ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Είναι πεταμένα λεφτά η αγοράς πλούσιας έκδοσης;

Είναι πεταμένα λεφτά η αγοράς πλούσιας έκδοσης;

Bασική ή πλούσια έκδοση;

3.890 Επισκέψεις στο άρθρο (28/10/2015)

Είναι πεταμένα λεφτά η αγοράς πλούσιας έκδοσης; Μήπως φοβάστε πως όταν αρχίζετε να χτίζετε ένα αυτοκίνητο στην έκδοση που θέλετε, θα φτάσετε σε τιμή μοντέλου μεγαλύτερης κατηγορίας;

autotriti team

Και λοιπόν; Δεν βαρεθήκατε να αγοράζετε τη βασική έκδοση; Το αιώνιο ερώτημα έλεγε «πλούσιο μικρό ή βασικό μικρομεσαίο;». Και φυσικά το ίδιο ισχύει και μια κατηγορία πάνω, αφού αν αρχίσεις να «χτίζεις» ένα μικρομεσαίο με εξοπλισμό, σύντομα θα φτάσεις την τιμή της βασικής έκδοσης ενός μεσαίου. Και πάει λέγοντας.
Βλέπεις ο εξοπλισμός είναι ακριβός. Πας για ένα μικρομεσαίο και στην βασική του έκδοση μπορεί να κοστίζει γύρω στα 16.000 ευρώ. Μετά προσπαθείς να πας στην πιο πλούσια έκδοσή του και η τιμή μπορεί να ανέβει ακόμη και στα 19.000 ευρώ. Τιμή στην οποία βρίσκεις ακόμη και ένα μεσαίο.
Βάλε και την πίεση από τον περίγυρο. Που όλοι το παίζουν έξυπνοι και θεωρούν ότι είναι υπερβολή να δώσεις 19 χιλιάδες για αμάξι που έχει μόνο δεκαέξι. Και έτσι μένεις με τη βασική έκδοση για τα επόμενα 10 χρόνια που θα το κρατήσεις.
Που είναι το λάθος; Βλέπεις οι περισσότεροι μετρούν το αυτοκίνητο με το μέτρο. Όταν τελειώσει η λαμαρίνα και το μοτέρ, θεωρούν πως τα υπόλοιπα δεν θα έπρεπε να έχουν κόστος. 
Νομίζει κανείς πως αν ανέβει κατηγορία αλλάζει μήκος και κινητήρα. Όχι, παίρνει και ένα πακέτο εξοπλισμού που δεν υπάρχει στην χαμηλότερη. Όταν αγοράζεις τη βασική έκδοση αυτό το πακέτο το χάνεις. Αγοράζεις το ίδιο αυτοκίνητο που θα έπαιρνες 10 χρόνια πριν. Για καινούργιο. Δεν είναι κρίμα;
Μήπως μάθαμε στις βασικές εκδόσεις όταν οι κατασκευαστές πραγματικά λανσάρουν τα μοντέλα τους στις πλούσιες και εμείς τα παίρνουμε πετσοκομμένα; Τι λέτε; Δεν βαρεθήκατε τις βασικές εκδόσεις;
elk test
NISSAN