
Υπάρχει η Citroen χωρίς την υδροπνευματική της ανάρτηση; Πόση ανάγκη την έχει;
Υδροπνευματική is back;
5.837 Επισκέψεις στο άρθρο (28/12/2015)
Θα λέγατε τότε πως μια τέτοια ανάρτηση είναι απαραίτητη; Γιατί;
autotriti team
Και τώρα θέλει να τον ξαναβρεί. Η υδροπνευματική ανάρτηση είναι το σήμα κατατεθέν της Citroen από την εποχή του Βάτραχου, της γνήσιας DS. Όμως η Citroen πάντοτε διατηρούσε το δικαίωμα να πετυχαίνει ξεχωριστά αποτελέσματα στο θέμα της ανάρτησης και με άλλες, πιο απλές και φθηνές λύσεις, όπως είχε κάνει με το 2CV.
H Citroen λύγισε κάτω από το κόστος εξέλιξης και κατασκευής της υδροπνευματικής ανάρτησης, ειδικά με τόσους άλλους τομείς όπως η εξέλιξη αμαξωμάτων με υψηλή αντοχή στις δοκιμές παθητικής ασφάλειας, ή τους κινητήρες χαμηλών ρύπων. Μπορεί έτσι η GSA, το μικρομεσαίο μοντέλο της μάρκας πριν 30 χρόνια να είχε την υδροπνευματική ανάρτηση ως στάνταρ, σήμερα όμως τόσο εξελιγμένα μέρη δεν μπορεί να έχουν ούτε τα κορυφαία αυτοκίνητα της γκάμας της, ή αυτά της γκάμας της DS.
Μέχρι τώρα. Η Citroen επανέρχεται με την υδροπνευματική και δεν την θέλει απλά για τις μεγάλες εκδόσεις. Δεν είναι δηλαδή μόνο για τις DS, αλλά κυρίως για τα μοντέλα της Citroen. Με φόντο μάλιστα την ανασυγκρότηση της γκάμας της μάρκας που θέλει στα επόμενα δέκα χρόνια να έχει μόνο επτά (συν το C1) αμαξώματα από τα 14 που έχει σήμερα, αυτό σημαίνει πως η υδροπνευματική ανάρτηση θα είναι στάνταρ σε πολλά από τα απλά και φθηνά μοντέλα της μάρκας.
Όμως αξίζει τον κόπο; Μία μάρκα που έμφαση έχει στο παραδοσιακό, στο τίμιο, στο value for money και συνολικά στην «έξυπνη αγορά», γιατί χρειάζεται μία τόσο εξελιγμένη ανάρτηση; Θα κάνει κάτι τέτοιο τα μοντέλα της πιο έξυπνα; Σίγουρα. Θα τους δώσει περισσότερο value for money; Αναμφισβήτητα. Θα τα κάνει πιο τίμια ή παραδοσιακά. Φυσικά αφού θα είναι πιο κοντά στον γνήσιο χαρακτήρα της μάρκας. Το σημαντικότερο όμως είναι αλλού: Θα τα κάνει πιο ανταγωνιστικά απέναντι στην γερμανική λαίλαπα που σαρώνει τη μία κατηγορία μετά την άλλη;
Εσείς τι λέτε; Θα τα κάνει; Αρκεί μια τέτοια κίνηση; Είναι η υδροπνευματική ανάρτηση αυτό που χρειάζεται η Citroen για να ξεχωρίσει; Και τελικά εσείς θα την προτιμήσετε γι αυτό της το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό;
Λαίλαπα είναι μόνο το group.Αυτοί και μόνο ξεφτύλισαν τα μικρομεσαία όσον αφορά τις προδιαγραφές τους.ΠΡΟΣ το παρόν και μόνο οι άλλοι δύο, παραμένουν σταθεροί στα θέματα προδιαγραφών (ΔΕΝ ΚΑΤΑΡΓΟΥΝ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΜΠΙΧΛΙΜΠΙΔΙΑ ΓΙΑ ΑΔΑΕΙΣ). ΕΙΔΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΘΑ ΤΕΡΜΑΤΙΖΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ. Στη διάθεσή σας για κάθε διευκρίνιση.
