Αφού είδαμε τι συμβαίνει και με την αμιγώς βενζινοκίνητη έκδοση στον αυτοκινητόδρομο, ας δούμε τι ισχύει και στην πόλη, εκεί όπου ασφαλώς η plug-in έκδοση έχει το πάνω χέρι, με δεδομένο ότι δύσκολα σε καθημερινές συνθήκες θα ξεπεράσετε τα 50 χλμ.. Αρχικά η αυτονομία της εντός πόλης είναι περίπου 60 χλμ.. Σε αυτό θα υπολογίσουμε πως ένα 10% της συνολικής κίνησης θα γίνει με τον θερμικό κινητήρα, συνεπώς για 50 χλμ. θα έχουμε ένα περίσσευμα μπαταρίας γύρω στο 25% και θα κάψουμε μισό λίτρο βενζίνης. Σύμφωνα λοιπόν με τις μετρήσεις μας κατανάλωσης εντός πόλης για τα τρία μοντέλα έχουμε:
Σε μικρά ταξίδια τα plug-in εκμεταλλευόμενα τη μπαταρία τους, προσφέρουν χαμηλότερο κόστος μετακίνησης από τα diesel.
Βλέπουμε λοιπόν πως μέσα στην πόλη η διαφορά είναι αρκετά μεγάλη και επειδή μιλάμε για καθημερινή χρήση, συνολικά εξοικονομείτε ένα αρκετά μεγάλο ποσό. Πόσο είναι αυτό το ποσό μέσα σε ένα μήνα; Για 22 μέρες χωρίς να συμπεριλαμβάνουμε τα Σ/Κ έχουμε: • Skoda Octavia iV 204 PS: 33 ευρώ • Skoda Octavia 2,0 TDI 150 PS DSG7: 111,54 ευρώ • Skoda Octavia 1,5 TSI 150 PS: 161,92 ευρώ
Η γνώμη μας Τα diesel μοντέλα θα διατηρήσουν τον τίτλο των πιο «ταξιδιάρικων» οχημάτων, όντας στην πράξη πιο οικονομικά από το αντίστοιχο plug-in. Ωστόσο όπως είδαμε σε μικρά ταξίδια η πλάστιγγα γέρνει προς τα PHEV αρκεί φυσικά με ξεκινήσετε με μια πληρως φοσρτισμένη μπαταρία. Σε γενικές γραμμές για αποστάσεις κάτω από 130 χλμ. προτείνουμε plug-in και πάνω από 130 diesel.