• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Η ποιότητα κύλισης είναι προσεγμένη, ενώ το φιλτράρισμα των ανωμαλιών είναι καλό.

Ο 1,4 λίτρων πετρελαιοκινητήρας του Auris, χάρη στην τεχνολογία D-4D είναι εξαιρετικά πολιτισμένος, έχει γραμμική απόδοση της ισχύος και ταυτόχρονα ήσυχη λειτουργία χωρίς κροτάλισμα.

Toyota Auris 1,4 D-4D

63.525 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 24/2/2015

Το πετρελαιοκίνητο Auris ενίσχυσε τη θέση της Toyota στη μικρομεσαία κατηγορία, διαθέτοντας στοιχεία όπως η ξεχωριστή του σχεδίαση, η ποιότητά του και φυσικά o ισχυρός, σύγχρονος και οικονομικός κινητήρας του. Χαρακτηριστικά που επιζητούν και οι υποψήφιοι αγοραστές ενός μεταχειρισμένου Auris. Ο 1,4 λίτρων πετρελαιοκινητήρας του Auris, χάρη στην τεχνολογία D-4D είναι εξαιρετικά πολιτισμένος, έχει γραμμική απόδοση της ισχύος και ταυτόχρονα ήσυχη λειτουργία χωρίς κροτάλισμα. Αναφορικά με τα τεχνικά χαρακτηριστικά του, αποδίδει 90 ίππους και 205 Nm ροπής στις 1.800 στροφές ανά λεπτό. Οι εκπομπές CO2 είναι 99 γρ./χλμ., ενώ η μέση κατανάλωση ανέρχεται στα 3,8 λίτρα ανά 100 χλμ. Έτσι δεν πληρώνει τέλη και, όπως όλα τα Auris, μπαίνει ελεύθερα στον «πράσινο» δακτύλιο.
Το εσωτερικό του είναι λιτό σε σχεδίαση, με καθαρές γραμμές που τονίζονται ιδιαίτερα από τα πολύ ποιοτικά υλικά. Η συναρμογή των υλικών είναι πάρα πολύ καλή σε όλες τις επιμέρους λεπτομέρειες, ενώ όλοι οι διακόπτες λειτουργούν ποιοτικά. Στο δρόμο το Auris εμφανίζεται στιβαρό, ευθύβολο, με ποιοτική κύλιση, ενώ η ανάρτηση φιλτράρει κάθε ανεπιθύμητη ανωμαλία του οδοστρώματος. Οι κλίσεις στις στροφές είναι ελεγχόμενες, οι πλεύσεις στις αλλαγές πορείας μικρές, ενώ την προοδευτική υποστροφή στο τέλος της στροφής τη «μαζεύει» εύκολα και εξίσου προοδευτικά το καλό ESP.


Τιμή αγοράς 2012: 17.990 ευρώ
Τιμή αγοράς 2015: 14.100 ευρώ
Τιμή πώλησης 2015: 15.400 ευρώ