Το αυτοκίνητο είναι για να κινείται. Και οτιδήποτε βελτιώνει τον τρόπο που κινείται, είναι πραγματικό προσόν. Τα άλλα (αφρώδη πλαστικά, συνδεσιμότητες, αυτομίες οδήγησης κλπ.) είναι η προσφορά της αυτοκινητοβιομηχανίας στον εαυτό της, για να μην της ζητούν τα χρυσόψαρα εξελιγμένα μηχανικά μέρη που περιορίζουν τα περιθώρια κέρδους. Με το καλό να έλθει λοιπόν. Για να γλιτώσουμε από τα "premium" με ημιάκαμπτο άξονα και να θυμηθούμε (ή να μάθουμε) τον τρόπο που συνδυαζόταν το κράτημα με την άνεση το ... 1955!
εχωντας πειρα από βατραχο και απο gs όταν μπεισ σε Citroen με υδροπνευματικη αναρτηση και μετα σε ένα άλλοαυτοκινητο αλλης μαρκασ ακομα και γαλλικο ( τωρα είμαι χρηστησ ενός 607) νομιζεισ ότι τα αλλα αυτοκίνητα εχουν τετραγωνεσ ροδες...
Ειναι αυτό που χαρακτηρίζει τα Γαλλικά αυτοκίνητα.Άνεση κ ποιότητα κύλισης..Φυσικά θα απογειώσει τη Citroen κ εμάς η έλευσή της υδροπνευματικής!
Σίγουρα ναι! Ειδικά αν το διαχειρηστεί σωστά η εταιρεί και συν τις άλλοις προσφέρει ένα αξιόπιστο σύστημα, χωρίς υπερβολικές διαφορές στο κόστος χρήσης και συντήρησής του, σε σχέση με τον συμβατικό ανταγωνισμό.
Θα μπορούσε η Citroen με την επαναφορά αυτής της λύσης, να αποτελέσει παράδειγμα για κάτι vertical oriented τσιμεντόλιθους Γερμανικής προέλευσης που εγκαταλείποντας τους πολλαπλούς συνδέσμους, ΤΟΛΜΗΣΑΝ να ρωτήσουν αν το ΑΚΑΜΠΤΟ ΜΠΑΣΤΟΥΝΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΓΚΡΙΘΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΟΛΛΑΠΛΟΥΣ... Σε κάθε θέμα με ανάρτηση θα το τερματίζω. Στη διάθεσή σας για κάθε διευκρίνιση, Ευχαριστώ.
Είχα DS το 1978 στο Παρίσι.Η υδροπνευματική , η άνεση και η κορυφαία ποιότητα κύλισης ήταν αρκετά να ενδιαδερόμαστε για το επόμενο μοντέλο της φίρμας και τίποτε άλλο απο τον ανταγωνισμό
Αν και οι συμβατικές αναρτήσεις έχουν εξελιχθεί πολύ από την εποχή της DS, μία σχετικά απλή υδροπνευματική θα είναι ευπρόσδεκτη ειδικά σε crossover κατασκευές, κυρίως για τη δυνατότητα μεταβολής της απόστασης από το έδαφος.
Έχω εμπειρία από το παλιό καλό,απλό αλλά αργό 2CV. Εμπειρία ζωής ειδικά στις στροφές.Άκρως θετικές εντυπώσεις. Επίσης σε έναν βάτραχο και σε ένα C5 και τα δύο με υδροπνευματική ανάρτηση. Απόλαυση. Λές και είσαι σε μαγικό χαλί. Δεν καταλαβαίνεις τίποτα από τον δρόμο.Ακόμα και τα σαμαράκια που τοποθετούνται στον δρόμο για "κόβει" ταχύτητα ο οδηγός, για αυτά τα δύο αυτοκίνητα είναι απλά άγνωστη λέξη. Δεν είμαι κάτοχος citroen, αλλά από συζητήσεις με κατόχους είναι πόνος στην τσέπη κάποια βλάβη στα υδραυλικά μέρη τους και αρκετά πολύπλοκη και χρονοβόρα η επισκευή τους. Όπως και να έχει είναι ωραία αυτοκίνητα.