Εφοδιασμένα με τον 3λιτρο 6κύλινδρο βενζινοκινητήρα διπλού τούρμπο, τα «καυτά» Μ μοντέλα της BMW, που θα δούμε την άνοιξη της νέας χρονιάς, αγγίζουν τους 510 ίππους στις εκδόσεις Competition με το 0-1
8 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Εφοδιασμένα με τον 3λιτρο 6κύλινδρο βενζινοκινητήρα διπλού τούρμπο, τα «καυτά» Μ μοντέλα της BMW, που θα δούμε την άνοιξη της νέας χρονιάς, αγγίζουν τους 510 ίππους στις εκδόσεις Competition με το 0-100χλμ./ώρα να έρχεται σε κάτω από 4 δευτερόλεπτα!

BMW M3 και Μ4

1.724.144 Επισκέψεις στο άρθρο (14/10/2020)

Δεν πέρασαν πολλές μέρες από την επίσημη πρεμιέρα των νέων BMW M3 και M4. Αφήνοντας στην άκρη τους προλόγους και μπαίνοντας στο ζουμί των πληροφοριών, αμφότερα τα μοντέλα εξοπλίζονται από τον 6κύλινδρο κινητήρα διπλού turbo 3,0 λίτρων που προσφέρει 480 ίππους και 550 Nm ροπής. Αναφορικά με τις ισχυρότερες εκδόσεις Competition οι ίπποι φτάνουν τους 510 και η ροπή τα 650 Nm. Οι πρώτες διαθέτουν κίνηση στους πίσω τροχούς και ένα 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, ενώ τα δύο μοντέλα Competition συνεργάζονται με ένα οκτατάχυτο κιβώτιο M Steptronic με Drivelogic και από το προσεχές καλοκαίρι θα διατίθενται επίσης με σύστημα τετρακίνησης M xDrive με τρία διαφορετικά modes.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 
Σύμφωνα με την γερμανική φίρμα, οι BMW M3 Sedan και BMW M4 Coupé χρειάζονται μόλις 4,2 δευτ. για να επιταχύνουν από 0 στα 100 χλμ./ώρα, ενώ τα μοντέλα Competition απαιτούν 3,9 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα ορίζεται στα 290 χλμ./ώρα για τα μοντέλα που είναι εξοπλισμένα με το πακέτο M Driver.
 
Εξωτερικά τα μοντέλα διαθέτουν τις νέες τεράστιες γρίλιες «νεφρού» που είναι το κυρίαρχο χαρακτηριστικό τους. Από κει και πέρα το ντουέτο διαθέτει σπορ δυναμική σχεδίαση με τα «νεύρα» στο καπό, τους μεγάλους αεραγωγούς και τους αιχμηρούς full-LED προβολείς να συνθέτουν την εικόνα στο μπροστά άκρο. Στο πίσω η υπογραφή των φωτιστικών σωμάτων διαφέρουν, όχι όμως και οι τέσσερις απολήξεις του συστήματος εξάτμισης, μαζί με τον αεροδυναμικό διαχύτη και την λεπτεπίλεπτη αεροτομή. Ο στάνταρ εξοπλισμός περιλαμβάνει επίσης σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου M σε μέγεθος 18 ιντσών για τον εμπρός άξονα και 19 για τον πίσω. 
 
To εσωτερικό φέρει νέας σχεδίασης, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα σπορ καθίσματα M με δέρμα Merino, σπορ τιμόνι, αλλά και ένα ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών. Ο τελευταίος παντρεύεται με μία οθόνη 10,25 ιντσών για το σύστημα infotainment που μεταξύ άλλων υποστηρίζει τα Android Auto και Apple CarPlay.
 
Κλείνοντας να πούμε πως πέραν του βασικού εξοπλισμού, πλούσιος είναι και ο προαιρετικός εξοπλισμός αναφορικά με όλες τις λειτουργίες του αυτοκινήτου. Το λανσάρισμα των μοντέλων στην αγορά προγραμματίζεται για το Μάρτιο του 2021.

EUROINS PASXA
KIA