Στη Mercedes τα πλαστικά ανοίγματα στην ποδιά καμουφλάρουν και τις απολήξεις των εξατμίσεων. Στη BMW το look είναι ελαφρώς πιο αυθεντικό.

Στη Mercedes τα πλαστικά ανοίγματα στην ποδιά καμουφλάρουν και τις απολήξεις των εξατμίσεων. Στη BMW το look είναι ελαφρώς πιο αυθεντικό.

Mercedes C-Class Vs ΒMW Σειρά 3

43.290 Επισκέψεις στο άρθρο (21/3/2019)

El Classico! H ΒMW Σειρά 3 ωριμάζει, γίνεται πιο μοντέρνα αλλά έχει πάντα στο μυαλό της την κόντρα με τη Mercedes C-Class. Εμείς παρακολουθούμε το πρώτο ντέρμπι και βλέπουμε πώς είναι πλέον η ιεραρχία στην premium μεσαία κλάση.

Όταν συναντιούνται αυτά τα δύο αυτοκίνητα για σύγκριση, τότε πράγματι μπορεί να προκύψουν δύο νικητές. Η Σειρά 3 κόντρα στη C-Class. Το πιο επιθυμητό σεντάν κόντρα στο best-seller. ΒΜW εναντίον Benz! H ερώτηση για το ποιο είναι το καλύτερο premium σεντάν μπορεί να δημιουργήσει εντάσεις, αφού για αμφότερα τα οχήματα υπάρχουν φανατικοί και πιστοί οπαδοί. Κάποιος θα λατρέψει τις σπορ ιδιότητες της BMW ή να γοητευτεί από τη βαρύτητα που προσδίδει το αστέρι πάνω στο καπό – αυτό που έχει σημασία είναι ότι, στην premium μεσαία κλάση, δύσκολα θα βρει κανείς κάτι καλύτερο. 

Εμείς πάντως, επειδή είμαστε λιγότερο φανατικοί, λαμβάνουμε υπ`όψη μας πρωτίστως τα δεδομένα της εξέλιξης των δύο μοντέλων. Η νέα 3άρα είναι λοιπόν οπτικά λίγο πιο αιχμηρή: τονισμένα μαρσπιέ, τολμηρές καμπύλες στα φώτα, διακοσμητικά περιφερειακά στα παράθυρα κλπ.. Πιο σημαντικό: Στο περιεχόμενο της 3άρας θα βρει κανείς πλέον περισσότερη και πιο έξυπνη τεχνολογία (φυσικά γύρω από τα βοηθήματα), ενώ κάτω από το αμάξωμα υπάρχει ένα εκ νέου βελτιωμένο πλαίσιο. Και εξωτερικά όμως έχει μεγαλώσει αρκετά αν και κυρίως στο μήκος. 

Το πώς θα λειτουργήσει όλο αυτό σε μια 330i με 258 ίππους θα το ξεκαθαρίσει το συγκριτικό μας με το αντίπαλο δέος από τη Στουτγγάρδη. Μάλιστα η C 300 έχει την ίδια ισχύ (258 ίππους) και ποντάρει, όπως και η BMW, σε έναν τετρακύλινδρο κινητήρα τοποθετημένο κατά το διαμήκη άξονα, με τούρμπο και την κίνηση πίσω. Η 330i διατίθεται με αυτόματο κιβώτιο. Οκτώ εμπρόσθιες σχέσεις, προγράμματα οδήγησης εστιασμένα στην εξοικονόμηση καυσίμου, μεταβαλλόμενη λογική αλλαγής σχέσεων κι ένας ηλεκτρονικά ελεγχόμενος μετατροπέας ροπής, ο οποίος συγχρονίζει το στρόφαλο και τα γρανάζια. Στην πράξη, δύσκολα βρίσκεται κάτι καλύτερο. Τουλάχιστον όχι με τέτοιο εύρος δυνατοτήτων. Η Mercedes βάζει εννέα σχέσεις στο αυτόματο της C-Class. Και επίσης από τη βασική έκδοση. Το αυτοκίνητο της δοκιμής βέβαια είναι ιδιαίτερα πλούσιο και ειδικά προς τη σπορ κατεύθυνση με φουλ «Μ» διακόσμηση, μεγάλες ζάντες, βαμμένες δαγκάνες φρένων και σπορ διαφορικό μαζί με χαμηλωμένη ανάρτηση. Το πακέτο αυτό βέβαια προσθέτει σχεδόν 7.000 ευρώ στην αρχική τιμή του αυτοκινήτου. Από την άλλη πλευρά βέβαια η Mercedes είναι αισθητά πιο ακριβή σαν σημείο εκκίνησης. Επίσης, η BMW έχει μια σχετικά πιο καλά προσαρμοσμένη λογική στην κατανάλωση, καθώς σύμφωνα με τη δική μας δοκιμή η 330i «πίνει» περίπου 0,2 λτ./100 χλμ. λιγότερο καύσιμο από ότι η C 300.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

NEO TRAFIC
moto