Το Megane έγινε ηλεκτρικό και Crossover! Το πρωτότυπο Megane eVision δείχνει τον –φουτουριστικό- δρόμο που φαίνεται πως θα ακολουθήσει το δημοφιλές μικρομεσαίο της Renault με την αυτονομία του concept
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το Megane έγινε ηλεκτρικό και Crossover! Το πρωτότυπο Megane eVision δείχνει τον –φουτουριστικό- δρόμο που φαίνεται πως θα ακολουθήσει το δημοφιλές μικρομεσαίο της Renault με την αυτονομία του concept να κυμαίνεται στα 450 χιλιόμετρα. Μην ξεχνάμε πως η Renault ξέρει από ηλεκτρικά, έχοντας το best seller, Zoe, στο ρόστερ της.

Renault Megane eVision

1.724.229 Επισκέψεις στο άρθρο (14/10/2020)

Ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία της ξεκίνησε να γράφει η Renault, καθώς η γαλλική μάρκα μέσω του πρωτότυπου Megane eVision παρουσίασε στο παγκόσμιο κοινό το πως ονειρεύεται την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του δημοφιλούς hatchback.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


βασίσει τα μελλοντικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα του γαλλικού ομίλου. Ωστόσο οι καινοτομίες δεν σταματούν εκεί καθώς το χωρίς ρύπους πρωτότυπο κάνει χρήση μία από τις πιο λεπτές μπαταρίες στην αγορά. Παράλληλά οι Γάλλοι κατά την επίσημη παρουσίαση ανέφεραν πως η κατασκευή ενός μοντέλου παραγωγής με βάση το Megane eVision θα ξεκινήσει εντός του 2021.
 
Εξωτερικά το Renault Megane eVision διαφέρει από το κλασικό Megane. Όντας αμιγώς ηλεκτρικό δεν έχει ανάγκη ανοιχτής παραδοσιακής μάσκας και έτσι οι σχεδιαστές πήραν την απόφαση να χρησιμοποιούν αυτόν τον χώρο για να τονίσουν τον φωτισμό, συμπεριλαμβανομένης μιας λωρίδας LED που πάει από τη μία άκρη στην άλλη. Οι λαβές των θυρών δεν εξέχουν από το αμάξωμα προσφέροντας μια λεία εικόνα στις πλευρές του ηλεκτρικού. Ενδιαφέρον προκαλεί η διχρωμία που ξεκινά σταδιακά από τις μπροστά κολόνες για να δώσει στην οροφή το γνωστό κίτρινο χρώμα της μάρκας. Οι τροχοί είναι 20 ιντσών και ειδικά σχεδιασμένοι για να ενισχύουν την αεροδυναμική, ενώ στο πίσω μέρος και εκεί παρατηρούμε μία μεγάλη οριζόντια LED λωρίδα με κάθετη υπογραφή.
 
Μηχανικά, το Megane eVision εξοπλίζεται από μπαταρία 60 KWh, ενώ από το ηλεκτρικό μοτέρ προέρχονται 217 άλογα και 300 Nm ροπής. Η κίνηση βρίσκεται στον εμπρόσθιο άξονα και το 0-100 χλμ./ώρα χρειάζεται λιγότερο από οκτώ δευτερόλεπτα. Το ακριβές μέγεθος της αυτονομίας δεν αναφέρθηκε η μάρκα είπε όμως πως το μοντέλο παραγωγής θα μπορεί να διανύσει από το Λονδίνο στο Νιουκάστλ, μία διαδρομή 451 χιλιομέτρων την ίδια ώρα που την κάνει και ένα αυτοκίνητο με κινητήρα καύσης.
 
Τέλος επιγραμματικά να πούμε πως το Renault Megane eVision έχει μήκος 4.210 χλστ., πλάτος 1.800 χλστ., ύψος 1.505 χλστ. και μεταξόνιο 2.700 χλστ, ενώ το βάρος του ανέρχεται στα 1.650 κιλά.

citroen
test center