινόμενα πλεύσης στον ανοιχτό δρόμο. 

Η απορροφητικότητά της είναι καλή όπως και η ποιότητα κύλισης που εμφανίζει και μόνον σε ιδιαίτερα έντονες και εγκάρσιες ανωμαλίες θα διαταράξει την άνεση των επιβατών του. Οι αρετές του 5008 όμως δεν σταματούν εκεί, αφού αποδεικνύεται ιδιαίτερα ευέλικτο παρά τις μεγάλες του διαστάσεις και ικανό να κινηθεί σβέλτα με την συμπεριφορά του να είναι ουδέτερη και ασφαλής. 

Η αίσθηση επιπλέον που λαμβάνει ο οδηγός του από το σύστημα διεύθυνσης είναι εξαιρετική, κάτι που σε συνδυασμό με την γενικότερη εικόνα του στο δρόμο, το καθιστούν ένα ακόμα ευχάριστο Peugeot συνολικά. 
Οι καλές εκτός δρόμου δυνατότητες του 5008 καθορίζονται από το ηλεκτρονικό σύστημα Αdvanced Grip Control που ελέγχει το εμπρός διαφορικό (στις πιο πλούσιες της βασικής εκδόσεις), σε συνδυασμό με την αυξημένη  απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος (236 χλστ.). 

Η άποψή μας
Το 5008 συνεχίζει την premium επίθεση της Peugeot σε όλες τις κατηγορίες. Ως ναυαρχίδα των SUV μοντέλων της (2008 και 3008) διακρίνεται επίσης για την 7θέσια διάταξη καθισμάτων του, τον πλούσιο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας και την πρακτικότητά του, ενώ είναι και ευχάριστο ως Peugeot στο δρόμο. Με την πληρότητά του σε όλα τα επίπεδα, η τιμή του κρίνεται εξαιρετική, βοηθούμενη φυσικά από την προωθητική ενέργεια της εισαγωγικής εταιρείας. 

+ Εμφάνιση, χώροι, πρακτικότητα, ποιότητα κατασκευής, κινητήρας-κιβώτιο, οδική συμπεριφορά και αίσθηση
- Ορατότητα προς τα πίσω, βαριά πόρτα χώρου αποσκευών, τα περισσότερα πολυχρηστικά στοιχεία είναι προαιρετικά

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

TI LINGLONG AGORAZO
skoda